Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja biegu jalowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przednia poduszka/ogranicznik momentu obrotowego silnika o ktorej byla mowa pare postow wczesniej

to ktore bedziesz zakladac? :P

Opublikowano

Czyli ta przednia poduszka od strony pasa?

Te będę zakładał - 8D0199379K

Opublikowano

tak tak od strony pasa. silnik na niej nie spoczywa, to w sumie nie do konca jest poduszka ... to jest odbój bardziej

Opublikowano

Temat wrócił jak bumerang.

kc0BJgbl.jpg

W tygodniu zamawiam poduchy SWAG na środek, lewa i prawa, wymiana pewnie w przyszłym tygodniu, bo nie mam czasu tego zrobić.

Poducha przód:

8E0 199 339

Febi 23537

SWAG 32 92 3537

LEMFÖRDER 25864 01 12,90zł

Prawa strona:

8E0 199 379 F

Febi 22956

SWAG 32 92 2956 222zł

Lewa strona:

8E0 199 379 D

Febi 22958

SWAG 32 92 2958 202zł

EDIT: Poszperałem i możliwe, że kupię FEBI 8D0199379K zamiast SWAGa. Co prawda to jest poduszka 2.4 i 2.8 z B5, pasuje do 2.4 w B6 i Passata B5 2.8 to powinna zdać egzamin.

Czytając obydwa tematy Engine Strengthening by a4darkness - Page 6 Motor Mounts DIY -> Info, Pics and Disgruntled Rubber - Page 2 ludzie są zadowoleni.

W 1.8T poduszki są bez czujnika i są takie same tak?

Opublikowano

masz złe numery katalogowe ori audi poduszek

strona kierowcy : 8E0199379BG

strona pasazera : 8E0199382AH

wydaje mi się ze zakladanie tych podszek od V6 ze wzgledu na rozlozenie masy silnika nie jest dobrym pomyslem, wiem ze sa one zakladane z powodzeniem ale ciekawe jak to sie ma potem do wibracji...

Ja w poprzednim aucie zrobilem taki myk ze zalozylem poduszki od a4 b5 1.8t febi, kosztowaly chyba z 100 zł sztuka i dzialaly tez :) i mialy rozroznienie na lewa prawa... aczkolwiek jak wibrowało tak wibrowalo dalej :)

FE11483

FE11485

zaloz te i bedziesz mial spokoj i portfel sie bedzie cieszyc...

zapewne to to samo co te do v6 a tansze...

Opublikowano
masz złe numery katalogowe ori audi poduszek

strona kierowcy : 8E0199379BG

strona pasazera : 8E0199382AH

wydaje mi się ze zakladanie tych podszek od V6 ze wzgledu na rozlozenie masy silnika nie jest dobrym pomyslem, wiem ze sa one zakladane z powodzeniem ale ciekawe jak to sie ma potem do wibracji...

Ja w poprzednim aucie zrobilem taki myk ze zalozylem poduszki od a4 b5 1.8t febi, kosztowaly chyba z 100 zł sztuka i dzialaly tez :) i mialy rozroznienie na lewa prawa... aczkolwiek jak wibrowało tak wibrowalo dalej :)

FE11483

FE11485

zaloz te i bedziesz mial spokoj i portfel sie bedzie cieszyc...

zapewne to to samo co te do v6 a tansze...

Czytałeś chociaż tematy, które zalinkowałem? Chyba nie..

Opublikowano

czytalem milion razy jak jeszcze mialem 1.8t i wymieniłem poduchy u siebie.

I wnioski mam caly czas takie same,,, poduchy pasuja ale skad wiesz czy dla kogos "no vibartions" to jest w ogole bez wibracji czy jednak troche wibruje ale wg niego jest ok i napisze ze jest ok ?...

1.8t jest pochylone w strone pasazera, nacisk na poduszki jest nierownomierny dlatego poduszki lewa prawa maja inne numery 379 i 382.. ale rob jak chcesz... skoro masz najtansze rozwiazanie w postaci poduszek z a4b5 1.8t ktore de facto sa przystosowane do silnika lezacego lekko w jedna strone jakim jest 1.8t to po co chcesz zakldac drozsze twardsze poduszki od V6?

Opublikowano

Czytam o tych wibracjach w tym jak i innych postach i tak się zastanawiam o jakie wibracje chodzi. U mnie też czuć mrowienie na kierownicy i oparciu fotela i też się zastanawiam czy tak ba być czy nie ale z drugiej strony nie wiem jak jest u Was. U mnie wibracje się zmniejszyły po wymianie plecionki ale nadal coś jest czuć.

Opublikowano

Nie wystarczy sama wymiana tylko trzeba te poduszki jeszcze wyregulowac. Najlepiej poluzowac, rpzgrzac silnik i dac sie ttm poduszkom ulozyc i wtedy to skrecic na sztywno.

Opublikowano

Panowie a mam pytanko bo w moim prawa od pasażera jest z czujnikiem, to jest jeszcze jakaś inna, niż tu opisujecie?? Jak tak to czym one się różnią?? U mnie obie są wylane a vag nic nie pokazuje!!

Opublikowano

Ja miałem u siebie problem z poduszką przy turbo. Z racji dużego Nm dwa razy uszkodziło mi poduszkę.

Teraz zamontowałem właśnie taką z S4 B5/ A4 B5 V6 i póki co się trzyma. Cena za nią był śmieszna, ale nie obyło się bez problemów:

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/audi-a4-b6-1-8t-quattro-avant-270599/index5.html#post4055814

Opublikowano

W 1.8T nie ma czujnika tylko w 1.9TDI, chyba.

Opublikowano

Wampir ile dales za tego apikola? Ja zamontowalem lema nowego ale jest jakby za mały na ta ramkę, musiałem go tez odsunąć w stronę chłodnicy żeby maksymalnie wykorzystać jego średnicę ale pomimo wymiany tego i reszty poduch lewarek wciąż mi lata, pewnie przez ten odboj

Opublikowano

Przy miejscu montażowym poduszki przy turbo biegnie kabel. Może dlatego masz wrazenie, ze masz tam czujnik.

Opublikowano

up zlukaj posta mojego wyzej

czy ten apikol to cos jak poliuretan czy miekkszy? poliuretanowa tuleja pewnie byla by za twarda

Opublikowano

Mi lewarek nigdy nie latał. Nawet jak miałem rozerwaną poduszke przy turbo, a seryjny odbojnik był już sfatygowany. Słychać było jedyne uderzenia jak silnik się podnosił i opadał przy zmianie biegów.

Apikol to był prezent od kumpla z USA. Musiałem go odrobinę "ogolić" bo był za duży jak na wymiary ramki przez co silnik przenosił drgania na bude.

Po dopasowaniu aplikola, ustawieniu ramki i poduszek trzeba pozostawić silnik zapalony z wlaczoną klimą, aż złapie temperaturę. Potem skreciłem wszystko i jest OK. Jeżeli miałbym być bardzo czepialski to czasami przy ruszaniu bez gazu albo jak silnik prawie się dusi da się wyczuć drabne drgania jakby z przodu auta względem seryjnych poduszek ale jak ktoś nie miał porównania to może tego nie zauważyć. Na wolnych obrotach i w czasie jazdy nie czuć drgan na kierownicy, lewarku czy fotelu.

Apikol jest twardy, przypomina nawet plastik bo trzeba mocno go nacisnąć aby się ugiął.

Wybrałem go ponieważ ma dobre opinie na audizine i nie rozlatuje się jak inne wzmocnione odbojniki a na dodatek w końcu mogę zmieniac biegi przy makymalnym Nm i zmiana biegów jest bardzo kulturalna.

Opublikowano

Po dopasowaniu aplikola, ustawieniu ramki i poduszek trzeba pozostawić silnik zapalony z wlaczoną klimą, aż złapie temperaturę. Potem skreciłem wszystko i jest OK.

Dokładnie tak trzeba zrobić, dobrze jest jeszcze zrobić w tym czasie kilka przygazówek jak silnik jest fest rozgrzany.

Opublikowano

jutro poprawie poduchy, bo mam mrowienie auta

ale podejrzewam ze przednia poduche mam złą jesli chodz o b5, ori była taka

37613_x600.jpg

a w sklepie dobrali i zamontowalem taka

252257_x800.jpg

druga wydaje sie byc ciut mniejsza po zewnetrznej maks srednicy..

Opublikowano
Przy miejscu montażowym poduszki przy turbo biegnie kabel. Może dlatego masz wrazenie, ze masz tam czujnik.

No właśnie widziałem tam jakiś kabel. Muszę wymienić również poduchy bo są wylane a odbojnik wraz z łapą już kiedyś wymieniałem bo była pęknięta, niestety używki. Dałbyś rade coś takiego jeszcze załatwić (Apikol) i po jakich kosztach?? U mnie z racji walniętych poduch odbojnik nie jest idealnie na środku tej ramki wycentrowany, po wymianie poduch będę musiał to wyregulować.

Jak najsprawniej według Ciebie wymienić poduchy, z czym miałeś największy problem?? Czyli spokojnie mogę kupować te FEBI (FE11483 i FE11485) ??

Opublikowano

z febim jest roznie

jakbym mial teraz kupowal poduchy, to kupilbym obydwie od V6 lub V8 i mialbym je pewnie dozywotnio, moga byc troche twarde w 1.8t ale za to solidne

od ponad roku jeżdżę na jednej Corteco (od wydechu) i jednej SWAG po stronei zimnej i poki co nic sie nie dzieje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...