Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

puściłem zapytanie do zfa w sprawie tych dwóch SRE elementów :), może uda się ten zestaw szarpnąć sporo taniej :)

puściłem zapytanie do zfa w sprawie tych dwóch SRE elementów :), może uda się ten zestaw szarpnąć sporo taniej :)

Daj znać. Jestem zainteresowany i planuje zakup w tym miesiącu.

Marcin ja tez byłbym zainteresowany bo z tym kompletem od A6 nie mogę dojść do ładu :kwasny:

Opublikowano

Panowie nie da się tego szarpnąć taniej przez fabrykę niż okolice 4900zł brutto za wersje tańszą lub 5300zł wersja droższa. tarcza docisk dwumasa łożysko wsio sachs jak niżej./

Flywheel - 2294000752 / 2294 000 752
Organic Clutch Disc - 881864002558 / 88 1864 002 558
Sintered Clutch Disc - 881864002559 / 88 1864 002 559
Pressure Plate - 883082 001 851 / 883082001851

Opublikowano (edytowane)

W związku z tym iż moje sprzęgło zaczynało powoli się poddawać i uślizgiwać co jakiś czas postanowiłem wymienić je na sprzęgło kompletne (nowe) z silnika CGLC tak jak WRCLaguna i biegi zmienia się normalnie rusza łagodniej jak na starym ale problem jest taki iż dalej się ślizga :facepalm: i jest wydaje mi się gorzej niż na starym. Co mogłem złożyć nie tak, że tak się dzieje? Macie jakieś sugestie? Łożysko oporowe zostało stare i wysprzęglik.

Edytowane przez waldih1979
Opublikowano

W związku z tym iż moje sprzęgło zaczynało powoli się poddawać i uślizgiwać co jakiś czas postanowiłem wymienić je na sprzęgło kompletne (nowe) z silnika CGLC tak jak WRCLaguna i biegi zmienia się normalnie rusza łagodniej jak na starym ale problem jest taki iż dalej się ślizga :facepalm: i jest wydaje mi się gorzej niż na starym. Co mogłem złożyć nie tak, że tak się dzieje? Macie jakieś sugestie? Łożysko oporowe zostało stare i wysprzęglik.

Dwumas zmianiałeś ??

Opublikowano

Koledzy to jak powinien przebiegać moment żeby nie martwić się o sprzęgło? Silnik CAGA :)

Może jak zrobię max 390Nm to nie będę musiał martwić się o sprzęgło? Tylko jak powinien ten moment przebiegać? Przy jakich obrotach powinien osiągać maximum ?

Opublikowano

Max moment powinien być coś ok 2600 rpm i wykres w miarę płaski. Z tego co kojarzę to sprzęgło 240 mm wiec taki moment spokojnie przeniesie. Ja w a4 b6 miałem moment 380 nm, sprzęgło nalatane 200 tys średnica 228 mm i spokojnie dawało radę więc tutaj powinno być ok. Teraz mam 450 nm tarcze obiłem kevlarem sprzęgło od brd 240 mm i tez jeździ :).

Opublikowano

W związku z tym iż moje sprzęgło zaczynało powoli się poddawać i uślizgiwać co jakiś czas postanowiłem wymienić je na sprzęgło kompletne (nowe) z silnika CGLC tak jak WRCLaguna i biegi zmienia się normalnie rusza łagodniej jak na starym ale problem jest taki iż dalej się ślizga :facepalm: i jest wydaje mi się gorzej niż na starym. Co mogłem złożyć nie tak, że tak się dzieje? Macie jakieś sugestie? Łożysko oporowe zostało stare i wysprzęglik.

Dwumas zmianiałeś ??
Wymieniony komplet czyli dwumas,tarcza,docisk zastanawiam się teraz nad zmianą wysprzeglika ale nie wiem czy ma sens bo biegi zmienia się lekko ale może nie cofa się do końca. No już nie wiem czego się chwytać a z kim nie rozmawiam to twierdzą cudów nie ma jak nowe to nie ma prawa się slizgać
Opublikowano

wszystko nowe i slizga ? :o

masz program ?

Opublikowano (edytowane)

wszystko nowe i slizga ? :o

masz program ?

Tak mam program na 208ps i 420Nm zmniejszyliśmy tez moment z Damianem(Qado) na 370Nm i dalej się ślizga. Poprzedni regenerowany komplet dwumasu wytrzymał ok 40tyś km więc czytając posty iż seryjny dwumas po programie siada wymieniłem na nowy ori komplet z CGLC. Zastanawiam się nad tym wysprzęglikiem bo może to on winny całego zamieszania i jestem w stanie go wymienić na taki z 2014 roku z literką E na końcu ale nie wiem czy ma sens.

Edytowane przez waldih1979
Opublikowano (edytowane)

Troche kiepsko ze nie wymieniles od razu wysprzeglika i lozyska....niewielki koszt przy takiej wymianie jaka zrobiles. Generalnie to najwieksza wage w ukladance ma sprzeglo. Gdzie kupiles sprzeglo i docisk i jakie maja oznaczenie?

Edytowane przez ArkadiuS
Opublikowano

Troche kiepsko ze nie wymieniles od razu wysprzeglika i lozyska....niewielki koszt przy takiej wymianie jaka zrobiles. Generalnie to najwieksza wage w ukladance ma sprzeglo. Gdzie kupiles sprzeglo i docisk i jakie maja oznaczenie?

Kupione w Carexpress

dwumas 0B1 105 266AL

tarcza 0B1 141 031P

docisk 0B1 141 117J

ogólnie objaw ślizgania jest taki sam jak przed wymianą z tym, że na tym zregenerowanym przejeździłem ok 40tyś bez problemu a teraz po wymianie na nowy taki kwiatek dlatego też myślę o wymianie tego wysprzęglika

Opublikowano

Kupione w Carexpress

dwumas 0B1 105 266AL

tarcza 0B1 141 031P

docisk 0B1 141 117J

Ile zaplaciles?

Opublikowano

Max moment powinien być coś ok 2600 rpm i wykres w miarę płaski. Z tego co kojarzę to sprzęgło 240 mm wiec taki moment spokojnie przeniesie. Ja w a4 b6 miałem moment 380 nm, sprzęgło nalatane 200 tys średnica 228 mm i spokojnie dawało radę więc tutaj powinno być ok. Teraz mam 450 nm tarcze obiłem kevlarem sprzęgło od brd 240 mm i tez jeździ :).

Dzięki :) Ja w B6 AVF miałem 390Nm i nalatane też coś koło 200 tyś i sprzęgło powoli zaczynało ślizgać, czasami ładnie trzymało a czasami ślizgało. Zazwyczaj od dołu lubiło uślizgnąć, bo od np 2,2 tyś w górę już ładnie trzymało.

Opublikowano

Panowie czy ktoś z Was ogarnął jednoznacznie temat ślizgającego się sprzęgła w silniku CAGA po programie?

Sprzęgło ślizga, teoretycznie ma prawo - siedzi od nowości 231 tysięcy przebiegu. Jednak martwi mnie czy jeśli wymienię na ori nowe z całą dwumasą, czy za chwilę znów nie będzie tak samo jak to już wcześniej się ktoś wypowiadał.

Alternatywa jaka chodzi mi po głowie, to kupić nowy zestaw firmy SACHS (z uwagi na koszt, LUK zdecydowanie droższy) i od razu wysłać tarczę do obicia kevlarem. Co myślicie na ten temat?

Czy istnieje inne rozwiązanie? #wrclaguna pisał o sprzęgle z A6 4G. Dostępność jedynie ASO, koszt kosmos - ponad 4,5 tys. Ponadto ktoś wyżej opisywał przypadek, iż po montażu właśnie tego zestawu - brak rezultatu.

Kolejną kwestią która mnie zastanawia, to fakt czy przypadkiem do uślizgu sprzęgła nie przyczynia się wysprzęglik? Wczoraj spróbowałem odpowietrzyć to ustrojstwo, wyjeżdżam - wszystko w porządku, raz się uślizgnęło na początku, później wszystko jak najbardziej ok. Mimo tego, że specjalnie próbowałem wywołać uślizg w zakresie największego momentu obrotowego. Wszystko było super. Rano wsiadam do auta i jak było wcześniej, tak znów ten sam problem.

Ponawiam pytanie - czy ktoś ogarnął już ten temat?

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Alternatywa jaka chodzi mi po głowie, to kupić nowy zestaw firmy SACHS (z uwagi na koszt, LUK zdecydowanie droższy) i od razu wysłać tarczę do obicia kevlarem. Co myślicie na ten temat?




Zrobiłem dokładnie w taki sposób przejechałem już ponad 50tyś.km wszystko ok :)



Aleeee mam zapas :grin: za 800zł kupiłem zestaw o którym piszą koledzy 0B1 105 266AL po 30 tyś km .Rozmawiałem z Wrc użytkuje dwumas z lifta 177km wszystko gra, ale jednak :mellow: ciekawe dlaczego jeden z kolegów ma problem z tym zestawem


Edytowane przez dobry1
Opublikowano

Alternatywa jaka chodzi mi po głowie, to kupić nowy zestaw firmy SACHS (z uwagi na koszt, LUK zdecydowanie droższy) i od razu wysłać tarczę do obicia kevlarem. Co myślicie na ten temat?

Zrobiłem dokładnie w taki sposób przejechałem już ponad 50tyś.km wszystko ok :)

Aleeee mam zapas :grin: za 800zł kupiłem zestaw o którym piszą koledzy 0B1 105 266AL po 30 tyś km .Rozmawiałem z Wrc użytkuje dwumas z lifta 177km wszystko gra, ale jednak :mellow: ciekawe dlaczego jeden z kolegów ma problem z tym zestawem

Wysprzęglik wymieniony problem nadal pozostał. Autko w warsztacie zobaczymy czy wyleczą bestię. Jak odbiore i będzie ok dam znać co i jak.

Opublikowano (edytowane)

Kurcze... Czy ktos jest użytkownikem tego zestawu

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/sachs-dual-mass-flywheel-and-sre-clutch-kit-for-2-0-tdi-audi-a4-a5-b8-platform.html

???

Z checia bym go kupil ale nie ma innych posiadaczy

Alternatywa to kupic zestaw Sachs i obic kawalerem u Rwdzikowskiego

Edytowane przez ArkadiuS
Opublikowano

Czy samo obicie tarczy kewlarem załatwi temat? Co z dociskiem?

Opublikowano

0B1198141GX taki zestaw wrzucałem :hi:

U mnie siedzi z A6 4G 0B1 141 117 K

Kody silnika CGLC CGLD CGLE

ETKA podaje ze silnik 3.0 TDI ( CLAB) w manualu ! ......ma ten sam docisk

jeszcze jedna uwaga :wink: w A4 B8 POLIFT ten zestaw pojawił sie jako doposazenie :)

A masz moze nr tych czesci tylko sachsa ? Znalazlem takie cos ale nie wiem czy jest to to samo sprzeglo Sachs part no 3000 970 019

Opublikowano

Alternatywa jaka chodzi mi po głowie, to kupić nowy zestaw firmy SACHS (z uwagi na koszt, LUK zdecydowanie droższy) i od razu wysłać tarczę do obicia kevlarem. Co myślicie na ten temat?

Zrobiłem dokładnie w taki sposób przejechałem już ponad 50tyś.km wszystko ok :)

Aleeee mam zapas :grin: za 800zł kupiłem zestaw o którym piszą koledzy 0B1 105 266AL po 30 tyś km .Rozmawiałem z Wrc użytkuje dwumas z lifta 177km wszystko gra, ale jednak :mellow: ciekawe dlaczego jeden z kolegów ma problem z tym zestawem

Wysprzęglik wymieniony problem nadal pozostał. Autko w warsztacie zobaczymy czy wyleczą bestię. Jak odbiore i będzie ok dam znać co i jak.

Mam teraz serie i mam troszkę na niej pojeździć aby sprzęgło się ułożyło, teraz się nie ślizga. Pojeżdżę trochę po czym zrobimy znowu na 200 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...