Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka świec żarowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że pasowałoby też mu to mówiłem, ale on ich nie pamięta, a i nigdzie zapisanych też nie ma :decayed: Chyba postraszę go pompą i wtryskami za 25tyś to zapoda mi na szybkości wszystkie kody :grin:

Opublikowano

Panowie, znajomy poprosił mnie o zadanie pytania wam w związku z ww problemem. Samochód to oczywiście B8 2.0 CR. Problem jak u większości migająca kontrolka świec i chek silnika. Samochód mocy nie stracił, jeździ tak już dosyć długo- więc wstępnie pompę, wtryski i opiłki z tym związane możemy wykluczyć. Gdzieś tam dowiadywał się przez kogoś z serwisu, że to wina jakiegoś czujnika w kolektorze ssącym . Był na vagu jakieś błedy wyskoczyły, ale nie pamięta juz co.

Czesc :) Mialem tak samo i tez dlugo auto jezdzilo normalnie :)) po podpieciu pod VAG pokazywalo jakies pierdoly tylko. Pozniej zapalila sie kontrolka DPF wiec postanowilem go wypalic w czasie jazdy i podczas tego zabiegu auto weszlo w tryb awaryjny i nikt nie potrafil mu pomoc:/ wymienilem czujnik G450 ale bez zmian wiec auto oddalem do profesjonalneo zakladu usuwania tego badziewia. Jak pojechalem go odebrac powiedzieli ze musieli wymienic jeszcze jeden czujnik , auto wrocilo do zywych. Wiec ja bym sprawdzil te czujniki najpierw ;)

Opublikowano

Witam u mnie pojawił się właśnie ten sam problem opiłki na sitku autko zdechło całkiem oto lista błędów,

zdjecie_1.jpg

zdjecie_2.jpg

zdjecie_3.jpg

zdjecie_4.jpg

Myślicie że do wymiany pójdzie pompa i wtryski? Macie może kogoś w łódzkim lub okolicach co regeneruje ten niemiecki badziew?

Opublikowano

Mrugajaca kontrolka świec zarowych pojawia sie jak jest nieszczelnosc układu intercoolera.

Opublikowano

Mrugajaca kontrolka świec zarowych pojawia sie jak jest nieszczelnosc układu intercoolera.

kontrolka świec jest jednocześnie kontrolką sterownika silnika :hi:

Bez diagnostyki się nie obejdzie

Opublikowano

Okazuje się że nikt tego nie regeneruje (wtryski, pompa) bo brak jakichkolwiek części zamiennych.

Ma ktoś może jakieś pewne źródło gdzie można by dostać używkę w dobrym stanie i dobrych pieniądzach.

Opublikowano

Witam. mam podobny problem. dajac gazu do 4tys obrotow zapalaja sie swiece i auto traci moc. pokazuje blad ze niskie cisnienie na listwie wtryskowej. po ponownym wlaczeniu silnika blad gasnie i normalnie jade dalej. pod czujnikiem na pompie nie ma zadnych opilkow. zrobilem juz 20 tys jezdzac na spokojnie ale troche mnie to denerwuje bo Vmax ciagle spada, teraz przy 185kmh zapala sie ta kontrolka. co to moze byc?

Opublikowano

Panowie, skoro wątek się toczy cały czas wokół problemów z pompami wysok. ciśnienia mam pytanie do was czy pompę która była montowana w 2008 r. 03L130755 można zastąpić 03L130755AC wiem że jeden kolega na forum to zrobił ale nie mogę się od niego niczego dowiedzieć na ten temat, może ktoś inny miał podobne doświadczenia

Opublikowano

Witam. Postanowiłem i u siebie zaglądnąć do filtra przy czujniku na pompie. Opiłki są, lecz niewiele. Pytanie do kolegów: czy warto na tym etapie wymienić pompę na nową w celu oszczędzenia pozostałej części układu zasilania? Czy może jest już za późno, a taka operacja to wyrzucenie kasy w błoto? Auto jeździ normalnie, nic nie miga, pali mało. Przebieg 215kkm. Dzięki.

Opublikowano (edytowane)

Natychmiast. I nie radzię uruchaniać silnika do czasu wymiany pompy i przepłukania układu paliwowego z opiłków.



Napisano 07 sierpień 2014 - 22:53

Witam. Postanowiłem i u siebie zaglądnąć do filtra przy czujniku na pompie. Opiłki są, lecz niewiele. Pytanie do kolegów: czy warto na tym etapie wymienić pompę na nową w celu oszczędzenia pozostałej części układu zasilania? Czy może jest już za późno, a taka operacja to wyrzucenie kasy w błoto? Auto jeździ normalnie, nic nie miga, pali mało. Przebieg 215kkm. Dzięki.

Panowie, skoro wątek się toczy cały czas wokół problemów z pompami wysok. ciśnienia mam pytanie do was czy pompę która była montowana w 2008 r. 03L130755 można zastąpić 03L130755AC wiem że jeden kolega na forum to zrobił ale nie mogę się od niego niczego dowiedzieć na ten temat, może ktoś inny miał podobne doświadczenia

Jóż wyjaśniłem koledze to co pisałem wcześniej w postach.

Edytowane przez PILOT_24
Opublikowano

wyciągłem czujnik cisnienia paliwa na pompie i sitko jest czysciutkie nie ma zadnych opillkow w postaci rozpoznawalnej jako brokat :) autko w PL od 1,5 roku i tylko tankowane na STATOIL ON DIESEL GOLD

Opublikowano

Auto oczywiście stoi i czeka na wolny termin w warsztacie (w poniedziałek działamy). Moje pytanie dotyczyło tego, czy warto wymieniać samą pompę + oczywiście płukanie układu, jeżeli okaże się, że to pompa jest źródłem opiłków. Generalnie stanowisko autoryzowanych stacji Bosch jak i innych pompiarzy jest jasne: wymieniać całość (bak płukanie, 3 pompy wymiana, kontrola/wymiana wtryskiwaczy) lub nic. Na zakres prac ograniczony do wymiany pompy i płukania nie dają gwarancji. Jako, iż z ich strony może to być próba naciągnięcia klienta chciałem poznać również Waszą opinię. Argumentacja serwisów jest krótka: zainfekowanych elementów nie sposób wypłukać. Dzięki.

Natychmiast. I nie radzię uruchaniać silnika do czasu wymiany pompy i przepłukania układu paliwowego z opiłków.



Napisano 07 sierpień 2014 - 22:53

Witam. Postanowiłem i u siebie zaglądnąć do filtra przy czujniku na pompie. Opiłki są, lecz niewiele. Pytanie do kolegów: czy warto na tym etapie wymienić pompę na nową w celu oszczędzenia pozostałej części układu zasilania? Czy może jest już za późno, a taka operacja to wyrzucenie kasy w błoto? Auto jeździ normalnie, nic nie miga, pali mało. Przebieg 215kkm. Dzięki.
Opublikowano

maja racje podobno baku nie wypłukasz w 100 % :(((( wiec jak baku nie wyplukasz to i innych podzespolow rowniez

Opublikowano (edytowane)

maja racje podobno baku nie wypłukasz w 100 % :(((( wiec jak baku nie wyplukasz to i innych podzespolow rowniez

Zgadzam się, że nie w 100%, ale ten cały pozostały "syf" zostaje po stronie "bezpiecznej" czyli przed filtrem paliwa. Na szybsze zużycie mogą być narażone jedynie dwie pompy (w zbiorniku - nispiego ciśnienia i na przewodzie - średniego ciśnienia) dalej jest już tylko filtr i czyste paliwo. Po takich naprawach proponuję wymienić po ok 5kkm filtr paliwa. I jeszcze jedno nie wiem czy o tym pisałem ale po naprawie jeszcze u mechanika wyskoczył komunikat zapchanego filtra DPF (mimo że auto przed awarją przejechało nonstop 4kkm) więc przeprowadziłem procedurę wypalania (w trasie 2kkm), Od naprawy dolewam ok 100 ml (Castrol Power 1 Racing 2T) na ok 60L ON i jest zrobione ok 20kkm na zamienniku (03L130755AC). Jak narazie OK

Edytowane przez PILOT_24
Opublikowano

od naszego wspaniałego paliwa wyciera się rolka prowadząca tłoczysko w pompie,opiłki wpadają do sekcji tłoczącej później na wtryski:)co dalej nie trzeba mówić:)przechodziłem to samo ze swoją przy 120tkm przebiegu!!! musisz wypłukać cały układ+wymiana filtra paliwa,wsadzić nową pompę,wtryski,dopisać wtryski do sterownika i ogień na tłoki:) jak byłem w rajchu to przywiozłem parę kompletów (pompa+wtryski)po znikomym przebiegu więc jak chcesz to mogę Ci jeden odstąpić :)

---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

aha i po tym wszystkim nie zapomnij od czasu do czasu dolać trochę mixolu do ON :)ja jeździłem na verwie a co się później okazało to zabójstwo dla pompy CR gdyż jest za sucha

Od dawna na forum piszę, że do wysilonych diesli lejemy tylko i wyłącznie zwykły ON, te ulepszane zawierają między innymi dodatki podwyższające temp. spalania, co w efekcie prowadzi do obniżenia mocy maksymalnej generowanej przez silnik.

I na pewno nie polepszają właściwości smarujących paliwa :naughty:

Bardzo ważne jest, żeby rodowód ON-u był w 100% oryginalny z rafinerii, a nie był jakąś mieszanką cieczy paliwopodobnych.

Na taką w dzisiejszych czasach możemy tylko liczyć na ori stacjach naszych dwóch wiodących koncernów :naughty:

Na reszcie stacji to już loteria, wszystko zależy od właściciela, na ile jest pazerny i ile chce zarobićna litrze sprzedawanego paliwa.

Jak wleje do dołu coś niewiadomego pochodzenia, to jego zysk wzrasta kilkukrotnie :kox:

Co do mixolu, to broń boże nie lejemy go do paliwa silników wyposażonych w DPF :hi:

Opublikowano

ja mam zdanie jedno ze do owczesnych dieslow nie powinno nic sie lac jezeli chodzi o ulepszacze bo potem moze sie to odbic czkawka, jak juz pow od 7 lat tankuje paliwo z jednej stacji i nie mam zadnych klopotow po dzis dzien :))))) jezeli chodzi o DIESEL GOLD ze STATOILA nie oczekuje lepszych wlasciwosci smarujacych ale normalnej jakosci paliwa :)

Opublikowano

Co do mixolu, to broń boże nie lejemy go do paliwa silników wyposażonych w DPF

Tak zgadzaom się, że "Mixol" (minerał) niee, ale (fully synthetic) np. "Castrol Power 1 Racing 2T" to zupełnie inny olej, który nie pozostawia nagaru.

Opublikowano

nie o nagar chodzi przeciez....wystarczy lac paliwo ze stacji nalezacych do jednego z dwoch rodowitych koncernow(nie franszyzowych) i tyle...po co samemu ulepszac cos wg dorobionej przez siebie ideologii i dolewac do paliwa cos co tam juz jest...jednoczesnie dobijajac sobie np dpf.

Opublikowano

U mnie pompa wtryskowa została wymieniona po tym jak się okazało że zatarta(opiłki) wtryski na szczęście całe po całej procedurze związanej z jej wymianą pojawia się błąd ciśnienia. Miał ktoś podobny problem. I pytanie zasadnicze czy pompa wtryskowa wymaga przeprowadzenia adaptacji??

zdjecie.jpg

Opublikowano (edytowane)

powiedz mi sam wymieniales pompe ???? bo jezeli robil to ktos to nierozumiem dlaczego nie skonczyl roboty co nie wie czy pompa wymaga adaptacji ???

sprawdz czujniki cisnienia

Edytowane przez lukas309

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...