Hezen Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Mógłbyś sprecyzować co z tą przepływką? Błędami sypała, źle mierzyła? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Października 2016 przez Hezen
przemciotorun Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 U mnie w 1z po wywaleniu egra przepływa zaczęła podawać więcej powierza niż komp wymaga ale tylko na wolnych, przy dodaniu gazu podaje tyle ile komp wymaga. Ogólnie nic się nie zmieniło w pracy silnika, różnica tylko w logach
SnOOpie Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 I u mnie to samo co u Przemka. Podaje więcej o 180 jak dobrze pamiętam. Będzie to miało jakiś wpływ na jej żywotność albo cokolwiek innego?
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Może ktoś zaktualizować zdjęcia?
Rafal2410 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 a ja mama takie może głupie pytanie ale przecierz egr ma swój wąz podcisnienia i klapa gaszaca osobny bynajmniej u mnie to nie moge klapy zostawic?
wesz82 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 I u mnie to samo co u Przemka. Podaje więcej o 180 jak dobrze pamiętam. Będzie to miało jakiś wpływ na jej żywotność albo cokolwiek innego? Nie skad niby. Wielu wywala siatki z przeplywki i jest ok.
tkamicki5 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Ale ma się rozumieć ze po zaślepieniu egr to normalne że na jałowym przepływka pokazuje więcej niż ecu chce? U mnie 440mg chyba nawet.
wesz82 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Powiem Ci ze raczej tak. Tzn ja wywalilem wsio co bylo zwiazane z egr i tuner po logach spawdzal i nie ma zarzutow. Ostatnio nawet usunal blad zaiazany z brakiem n 18.
szafa Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Panowie pytanie, czy po całkowitym wywaleniu egra trzeba coś w kompie kombinować, pacjent to ajm.
kalix94 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Nie trzeba Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Mozgu Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Chyba ze bedzie wywalac mu check wtedy nalezalo by usunac to programowo lub pozostawic n18 z wpieta kostka.
kalix94 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 W ajm nie wywala żadnego check. Zaslepic i korzystać nic się nie dzieje Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
szafa Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 W ajm nie wywala żadnego check. Zaslepic i korzystać nic się nie dzieje Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu TapatalkaAle nie chce zaslepic tylko calkowicie usunac, mam kolektor dolotowy z sharana. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Albo kompem to ogarniesz albo zmostkujesz kostke. Mi tuner zrobil to programem.
szafa Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Albo kompem to ogarniesz albo zmostkujesz kostke. Mi tuner zrobil to programem.Ok czyli zrobi sie to przy korekcie, dzieki za info. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
robercik123 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witam. Takie pytanko, czy musowo trzeba zaslepiac wężyk podcisnienia do egr? Reszta zaślepiona w 3 miejscach. 2mm blacha nierdzewka przy wylocie z kolektora i 2 blachy przy samym egr po 1mm. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Mozgu Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Musowo, ja sobie przerobilem delikanie instaalcje tych wezykow ze wywalilem trojnik i tekalan i nic nie idzie do egr (n18) a cale podcisnienie idzie do n75
wesz82 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Nawet wtedy hamulce stana sie ciut agresywníejsze.
robercik123 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czyli zaslepic go na samym wyjsciu do egr? Czy przed zaworkirm n18?Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
robercik123 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czyli zaslepic go na samym wyjsciu do egr? Czy przed zaworkirm n18?Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Wkręciłem śrubkę w wężyk idący do egr. Na zimnym silniku przy okolo 1500-2000 kopci na biało. Po rozgrzaniu nic. Auto na 3 biegu przy okolo 3000 obrotow zmuliło samochód. Przyjechalem do domu i podłączylem vaga. Wywaliło mi błąd wioczny na zdięciu. To cos z przeładowaniem turbiny. Niewiem co dalej. Podpowiecie?Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się