waldih1979 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 puściłem zapytanie do zfa w sprawie tych dwóch SRE elementów , może uda się ten zestaw szarpnąć sporo taniej puściłem zapytanie do zfa w sprawie tych dwóch SRE elementów , może uda się ten zestaw szarpnąć sporo taniej Daj znać. Jestem zainteresowany i planuje zakup w tym miesiącu. Marcin ja tez byłbym zainteresowany bo z tym kompletem od A6 nie mogę dojść do ładu
dzik Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Panowie nie da się tego szarpnąć taniej przez fabrykę niż okolice 4900zł brutto za wersje tańszą lub 5300zł wersja droższa. tarcza docisk dwumasa łożysko wsio sachs jak niżej./ Flywheel - 2294000752 / 2294 000 752Organic Clutch Disc - 881864002558 / 88 1864 002 558Sintered Clutch Disc - 881864002559 / 88 1864 002 559Pressure Plate - 883082 001 851 / 883082001851
waldih1979 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) W związku z tym iż moje sprzęgło zaczynało powoli się poddawać i uślizgiwać co jakiś czas postanowiłem wymienić je na sprzęgło kompletne (nowe) z silnika CGLC tak jak WRCLaguna i biegi zmienia się normalnie rusza łagodniej jak na starym ale problem jest taki iż dalej się ślizga i jest wydaje mi się gorzej niż na starym. Co mogłem złożyć nie tak, że tak się dzieje? Macie jakieś sugestie? Łożysko oporowe zostało stare i wysprzęglik. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez waldih1979
grom Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 W związku z tym iż moje sprzęgło zaczynało powoli się poddawać i uślizgiwać co jakiś czas postanowiłem wymienić je na sprzęgło kompletne (nowe) z silnika CGLC tak jak WRCLaguna i biegi zmienia się normalnie rusza łagodniej jak na starym ale problem jest taki iż dalej się ślizga i jest wydaje mi się gorzej niż na starym. Co mogłem złożyć nie tak, że tak się dzieje? Macie jakieś sugestie? Łożysko oporowe zostało stare i wysprzęglik. Dwumas zmianiałeś ??
leewang Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Koledzy to jak powinien przebiegać moment żeby nie martwić się o sprzęgło? Silnik CAGA Może jak zrobię max 390Nm to nie będę musiał martwić się o sprzęgło? Tylko jak powinien ten moment przebiegać? Przy jakich obrotach powinien osiągać maximum ?
zadzik Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Max moment powinien być coś ok 2600 rpm i wykres w miarę płaski. Z tego co kojarzę to sprzęgło 240 mm wiec taki moment spokojnie przeniesie. Ja w a4 b6 miałem moment 380 nm, sprzęgło nalatane 200 tys średnica 228 mm i spokojnie dawało radę więc tutaj powinno być ok. Teraz mam 450 nm tarcze obiłem kevlarem sprzęgło od brd 240 mm i tez jeździ .
waldih1979 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 W związku z tym iż moje sprzęgło zaczynało powoli się poddawać i uślizgiwać co jakiś czas postanowiłem wymienić je na sprzęgło kompletne (nowe) z silnika CGLC tak jak WRCLaguna i biegi zmienia się normalnie rusza łagodniej jak na starym ale problem jest taki iż dalej się ślizga i jest wydaje mi się gorzej niż na starym. Co mogłem złożyć nie tak, że tak się dzieje? Macie jakieś sugestie? Łożysko oporowe zostało stare i wysprzęglik.Dwumas zmianiałeś ?? Wymieniony komplet czyli dwumas,tarcza,docisk zastanawiam się teraz nad zmianą wysprzeglika ale nie wiem czy ma sens bo biegi zmienia się lekko ale może nie cofa się do końca. No już nie wiem czego się chwytać a z kim nie rozmawiam to twierdzą cudów nie ma jak nowe to nie ma prawa się slizgać
wrclaguna Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 wszystko nowe i slizga ? masz program ?
waldih1979 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) wszystko nowe i slizga ? masz program ? Tak mam program na 208ps i 420Nm zmniejszyliśmy tez moment z Damianem(Qado) na 370Nm i dalej się ślizga. Poprzedni regenerowany komplet dwumasu wytrzymał ok 40tyś km więc czytając posty iż seryjny dwumas po programie siada wymieniłem na nowy ori komplet z CGLC. Zastanawiam się nad tym wysprzęglikiem bo może to on winny całego zamieszania i jestem w stanie go wymienić na taki z 2014 roku z literką E na końcu ale nie wiem czy ma sens. Edytowane 8 Czerwca 2016 przez waldih1979
ArkadiuS Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Troche kiepsko ze nie wymieniles od razu wysprzeglika i lozyska....niewielki koszt przy takiej wymianie jaka zrobiles. Generalnie to najwieksza wage w ukladance ma sprzeglo. Gdzie kupiles sprzeglo i docisk i jakie maja oznaczenie? Edytowane 8 Czerwca 2016 przez ArkadiuS
waldih1979 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Troche kiepsko ze nie wymieniles od razu wysprzeglika i lozyska....niewielki koszt przy takiej wymianie jaka zrobiles. Generalnie to najwieksza wage w ukladance ma sprzeglo. Gdzie kupiles sprzeglo i docisk i jakie maja oznaczenie? Kupione w Carexpress dwumas 0B1 105 266AL tarcza 0B1 141 031P docisk 0B1 141 117J ogólnie objaw ślizgania jest taki sam jak przed wymianą z tym, że na tym zregenerowanym przejeździłem ok 40tyś bez problemu a teraz po wymianie na nowy taki kwiatek dlatego też myślę o wymianie tego wysprzęglika
ArkadiuS Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Kupione w Carexpress dwumas 0B1 105 266AL tarcza 0B1 141 031P docisk 0B1 141 117J Ile zaplaciles?
leewang Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Max moment powinien być coś ok 2600 rpm i wykres w miarę płaski. Z tego co kojarzę to sprzęgło 240 mm wiec taki moment spokojnie przeniesie. Ja w a4 b6 miałem moment 380 nm, sprzęgło nalatane 200 tys średnica 228 mm i spokojnie dawało radę więc tutaj powinno być ok. Teraz mam 450 nm tarcze obiłem kevlarem sprzęgło od brd 240 mm i tez jeździ . Dzięki Ja w B6 AVF miałem 390Nm i nalatane też coś koło 200 tyś i sprzęgło powoli zaczynało ślizgać, czasami ładnie trzymało a czasami ślizgało. Zazwyczaj od dołu lubiło uślizgnąć, bo od np 2,2 tyś w górę już ładnie trzymało.
Mango155 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Panowie czy ktoś z Was ogarnął jednoznacznie temat ślizgającego się sprzęgła w silniku CAGA po programie? Sprzęgło ślizga, teoretycznie ma prawo - siedzi od nowości 231 tysięcy przebiegu. Jednak martwi mnie czy jeśli wymienię na ori nowe z całą dwumasą, czy za chwilę znów nie będzie tak samo jak to już wcześniej się ktoś wypowiadał. Alternatywa jaka chodzi mi po głowie, to kupić nowy zestaw firmy SACHS (z uwagi na koszt, LUK zdecydowanie droższy) i od razu wysłać tarczę do obicia kevlarem. Co myślicie na ten temat? Czy istnieje inne rozwiązanie? #wrclaguna pisał o sprzęgle z A6 4G. Dostępność jedynie ASO, koszt kosmos - ponad 4,5 tys. Ponadto ktoś wyżej opisywał przypadek, iż po montażu właśnie tego zestawu - brak rezultatu. Kolejną kwestią która mnie zastanawia, to fakt czy przypadkiem do uślizgu sprzęgła nie przyczynia się wysprzęglik? Wczoraj spróbowałem odpowietrzyć to ustrojstwo, wyjeżdżam - wszystko w porządku, raz się uślizgnęło na początku, później wszystko jak najbardziej ok. Mimo tego, że specjalnie próbowałem wywołać uślizg w zakresie największego momentu obrotowego. Wszystko było super. Rano wsiadam do auta i jak było wcześniej, tak znów ten sam problem. Ponawiam pytanie - czy ktoś ogarnął już ten temat? Pozdrawiam
dobry1 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 (edytowane) Alternatywa jaka chodzi mi po głowie, to kupić nowy zestaw firmy SACHS (z uwagi na koszt, LUK zdecydowanie droższy) i od razu wysłać tarczę do obicia kevlarem. Co myślicie na ten temat? Zrobiłem dokładnie w taki sposób przejechałem już ponad 50tyś.km wszystko ok Aleeee mam zapas za 800zł kupiłem zestaw o którym piszą koledzy 0B1 105 266AL po 30 tyś km .Rozmawiałem z Wrc użytkuje dwumas z lifta 177km wszystko gra, ale jednak ciekawe dlaczego jeden z kolegów ma problem z tym zestawem Edytowane 25 Czerwca 2016 przez dobry1
waldih1979 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Alternatywa jaka chodzi mi po głowie, to kupić nowy zestaw firmy SACHS (z uwagi na koszt, LUK zdecydowanie droższy) i od razu wysłać tarczę do obicia kevlarem. Co myślicie na ten temat? Zrobiłem dokładnie w taki sposób przejechałem już ponad 50tyś.km wszystko ok Aleeee mam zapas za 800zł kupiłem zestaw o którym piszą koledzy 0B1 105 266AL po 30 tyś km .Rozmawiałem z Wrc użytkuje dwumas z lifta 177km wszystko gra, ale jednak ciekawe dlaczego jeden z kolegów ma problem z tym zestawem Wysprzęglik wymieniony problem nadal pozostał. Autko w warsztacie zobaczymy czy wyleczą bestię. Jak odbiore i będzie ok dam znać co i jak.
ArkadiuS Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 (edytowane) Kurcze... Czy ktos jest użytkownikem tego zestawu http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/sachs-dual-mass-flywheel-and-sre-clutch-kit-for-2-0-tdi-audi-a4-a5-b8-platform.html ??? Z checia bym go kupil ale nie ma innych posiadaczy Alternatywa to kupic zestaw Sachs i obic kawalerem u Rwdzikowskiego Edytowane 25 Czerwca 2016 przez ArkadiuS
bodas Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Czy samo obicie tarczy kewlarem załatwi temat? Co z dociskiem?
collega Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 0B1198141GX taki zestaw wrzucałem U mnie siedzi z A6 4G 0B1 141 117 K Kody silnika CGLC CGLD CGLE ETKA podaje ze silnik 3.0 TDI ( CLAB) w manualu ! ......ma ten sam docisk jeszcze jedna uwaga w A4 B8 POLIFT ten zestaw pojawił sie jako doposazenie A masz moze nr tych czesci tylko sachsa ? Znalazlem takie cos ale nie wiem czy jest to to samo sprzeglo Sachs part no 3000 970 019
waldih1979 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Alternatywa jaka chodzi mi po głowie, to kupić nowy zestaw firmy SACHS (z uwagi na koszt, LUK zdecydowanie droższy) i od razu wysłać tarczę do obicia kevlarem. Co myślicie na ten temat? Zrobiłem dokładnie w taki sposób przejechałem już ponad 50tyś.km wszystko ok Aleeee mam zapas za 800zł kupiłem zestaw o którym piszą koledzy 0B1 105 266AL po 30 tyś km .Rozmawiałem z Wrc użytkuje dwumas z lifta 177km wszystko gra, ale jednak ciekawe dlaczego jeden z kolegów ma problem z tym zestawem Wysprzęglik wymieniony problem nadal pozostał. Autko w warsztacie zobaczymy czy wyleczą bestię. Jak odbiore i będzie ok dam znać co i jak. Mam teraz serie i mam troszkę na niej pojeździć aby sprzęgło się ułożyło, teraz się nie ślizga. Pojeżdżę trochę po czym zrobimy znowu na 200 KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się