MATIUS Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 ogólnie lej Motula X-cess-a 5W-40 i po sprawie Mobil, Valvoline tez ok Dzięki za rade, kupiłem też już graty, łańcuch Ruville (84zł) napinacz Febi (258zł), uszelka pod niego Erling (27zł) kolego gdzie takie dobre ceny uzyskałeś . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossawka Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 pasek 100000km łancuch 200000km Devastation napisałeś koledze który ma taki sam silnik jak mój że pasek wymieniać co 100000km wydaje mi się że audi podaje 90000km troszkę interesowałem się tym i kilku mechaników mówiło mi żeby nawet skrócić ten okres o około 10000km ja u siebie wymieniałem przy stanie licznika 174000 teraz mam 251000 i tak zaczynam się asekuracyjnie zastanawiać czy nie wymienić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 mysle ze 90ty to jest wartosc z pewna wieksza tolerancja, sa przypadki ze ktos nie wiedzial o wymianie i na 1 pasku jezdzil 130tys wiec to 100tys co podal devastation to taka gorna ale poprawna granica wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ja na tym rozrządzie właśnie przekroczyłem 120-130tys, więc 100 to pryszcz. Chłopaki, mam problem: muszę zwalić głowicę i nie mogę odciągnąć imbusem napinacza, aby na luzie zdjąć rolkę i koło pasowe wałka. Da radę to bez problemu poskładać jeśli nie wcisnę napinacza? Za ch@#a nie chce się cofnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A jaj mam takie pytanie: czy jak zdejmę górny dekiel i nie będzie od środka śladu od uderzeń łańcucha to znaczy, że wszysko jest ok i nie trzeba wymieniać łańcucha i napinacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A jaj mam takie pytanie: czy jak zdejmę górny dekiel i nie będzie od środka śladu od uderzeń łańcucha to znaczy, że wszysko jest ok i nie trzeba wymieniać łańcucha i napinacza? nie, na forum jest gdzies foto jak powinny byc ustawione wałki, gdy łańcuch jest wyciągniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A jaj mam takie pytanie: czy jak zdejmę górny dekiel i nie będzie od środka śladu od uderzeń łańcucha to znaczy, że wszysko jest ok i nie trzeba wymieniać łańcucha i napinacza? nie, na forum jest gdzies foto jak powinny byc ustawione wałki, gdy łańcuch jest wyciągniety OK, dzięki poszukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrosss Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 a ja mam takie pytanie mam audi a4 b5 1.8t 96 rok koncowka i p[ytanie jest nastepujace czy ja mam rozrzad na łańcuchu czy na pasku czy na to i to ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 jedno i drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWeł111 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 koledzy mam małe pytanko czy żeby zrzucić pasek trzeba cały przód zwalać i jeszcze jedno pytanko jak wycisnąć te szklanki może jakiś krótki opis dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 A tu moje pytanko czy wymiana napinacza wraz z łańcuszkiem wiąże się z demontażem przodu rozpinaniem rozrządu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 A tu moje pytanko czy wymiana napinacza wraz z łańcuszkiem wiąże się z demontażem przodu rozpinaniem rozrządu ? trzeba rozpiąć ---------- Post dopisany 11-09-2012 at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 17:17 ---------- panowie, właśnie dziś zacząłem wymianę napinacza i łańcucha- pytanie czy wy też mieliście "powyciągane" śruby od panewek wałków, jakim momentem to dokręcaliście? Czy procedura mówi coś o nowych śrubach, u mnie 4szt są wyciągnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 A tu moje pytanko czy wymiana napinacza wraz z łańcuszkiem wiąże się z demontażem przodu rozpinaniem rozrządu ? trzeba rozpiąć ---------- Post dopisany 11-09-2012 at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 17:17 ---------- panowie, właśnie dziś zacząłem wymianę napinacza i łańcucha- pytanie czy wy też mieliście "powyciągane" śruby od panewek wałków, jakim momentem to dokręcaliście? Czy procedura mówi coś o nowych śrubach, u mnie 4szt są wyciągnięte. musiały się odkręcić. W moim 2,8 jak pamiętam to 10-12 Nm. Myślę że u ciebie ma być tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 po wymianie łańcuszka i napinacza mam duży problem z odpaleniem silnika- chodzi w trybie awaryjnym i głośno klekocze błąd 00515 czujnik halla położenie wałka. Ostatnia moja próba odpalenia go brzmiała jakby łańcuch przeskoczył na zębatkach, dziś będę ściągał pokrywę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 źle ustawileś wałki wymieniając łańcuszek i napinacz. Klekocze bo zawory otwierają się nie wtedy kiedy potrzeba i mogą uderzać o tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 wszystko było ustawione na znaki, dziś rozbieranie od nowa-okazało się że ścięło klina na kole wałka-i przestawił się o prawie 180stopni, nowe kółko zamówione, myślę że w silniku jest sieczka i remoncik się kłania. słuchajcie czy zakładać nowe kółko i próbować to jeszcze zapalać, czy już se darować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 daruj sobie kreceniem silnika klin ścięło Ci przez Twoją lub mechanika głupotę przed montażem trzeba wycisnąc olej z popychaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 dobry znajomy mechanik-ale to go przerosło, trochę się załamał zabrałem już mu kluczyk do auta bo on by tylko kręcił rozrusznikiem żeby spróbować czy teraz jest dobrze. Dziś po odholowaniu samochodu "w bezpieczne" miejsce, z daleka od warsztatu w którym mi to robili, po namowach postanowiłem wszystko poskładać jeszcze raz, chociaż w to nie wierzyłem i już byłem umówiony na ściąganie głowicy. Zakupiłem nowe kółko wałka wszystko poskładałem jeszcze raz dokłednie na znaki- samochód normalnie zapalił, policzyłem na kółku wałka że poprzednio był j.bnięty o 12 ząbków-czy to cud? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam panowie czy to jest mozliwe ze na rozgrzanym silniku slychac taki klekot/ocieranie z okolic lancucha rzorzadu. cisnienie oleju ponad 5 bar. czyli ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Kurcze fajny temat ,szkoda tylko że zdjecia z pierwszego postu poszły się wietrzyć U mnie nie wiem czy jest napinacz/łańcuch do wymiany bo zrobiłem mało km tym autem a jeszcze nie próbowałem naciskać na łańcuch i napinacz. Mam to niby na wierzchu bo zdejmowałem pokrywe do czyszczenia przed płukanką i wymianą oleju na syntetyk. Rozrządu jeszcze nie robiłem. I teraz zastanawiam się czy: 1. Wymienić napinacz lub sam łańcuch ,jednocześnie wymieniając rozrząd? Do mechaniora nie zaprowadze bo nie mam jak ,musiałbym wymienić rozrząd i łańcuch samemu tylko nie wiem czy podołam z manualem w ręku? 2. Z drugiej strony mając już zrzucone wałki żal byłoby nie wymienić uszczelnaczy zaworowych bo chyba wtedy mamy piękne dojście do nich ,chyba że się mylę? 3.Zostawić to w spokoju i złożyć ,zmienić olej i jeździć? Zauważyłem tylko że napinacz względem łańcucha nie jest równolegle tylko lekko przekrzywiony ,nie mniej jednak cały łańcuch pracuje po "ślizgu" napinaczu - to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się