Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kup zamienniki przednie w kolor, a tył maluj.

Opublikowano

Dziś po 17.00 jadę do lakiernika znajomego. Przez telefon wydaję się bardziej konkretny - powiedział, że daje gwarancje za swoją pracę.  

Opublikowano (edytowane)

Ja mam dwa zamienniki błotników przód z IC blick z końcówką Q i póki co rok jeżdżę i jestem bardzo zadowolony.

Edytowane przez boguc
Opublikowano (edytowane)

boguc kolega z forum damian92x też mi o tym pisał a dokładnie żeby brać zamienniki z końcówką Q. Czyli coś w tym musi być.

Byłem u lakiernika polecał mi dokładnie te same zamienniki o których pisał boguc.  Sprawa wygląda następująco: ściąga błotniki i je sprawdza, wtedy oceni koszty. Czy próbujemy je reanimować czy kupujemy zamienniki. Z rozmowy wynikało, że zna się na rzeczy. Pod konie maja odstawiam mu auto. Jak tylko będę coś wiedział zamieszczę koszty i zdjęcia. Dzięki za rady. 

Edytowane przez windus
Opublikowano

zakładałem ostatnio koledze do b6 błotnik z allegro w kolorze lz9w. Nie wiem która to aukcja ale podobno kosztował troche ponad 300zł. Bardzo fajnie udało sie to spasować, odcień sie zgadza. Samo malowanie też w miare. Fajna alternatywa

Opublikowano

3 tygodnie temu zakładałem u szwagra , malowanie i spasowanie ok, tylko narożnik przy lampie ma zaokrąglony , w ori są ostre i przez to nie ma idealnej linii z maską , ale po za tym może być 

Opublikowano
Dnia 28.06.2017 o 18:50, greg2505 napisał:

3 tygodnie temu zakładałem u szwagra , malowanie i spasowanie ok, tylko narożnik przy lampie ma zaokrąglony , w ori są ostre i przez to nie ma idealnej linii z maską , ale po za tym może być 

 

Jakie montowałeś? Gdzie kupione?

Opublikowano

Kupiłem na allegro od gościa o nazwie zderzakiwkolorze 

Opublikowano

No  właśnie panowie cena to odnośnik jakości by najmniej u mnie .Czyli w jednym aucie na dojazdy do pracy za 2 pełne elementy plus zaprawki w 2 miejscach dałem 500zł u jednego znajomego - zastrzegam auto na dojazd do pracy .Drugi przypadek droższy -kolega lakiernik własna działalność itp. itd. cena za element 400zl .Dużo może i tak ale przykład dawnego mojego auta, reperaturki nadkoli tył opel astra -po zrobieniu u niego 3 lata nic się nie działo ,sprzedałem opelka znajomemu i do tej pory nic .Gdzie niektórzy po upływie 6 miesięcy już wykwity po robocie po taniości .Nie reklamuje nikogo ale niestety jeżeli ktoś robi dobrze to i wiadomo że cena nie bd mała .

Opublikowano

Jakość ma swoją cenę. Nie oszukujmy się, że ktoś pomaluje mega profi za drobne.

Opublikowano
Dnia 28.06.2017 o 18:50, greg2505 napisał:

3 tygodnie temu zakładałem u szwagra , malowanie i spasowanie ok, tylko narożnik przy lampie ma zaokrąglony , w ori są ostre i przez to nie ma idealnej linii z maską , ale po za tym może być 

Także czeka mnie wymiana błotnika, element gotowy czeka już na założenie, czy warto zakupić wcześniej jakieś plastikowe elementy które ciężko może być zdemontować ze starego błotnika ? 

Opublikowano

Ja nic nie kupowałem, przełożyłem że starego

Opublikowano
10 godzin temu, greg2505 napisał:

Ja nic nie kupowałem, przełożyłem że starego

Dzięki, pytam bo zakupiliśmy z ojcem po lewym błotniku, co prawda ojciec do passata b5 fl i miał przy wymianie problem z przełożeniem jakiś plastikowych elementów pod śruby, nie wiem nie  było mnie przy tym. Btw kupiliśmy błotniki ocynkowane w firmie kipard, ojciec bardzo zadowolony, kolor srebrny i ponoć bardzo dobrze pasuje, dodatkowo zabezpieczył go sobie antykorozyjnie po swojemu. Ja swój będę zakładał na 99% 19-tego sierpnia więc mogę tutaj dać info co i jak z pasowaniem, przy okazji planuje wymienić nadkola na jakieś z tworzywa sztucznego aby nie chłonęły wilgoci.

Opublikowano

Zostaw szmaciane, przy montażu nie porysujesz błotnika i można je lekko odgiac. Złap nawyk ze podczas mycia odginasz nadkole i Paluchem usuwasz błoto z rantu.

Opublikowano

Zostawiłem szmaciany i założyłem trochę inaczej, tak aby nadkole chroniło rant błotnika:

Zdjęcie

Opublikowano
W dniu 1.09.2017 o 18:51, Marcellus napisał:

Zostawiłem szmaciany i założyłem trochę inaczej, tak aby nadkole chroniło rant błotnika:

Zdjęcie

To jest ori błotnik czy jeden z tych allegrowych w kolor - jak tak gdzie brałeś?

Opublikowano
10 godzin temu, azure napisał:

To jest ori błotnik czy jeden z tych allegrowych w kolor - jak tak gdzie brałeś?

to allegrowy kupiony od zderzakiwkolorze, do ojca paska i do mojej a4 bardzo dobrze pasowały.

Opublikowano
10 minut temu, Marcellus napisał:

to allegrowy kupiony od zderzakiwkolorze, do ojca paska i do mojej a4 bardzo dobrze pasowały.

Jakie kolory kupowałeś ?

Opublikowano
8 minut temu, Rabbi napisał:

Jakie kolory kupowałeś ?

ojciec LA7W a ja LX7Z. Byliśmy na miejscu w firmie u nich bo to było około 80km od moich rodziców a byliśmy ciekawi czy po 12 latach lakier zbyt mocno nie wyblakł aby było widać różnicę. Okazało się, że jest lepiej niż dobrze, u ojca na srebrnym jak się dobrze przyjrzeć to widać, u mnie jest już lepiej, ale jakby ktoś ma wypłowiały lakier to można im zostawić jakiś element i dobiorą kolor.

Opublikowano

Dzień dobry Panowie,

Mam pytanie odnośnie błotnika w fatalnym stanie. Czy da się tutaj coś jeszcze zregenerować czy już w grę wchodzi tylko wymiana? Wiem, że jest w tragicznym stanie, ale niestety taki już przejąłem do użytku.

Tak, tam już jest niestety dziura...

AUDI A4 B6 2004_ruda.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...