Filemonl Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 do wszystkich 1.8T silniczek pompy jest taki sam? gdzie najlepiej zakupić i jaki koszt? u mnie caly czas juz buczy wiec musze sie szybko za to zabrac..
rav85 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 zobacz jaki masz numer pompy na plastiku pod metalowa osłona pompy
elmo814 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 problem w moim aucie jest mianowicie takie ze auto odpalało na benz, po uzyskaniu odpowiedniej temeperatury, przełacza sie na LPG i wczoraj miało to miejscie ostatni raz. Wogole teraz nie odpala na benzynie , vag nie pokazuje błedów, w avancie Q pod tylna kanapa widze 2 miejsca na pompe? ktora jest to pompa , czy moze obie trzeba wymienic, filtr paliwa znajduje sie pod podwoziem ?, moze ktos napisac lokalizacje tych elementów silnik BFB dzieki za pomoc
rav85 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 filtr prawa strona pod podwoziem, za plastikami osłonami podwozia pompa z prawej strony odkręć 3 śrubki to ja zobaczysz 2 min roboty ;p
elmo814 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 problem rozwiazany wypiety kabelek w pompie
mareqww Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Podczepiłem się wcześniej pod inny post ale odpowiedzi nie uzyskałem więc może teraz: - wymienione świecei - wymienione cewki w trakcie jazdy zaczął szarpać silnik, przełączyłem na benzynę - i to samo - max prędkość 100 kontrolka check mruga sprawdziłem VAGiem - błąd 16684 16686 wykasowałem błędy i po przejechaniu ok 30 km podpinam VAG i błąd 17536 (on często mi się zdarza) Ostatnie Logi robiłem w kwietniu http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/1-8t-bfb-pierwsze-logi-prosba-analize-270954/ Po skasowaniu błedów zdaży sie czasami że odczuwalne jest szarpanie Nie wiem co to może być - czy ten zaworek DV czy ....... kable .... ?????? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź
edekxp Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Ewidentnie wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Spróbuj zamienić cewki miejscami tzn z 2 cylindra na inną Masz źle wyregulowaną instalację LPG, popraw to bo szkoda silnika, masz ubogo Jakie masz korekty w bloku 32 silnika? Oczywiście nie kasuj błędów wcześniej
audiss Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 cześć jestem tu nowy i nie posiadam wszystkich uprawnień (chodzi o założenie wątku) przeszukałem już kilkadziesiat stron na internecie kilku speców od ,,elektroniki,, z mojej okolicy i w koncu znalazlem sie tutaj auto moje ma silniczek bfb przy obrotach powyżej 4500 czuć delikatne poszarpywanie tzn takie skoki jak kangur ciagnie do przodu na vag nie pokazuje żadnych błędów wymienione świece, cewki sprawne, wyczyszczona przepustnica i zaadaptowana nadmienie tylko że mialem nieszczelnośc na DV (auto jakby w porównaniu z innym 1.8t słabsze) po doszczelnieniu objawy jak wyżej wspomialem auto jakby zrywniejsze
edekxp Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Zrób logi dynamiczne na początek 02,20, 115, 118 bez tego to do wróżki:decayed:
KamisG Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Dzień dobry koledzy forumowicze! Postanowiłem trochę odświeżyć temat. Pół roku temu wymieniłem pompę na ori VDO i założyłem nowy ori filtr . Wszystko śmigało elegancko, auta nigdy nie męczyłem na rezerwie. Miesiąc temu parę razy miałem objawy takie jak we wcześniejszych postach opisywali koledzy. (piszczenie, dziwne odgłosy dobiegające z filtra) Na dzień dzisiejszy układ chodzi cichutko, ale mam problem z rozruchem. Paliwo cofa się do zbiornika i trzeba trochę pokręcić zanim odpali. Wie ktoś może czy w układzie jest jakiś zaworek, który odpowiada za pilnowanie tego aby paliwo się nie cofało czy pompa ma jakiś system regulacji? Mógłby ktoś zajrzeć do etki. Z góry dziękuje.
franekv6 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 w 1.8T takie buczenie przez kilkanaście sekund z rana to norma
Fr0styyy. Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 w 1.8T takie buczenie przez kilkanaście sekund z rana to norma Otóż to.
Rabbi Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 w 1.8T takie buczenie przez kilkanaście sekund z rana to norma Otóż to. buczy i u mnie (BFB)
arkady1321 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 no i u mnie BFB:whistling:
audiss Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Po dłuzszych poszukiwaniach- (czyli kilku macherów w mojej okolicy), po sprawdzeniu elementów wskazanych przez kolegów z forum nadal nic. I tak to trwało do wczoraj. Zrezygnowany podchodze do auta (sprawdzam czy ostatni ,,magicy'' nie narobili zbyt wielkiego spustoszenia pod maska mojej audciczki) I JAK SIE DOMYSLACIE ZNAJDUJE uszkodzone gumowe kolanko od odmy:) Jakos tam doszczelniam układ (w oczekiwaniu na nowe) aż cos mnie pikneło aby odkręcić czujnik podcisnienia kolektora dolotowego. Po potraktowaniu go benzyna ekstrakcyjną i zamontowaniu odpalam autko. Jakież to było moje zdziwienie gdy autko siedząc za kierownica wciskam pedał gazu a tu brak poszarpywania. Narazie auto testuej 2 dzien mam nadzieje ze rozwiazalem problem.
elmo814 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 a to moje dzisiejsze błedy , od kilku dni telepie na wolnych , swiece nowe cewki sprawne problemem jest zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej ? odma ? niby korek oleju da sie odkrecic nie jest zassany gdzie jest problem ? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA HW: 8E0 909 018 A Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 Software Coding: 0011701 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 5 Faults Found: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 1000 ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ---------- nikt nie pomoze?
Łukasz13 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Przydałyby sie jakies logi pierwszy bład to że turbina nie osiąga zadanego doładowania, czyli albo nieszczelność, dv czy inne rzeczy logi trza, następne błedy od drugiej sondy, rozumiem że nie podłaczona tak? no i ostatni to wypadanie zapłonów na 2 cylindrze.
edekxp Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Trochę znam tą auto. Nieszczelność sprawdzana, winna jest turbina na 99%. Michał może to hanka na drugim cylindrze szwankuje, bywały niektóre wadliwe. Trzeba przełożyć na inny cylinder i sprawdzić. Miałem też kiedyś podobne błędy na starej listwie (wysłużonej) Telepanie rownież było
audiss Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 jeżeli szarpie na wolnych to moze nie pali ci na wszystkie gary może cos z kablami wysokiego napięcia bo skoro cewki masz sprawne? Powiem cie że często małe , drobne usterki najciężej zlokalizować
elmo814 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 z bo9stem to wiem turbo bo klapka w turbo brzeczy , swiece nowe zamiast prf6q poszły denso k20tt, co do tych kabli to nie wiem , trzeba bedzie sprawdzic elektrycznie , ewentualnie PODMIENIC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się