Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczy przy porannym odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do wszystkich 1.8T silniczek pompy jest taki sam? gdzie najlepiej zakupić i jaki koszt? u mnie caly czas juz buczy wiec musze sie szybko za to zabrac..

Opublikowano

zobacz jaki masz numer pompy na plastiku pod metalowa osłona pompy

Opublikowano

problem w moim aucie jest mianowicie takie ze auto odpalało na benz, po uzyskaniu odpowiedniej temeperatury, przełacza sie na LPG i wczoraj miało to miejscie ostatni raz. Wogole teraz nie odpala na benzynie , vag nie pokazuje błedów, w avancie Q pod tylna kanapa widze 2 miejsca na pompe? ktora jest to pompa , czy moze obie trzeba wymienic, filtr paliwa znajduje sie pod podwoziem ?, moze ktos napisac lokalizacje tych elementów silnik BFB

dzieki za pomoc

Opublikowano

filtr prawa strona pod podwoziem, za plastikami osłonami podwozia pompa z prawej strony odkręć 3 śrubki to ja zobaczysz 2 min roboty ;p

Opublikowano

problem rozwiazany wypiety kabelek w pompie

Opublikowano

Podczepiłem się wcześniej pod inny post ale odpowiedzi nie uzyskałem więc może teraz:

- wymienione świecei

- wymienione cewki

w trakcie jazdy zaczął szarpać silnik, przełączyłem na benzynę - i to samo - max prędkość 100 kontrolka check mruga

sprawdziłem VAGiem - błąd 16684 16686

wykasowałem błędy i po przejechaniu ok 30 km podpinam VAG i błąd 17536 (on często mi się zdarza)

Ostatnie Logi robiłem w kwietniu

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/1-8t-bfb-pierwsze-logi-prosba-analize-270954/

Po skasowaniu błedów zdaży sie czasami że odczuwalne jest szarpanie

Nie wiem co to może być - czy ten zaworek DV czy ....... kable .... ??????

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Opublikowano

Ewidentnie wypadanie zapłonów na 2 cylindrze.

Spróbuj zamienić cewki miejscami tzn z 2 cylindra na inną

Masz źle wyregulowaną instalację LPG, popraw to bo szkoda silnika, masz ubogo

Jakie masz korekty w bloku 32 silnika? Oczywiście nie kasuj błędów wcześniej

Opublikowano

cześć jestem tu nowy i nie posiadam wszystkich uprawnień (chodzi o założenie wątku)

przeszukałem już kilkadziesiat stron na internecie kilku speców od ,,elektroniki,, z mojej okolicy i w koncu znalazlem sie tutaj

auto moje ma silniczek bfb przy obrotach powyżej 4500 czuć delikatne poszarpywanie tzn takie skoki jak kangur

ciagnie do przodu na vag nie pokazuje żadnych błędów

wymienione świece, cewki sprawne, wyczyszczona przepustnica i zaadaptowana

nadmienie tylko że mialem nieszczelnośc na DV (auto jakby w porównaniu z innym 1.8t słabsze) po doszczelnieniu objawy jak wyżej wspomialem auto jakby zrywniejsze

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne na początek 02,20, 115, 118 bez tego to do wróżki:decayed:

Opublikowano

Dzień dobry koledzy forumowicze!

Postanowiłem trochę odświeżyć temat.

Pół roku temu wymieniłem pompę na ori VDO i założyłem nowy ori filtr .

Wszystko śmigało elegancko, auta nigdy nie męczyłem na rezerwie. Miesiąc temu parę razy miałem objawy takie jak we wcześniejszych postach opisywali koledzy. (piszczenie, dziwne odgłosy dobiegające z filtra)

Na dzień dzisiejszy układ chodzi cichutko, ale mam problem z rozruchem. Paliwo cofa się do zbiornika i trzeba trochę pokręcić zanim odpali. Wie ktoś może czy w układzie jest jakiś zaworek, który odpowiada za pilnowanie tego aby paliwo się nie cofało czy pompa ma jakiś system regulacji? Mógłby ktoś zajrzeć do etki. Z góry dziękuje.

Opublikowano

w 1.8T takie buczenie przez kilkanaście sekund z rana to norma

Opublikowano
w 1.8T takie buczenie przez kilkanaście sekund z rana to norma

Otóż to.

Opublikowano
w 1.8T takie buczenie przez kilkanaście sekund z rana to norma

Otóż to.

buczy i u mnie (BFB) :wink:

Opublikowano

Po dłuzszych poszukiwaniach- (czyli kilku macherów w mojej okolicy), po sprawdzeniu elementów wskazanych przez kolegów z forum nadal nic.

I tak to trwało do wczoraj. Zrezygnowany podchodze do auta (sprawdzam czy ostatni ,,magicy'' nie narobili zbyt wielkiego spustoszenia pod maska mojej audciczki) I JAK SIE DOMYSLACIE ZNAJDUJE uszkodzone gumowe kolanko od odmy:)

Jakos tam doszczelniam układ (w oczekiwaniu na nowe) aż cos mnie pikneło aby odkręcić czujnik podcisnienia kolektora dolotowego.

Po potraktowaniu go benzyna ekstrakcyjną i zamontowaniu odpalam autko.

Jakież to było moje zdziwienie gdy autko siedząc za kierownica wciskam pedał gazu a tu brak poszarpywania.

Narazie auto testuej 2 dzien mam nadzieje ze rozwiazalem problem.

Opublikowano

a to moje dzisiejsze błedy , od kilku dni telepie na wolnych , swiece nowe cewki sprawne

problemem jest zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej ? odma ?

niby korek oleju da sie odkrecic nie jest zassany

gdzie jest problem ?

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA HW: 8E0 909 018 A

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004

Software Coding: 0011701

Work Shop Code: WSC 63351 000 00000

5 Faults Found:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0000 1000

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ----------

nikt nie pomoze?

Opublikowano

Przydałyby sie jakies logi pierwszy bład to że turbina nie osiąga zadanego doładowania, czyli albo nieszczelność, dv czy inne rzeczy logi trza, następne błedy od drugiej sondy, rozumiem że nie podłaczona tak? no i ostatni to wypadanie zapłonów na 2 cylindrze.

Opublikowano

Trochę znam tą auto.

Nieszczelność sprawdzana, winna jest turbina na 99%.

Michał może to hanka na drugim cylindrze szwankuje, bywały niektóre wadliwe.

Trzeba przełożyć na inny cylinder i sprawdzić.

Miałem też kiedyś podobne błędy na starej listwie (wysłużonej)

Telepanie rownież było

Opublikowano

jeżeli szarpie na wolnych to moze nie pali ci na wszystkie gary może cos z kablami wysokiego napięcia bo skoro cewki masz sprawne?

Powiem cie że często małe , drobne usterki najciężej zlokalizować

Opublikowano

z bo9stem to wiem turbo bo klapka w turbo brzeczy :decayed:, swiece nowe zamiast prf6q poszły denso k20tt, co do tych kabli to nie wiem , trzeba bedzie sprawdzic elektrycznie , ewentualnie PODMIENIC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...