lukaszooo Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Właśnie dlatego grupa VW w nowych modelach wsadza plastikowe błotniki. Jesli myślisz ze rdza bierze tylko ranty to odkręć tylną rejestracji i dolne listwy drzwi, pod plastikowymi nakładkami progów też czasem zbiera się błoto i dzieją sie cuda. Kilku krotnie robiłem zaprawki w tych autach więc wiem co mowie.
rav85 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 ja jak wymienialem blotniki przod to te stare oryginalne rozpady sie w rekach od wewnątrz kolonie rdzy
MAGIC87 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 u mnie prawy po zimie ide na handel, chyba po 70 gr/KG, lewy w nie lepszym stanie
biczyz Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 moj przedni lewy blotnik to juz tak zardzewiale ranty ma, ze oparlbym sie o gorna czesc to bym wlecial do srodka bo caly sie kruszy i kilkucentymetrowy kawalek lakieru odstaje na zewnatrz, auto z 2003 roku, a czy byl ten element juz wczesniej malowany to nie wiem. przeczytalem caly temat i nie wiem co robic... mam dosc rzadki lakier to znalezienie oryginalu w dobrym stanie zahacza o cud po wycieciu rdzy, zrobieniu wstawki i pomalowaniu to pewnie zimy nie wytrzyma. myslalem o kupnie oryginalu w dobrym stanie i przemalowaiu go, ale czy to wytrzyma dluzej niz dwie zimy to tez nie wiem :/
Bieniek Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Szukaj orginalu w dobrym stanie i pomaluj. Jedyne i najlepsze wyjscie.
lukaszooo Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 też tak mysle, szukaj podobnego koloru i pomaluj pod swój tak aby przy odpryskach nie raziło w oczy
turzol Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Szukaj orginalu w dobrym stanie i pomaluj. Jedyne i najlepsze wyjscie. zgadzam się, ale to nie wcale taka łatwa sprawa znaleźć zdrowe błotniki do B6. Przekona się ten, kto kiedykowiek szukał . Mi to zajęło 3 miesiące
Bieniek Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Mi 2 dni. ) Sent from my iPhone using Tapatalk
Pawel88ST Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 no a ja miałem zamiennik - sprawdzone - nie polecam
nitroo Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 A jaki miałeś i czemu nie polecasz? Ile wytrzymał?
KoJ@K Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Pewnie chodzi o spasowanie i dlatego nie poleca.
Bieniek Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Spasowanie to raz, dwa blacha jest tak cienka, ze gnie sie od operania o auto.
samekgsx550 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 koledzy kazdy pisze ze sie mu pojawia ale co zrobic poznie ja mialem tez rdze na przednich blotnikach bylo malowane juz dwa razy i co 1 rok gora 1.5 znowu wychodzi moze ma ktos jakis sposob jak to zabezpieczyc i czym zeby juz tam sie rdza nie pokazywala Czym byś nie zachamował rdzy przed malowaniem i jak być nie wyczyścił blachy. Czy to będzie kwas, brunox itp. wszelkiego rodzaju podkłady antykorozyjne i tak wyjdzie. Jak robaczki się pojawię to później tylko syzyfowa praca. Lakiernik zrobi na odpier.... wytrzyma pół roku. Zrobi mega starannie najdroższymi materiałami, wytrzyma 3 lata. Pytałem lakiernika o pomalowanie tych rantów.Powiedział że to trzeba dobrze zrobić, czyli odkręcić błotnik potem wypiaskować rdzę (szczególnie od środka) i pomalować cały Koszt około 300zł za błotnik.Czy to drogo? Jak za darmo. Szczerze Rav raczej nie miałeś szyby od nowości. U mnie tez tak było i blacharz powiedział, że standard przy wymienianej szybie. Niestety panowie sie nie przykładają i nie zabezpieczają powierzchni. Co do rocznika do w lipcu założył mi nową szybe z oznaczeniem 2004 Nie to że się nie przykładają. Tylko ja jeden siedzi w aucie a drugi na zewnątrz i zapierdalają struną od gitary bądź to drutem, w celu wycięcia pękniętej szyby to masz odpowiedź. Drut plus moja twoja kontra powłoka lakiernicza nie oznacza nic dobrego.
Dajmon Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Cześć. U mnie też problem z błotnikami. Na obu wychodzi rdza. Jest ona z dalsza niewidoczna. Jeszcze nie rzuca się tak w oczy. Na wiosnę/lato będę się zastanawiał nad zrobieniem tego. W między czasie miałem też zamiar kiedyś zrobić przy masce, którą miałem bardzo poobijaną kamieniami tuż nad grillem. W jednym miejscu zaczął się mi robić pęcherz. Hm. Było i szkoda kasy wydać na jakieś robienie tego. Ponieważ tak się zdarzyło, że ładowałem AKU prostownikiem włożonym pod maskę i wieczorem szedłem zobaczyć jak tam idzie to ładowanie. Postanowiłem więc pozostawić na noc ładowanie ale obniżyć maskę żeby nie była ona w pełni otwarta. Maskę za nisko obniżyłem w jej dolnej części i w końcu gruchła mi na prostownik. Maska nabiła się na rant prostownika. Z drugiej strony maski odskoczył mi lakier. Kurf. Same straty. Ja tylko chciałem naładować AKU. Poniżej zdjęcia. Maska pomalowana cała. Koszt 400zł. Zawiozłem maszynę w poniedziałek, w czwartek była do odbioru. Malowałem w Radzionkowie niedaleko Katowic. Rozmawiałem przy okazji z lakiernikiem na temat błotników. Powiedział mi, że jak najbardziej by to zrobił - pomalował je, ale nie jest w stanie mi powiedzieć w jakim one są stanie, czy czasem nie byłoby trzeba kupić nowych, bo te mogą się już nie nadawać i szkoda wywalać kasy na nie jak za pewien czas znowu coś wyjdzie. Edytowane 11 Stycznia 2015 przez Dajmon
edekxp Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Jak dobrze zrobi to nie wyjdzie.Najlepiej zdemontować błotniki, wszystko wtedy widać
samekgsx550 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Spoko nie ma co się martwic z tym prostownikiem. Ja kiedys odebrałem auto od mechanika. Po tygodniu podnoszę maskę i nie wierze. W masce wbity nóż kuchenny taki jeb twoja mać ala tasak. Prawie na wylot. Ciężko było wyjąć. I co zrobisz z mechanikiem szwagrem ? Edytowane 11 Stycznia 2015 przez samekgsx550
lukaszooo Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Co byś nie zrobił jak byś nie zabezpieczył po czasie wyjdzie, blotniki jeśli dobrze zrobione to ze 3-4 lata wytzymaja , jeśli przeczyszczone papierem i pomalowane to za rok będzie to samo.
Enduro Grybów Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Ja kiedy kupiłem b6 to zawiozłem ją do znajomego lakiernika do woskowania i on od razu powiedział mi o tych styropiankach w przednich nadkolach. Przy okazji usunoł zabespieczył i spokój. w innych miejscach tez nie ma ani deka rdzy.
sasna Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 ten sam problem pojawił się w b7 błotniki do wymiany co za model!
lukaszooo Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Niestety problem z błotnikami jest powodem wywinięcia blachy na którym opiera sie nadkole. Ori nadkola przewaznie są szmaciane i trzymają wilgoć, do tego dochodzi błoto i uderzenia kamieni i rdza sie pojawia ...... Ten sam problem jest w A3 a4 i a6 tyle ze w rocznikach do 2001 podobno blacha jest cynkowana obu stronnie a w nowszych rocznikach nie. W mojej starej B5 z 95r ranty nadkoli były obite przez kamienie do samej blachy a rdzy nie było nawet grama, niestety w B6 tak nie jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się