skubiii89 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam, panowie macie już jakieś doświadczenia z tym paliwem czy warto, czy da sie odczuć rozniecę miedzy nitro+ a powiedzmy verwą czy też zwykłym ON, ja osobićie jeszcze nie próbowałem, ale nie odczuwałem różnicy mniedzy verwą a zwykłym ON na orlenie
st4yKool Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 5.77 w wawie 2 dni temu.. wedlug mnie zero roznicy pomiedzy verva. Na obu +10km/h max predkosc w porownaniu do Orlen eco-diesel..
skubiii89 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 a to niby czyszczenie silnika? zauważyłeś coś? mniejsze dymienie np.?
bryleks Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Szczerze to wolę kupić jakiś dodatek do paliwa (np. Millers Diesel Power ECOMAX) niż tankować V-power'y czy Vervy. Nigdy nie odczułem różnicy w mocy czy działaniu silnika a jedynie ubytek w portfelu
Tommy Gun Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Kiedyś skuszony reklamą itd zalałem do poprzedniej A4 1z V- Power Diesel z syntetycznym GTl. Auto zaczęło drżeć, cała deska rozdzielcza mi dzwoniła. Później zalałem normalnego diesla i wszystko ustąpiło. Także ostrożnie z wynalazkami...
Carlos* Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Już nie raz było pisane ,że te wszystkie wynalazki Vervy , V-powery itp. nic nie dają ,oprócz większego przeciągu w portfelu i lepszego samopoczucia delikwenta , który to tankuje Nowa nazwa shella to zapewne chwyt marketingowy no , ale każdy ma prawo tankować to czego sobie dusza zapragnie.
Tommy Gun Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ja tankuje ropkę na stacji przy Auchan - 5,17 PLN. Ostatnio przyjechała cysterna z dostawą z logo BP. I co najważniejsze nie ma irytujących pytań : Faktura czy paragon ?? Może kawa albo ciastko do kawy ?? Polecam naszą promocję.... f*ck
ArkadiuS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 z doświadczenia z Shell V-power i po przejechaniu w PL 20kkm (a sumarycznie dla autka 150kkm) padł mi jeden PD. Nadarzyła się okazja i wymieniłem kpl. Koszt okazyjnie 1600zł/kpl + wymiana. Zalety zalewania V-power - brak lub niezauważalne, skutki uboczne - cieńszy portfel i nerwy. Od pamiętnej usterki na stacjach omijam pistolety z wszelkimi wynalazkami. Tak jak ktoś wyżej napisał, a ja potwierdzam, że taniej wychodzi zakup środków do czyszczenia wtryskiwaczy lub układu paliwowego np:STP.
st4yKool Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 a to niby czyszczenie silnika? zauważyłeś coś? mniejsze dymienie np.? Moj w ogole nie dymi, na zadnej ropie ktora tankuje.. pomimo 340k+ na blacie..
.Pablo. Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 A ja wam napisze że uszlachetnione paliwa coś dają może nie w waszym przypadku gdzie macie kupę koni pod maską, nie odczujecie niczego. Ja jadąc załadowanym na maxa(dopuszczalna ładowność) t4 pod ta samą górką i w identycznych warunkach na bp ultimate wyjeżdżam na 4 biegu jak wleje zwykłego on muszę schodzić do 3. Spalanie też na ulepszonym paliwie jest trochę mniejsze. Na paliwach z shela podobnie na uszlachetnionych odczuwalna różnica. Podsumowując w słabszych autach różnica jest widoczna na plus na uszlachetnionych paliwach.
łukasz1986 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 zgadzam się z .Pablo bo jeśli nie ma się dużo koni pod maska to czuć niewielką roznice w mocy,ale wydaje mi sie ze jest to nieopłacalna inwestycja kupowanie np. vervy
Rafal_1188 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ja też w 1z odczułem różnice a miałem 50/50 normalnej i vervy. Nie był to jakis mega wynik ale 90 koni sie lepiej zbierało z dołu.
skubiii89 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 dziś zatankowałem nitro+ zobaczymy co będzie narazie zrobiłem 20 km ale jakoś nie czuje różnicy zobacze rano czy pusci dyma tak jak zwykle ps. ostatnio zatankowałem verwe 9l i zrobiłem na tym ledwo 80 km na takiej samej trasie jak zwykle czyli do pracy i z powrotem :/ normalne spalanie mam tak 7.5-8 na sto
east-import Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Tankowałem Kiedyś Verwe w MK3 i padł mi filtr paliwa po 2 tyg. Teraz Tankuję Shella i nie narzekam Leje co trzeci czwarty zbiornik Lepszego W końcu o V-kę trzeba dbać Zatankowałem kiedyś w trasie z Niemiec w Auchen w Szczecinie i kilometrów mniej zrobiłem o jakieś 20 na zbiorniku
majuDJ Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ja tam do swojego 1.9TDI AHF leje byle było taniej, najczęściej na stacjach ARTUS lub Auchan. Przyznam tylko, że w zimie poniżej -15 stopni leje ON Premium. Tankowałem raz za 100zl jakieś miesiąc temu te najnowsze ON na Shellu w Kraśniku, na pusty prawie bak bo zostało paliwa może na 30km. Żadnej różnicy tylko w cenie
Andy Garcia Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Na paliwe Shel VP Disel jezdżę już drugi rok. Zawsze staram sie tankować na tej samej stacji. Między nim a nitro + róznicy nie widzę. Niemniej jednak uważam, że kultura pracy nieco lepsza w porównaniu z innym dislem. Taka naprawdę latam na tym paliwie ze wzgledu na DPF-a. Podobno doładniej sie spala a co za tym idzie mniej zapycha filtr.
Gibons Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Ja tam tankuję zawsze Verve do Audi na 60l to jest jakieś 9zł więcej niż eco-diesel więc tragedii nie ma . Do motocykla leję 98PB zawszę.
kmink Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Przecież to "NITRO" to tylko chwyt marketingowy V-power 100 nie różni się niczym od Nitro 100...przynajmniej ja żadnej różnicy nie widzę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się