Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Zaślepić EGR w 1.9 TDi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mógłbyś sprecyzować co z tą przepływką? Błędami sypała, źle mierzyła?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

U mnie w 1z po wywaleniu egra przepływa zaczęła podawać więcej powierza niż komp wymaga ale tylko na wolnych, przy dodaniu gazu podaje tyle ile komp wymaga. Ogólnie nic się nie zmieniło w pracy silnika, różnica tylko w logach

Opublikowano

I u mnie to samo co u Przemka. Podaje więcej o 180 jak dobrze pamiętam. Będzie to miało jakiś wpływ na jej żywotność albo cokolwiek innego?

Opublikowano

a ja mama takie może głupie pytanie ale przecierz egr ma swój wąz podcisnienia i klapa gaszaca osobny bynajmniej u mnie to nie moge klapy zostawic?

Opublikowano

I u mnie to samo co u Przemka. Podaje więcej o 180 jak dobrze pamiętam. Będzie to miało jakiś wpływ na jej żywotność albo cokolwiek innego?

Nie skad niby.

Wielu wywala siatki z przeplywki i jest ok.

Opublikowano

Ale ma się rozumieć ze po zaślepieniu egr to normalne że na jałowym przepływka pokazuje więcej niż ecu chce? U mnie 440mg chyba nawet.

Opublikowano

Powiem Ci ze raczej tak.

Tzn ja wywalilem wsio co bylo zwiazane z egr i tuner po logach spawdzal i nie ma zarzutow.

Ostatnio nawet usunal blad zaiazany z brakiem n 18.

Opublikowano

Panowie pytanie, czy po całkowitym wywaleniu egra trzeba coś w kompie kombinować, pacjent to ajm. 

Opublikowano

Nie trzeba

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Chyba ze bedzie wywalac mu check wtedy nalezalo by usunac to programowo lub pozostawic n18 z wpieta kostka. 

Opublikowano

W ajm nie wywala żadnego check. Zaslepic i korzystać nic się nie dzieje

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W ajm nie wywala żadnego check. Zaslepic i korzystać nic się nie dzieje

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka



Ale nie chce zaslepic tylko calkowicie usunac, mam kolektor dolotowy z sharana.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Albo kompem to ogarniesz albo zmostkujesz kostke.

Mi tuner zrobil to programem.

Opublikowano
Albo kompem to ogarniesz albo zmostkujesz kostke.
Mi tuner zrobil to programem.

Ok czyli zrobi sie to przy korekcie, dzieki za info.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam. Takie pytanko, czy musowo trzeba zaslepiac wężyk podcisnienia do egr? Reszta zaślepiona w 3 miejscach. 2mm blacha nierdzewka przy wylocie z kolektora i 2 blachy przy samym egr po 1mm.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Musowo, ja sobie przerobilem delikanie instaalcje tych wezykow ze wywalilem trojnik i tekalan i nic nie idzie do egr (n18) a cale podcisnienie idzie do n75

Opublikowano

Nawet wtedy hamulce stana sie ciut agresywníejsze.

Opublikowano

Czyli zaslepic go na samym wyjsciu do egr? Czy przed zaworkirm n18?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Czyli zaslepic go na samym wyjsciu do egr? Czy przed zaworkirm n18?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka



Wkręciłem śrubkę w wężyk idący do egr. Na zimnym silniku przy okolo 1500-2000 kopci na biało. Po rozgrzaniu nic. Auto na 3 biegu przy okolo 3000 obrotow zmuliło samochód. Przyjechalem do domu i podłączylem vaga. Wywaliło mi błąd wioczny na zdięciu. To cos z przeładowaniem turbiny. Niewiem co dalej. Podpowiecie?3277321f6f3ce8472336d9103efd480e.jpg

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...