Fr0styyy. Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Mam już dosyć tych drgań na jałowym. Wcześniej zakładałem już o tym temat, ale bez konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Na jałowym czuje się jakbym siedział w 20 letnim dieslu, a nie w samochodzie tej klasy Szukałem już na forum, ale bez efektów. G62 sprawny, wałki rozrządy chyba były wymieniane przy 136 tys (teraz mam 154 tyś). Kilka dni temu wymieniałem G28. Olej Statoil Lazer Way LL 5w30 wymieniany jakoś 1700-1800 km temu. Świece nie wiem kiedy były wymieniane, ale czy to ma jakiś wpływ skoro silnik nie przerywa i dobrze się zbiera? Czy adaptacja przepustnicy ma tutaj jakiś sens? Nie wiem, czy kiedykolwiek była czyszczona od nowości. Dwumas odpada, bo benzyna w automacie Plecionkę oglądałem (ta pierwsza pod silnikiem) tylko od zewnątrz, ale nie widziałem na niej żadnego zużycia.. Nie wiem gdzie już szukać przyczyny. Ogólnie to mam dziurę między (na obrotomierzu) między 900-1200 (mówię 900 licznikowych, ale na VAGu obroty pokazuje mi 720/min). Mówiąc dziura mam na myśli właśnie ten przedział, gdzie silnik szarpie najbardziej. Gdy np. przygazuję go do 6 tyś to obroty łagodnie spadają przez cały obrotomierz, ale tak od 1300 wydaje mi się, że to jest nie równe tzn. te obroty spadają jakby nie mogły się unormować, czy coś Nieszczelności w dolocie to chyba nie mam, jedyne co syczy to turbina od 2 tys obrotów Na VAGu żadnych błędów chociaż kilka dni temu jak jechałem to wypięła mi się jedna cewka i oto (dobrze, że laptopa miałem przy sobie ).IMO to silnik powinien mieć te 880, czy 900 obrotów (tak mnie przynajmniej uczono w szkole) niż te 720... Da się to jakoś podnieść VAGiem (elektroniczna przepustnica). I spalanie też mam trochę wysokie, bo jadąc równo 130 na liczniku to spala mi 8.8 - 9 litrów, lambda? Żadnych błędów :| Pomóżcie, bo to mnie naprawdę irytuje i to na 100% nie jest normalne, bo nawet diesel wujka, którym czasem jeżdżę nie ma żadnych drgań na wolnych obrotach... U mnie jak się otworzy drzwi kierowcy to widać jakby delikatnie podskakiwały, zresztą na całej budzie czuć drgania.. Powiedzcie jakie logi zrobić, czy coś, za co się zabrać, co sprawdzić.
Onkel Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 A co mu pomoże adaptacja przepustnicy jak wszystko jest dobrze z obrotami??? Zwiększałeś obroty na jałowym VAG-iem?? JEst mozliwość podkręcenia trochę
Fr0styyy. Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 A co mu pomoże adaptacja przepustnicy jak wszystko jest dobrze z obrotami??? Zwiększałeś obroty na jałowym VAG-iem?? JEst mozliwość podkręcenia trochę Obroty nie falują. Może to nie ma związku, może ma, ale jak szyby są zamknięte i chce je zamknąć/domknąć (tak wiem, głupio brzmi) to obroty skaczą. Na 0.5 sek wskazówka obrotomierza zjedzie w dół. Obrotów VAGiem nie zwiększałem (nie wiem jak, gdzie), adaptacje wiem jak zrobić i zrobię to jutro.
romeo22ster Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 nie zaszkodzi zrobić adaptacji przepustnicy.
Onkel Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jeśli nie była czyszczona i odpinana to nie wiem czy to coś da. Poniżej masz opis jak zwiększym poziom obrotów na jałowym: [Wybierz] [01 silnik] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał 01 Wprowadź wartość adaptacji pomiędzy 124 i 132 [Zapisz]
romeo22ster Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jeśli nie była czyszczona i odpinana to nie wiem czy to coś da. Poniżej masz opis jak zwiększym poziom obrotów na jałowym: [Wybierz] [01 silnik] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał 01 Wprowadź wartość adaptacji pomiędzy 124 i 132 [Zapisz] zwiększysz te obroty i zobaczysz co się bedzie dzaiało.
Fr0styyy. Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 O ile zwiększą się obroty? np. z 124 na 125 dam? O 10 rpm?
Fr0styyy. Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 Jak sprawdzić poduchy bez wyciągania silnika?
Fr0styyy. Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Nie sprawdzałem, może mieć jakiś wpływ? Powiedz jeszcze gdzie jej szukać
Mario Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Nie sprawdzałem, może mieć jakiś wpływ? Powiedz jeszcze gdzie jej szukać sprawdź zaworek nr. 6 - ma przepuszczać tylko w jedną stronę sprawdź stan rurki nr. 2 i o-ringa nr. 3 to wszystko jest pod kolektorem ssącym
stomi Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Link nie działa :E http://postimage.org/image/y58lyxvrn/ Albo wchodzisz na ikonę zdjęcia i otwórz grafikę w nowym oknie.
rafael22 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Sprawdż odmę u mnie też tak sie działo z obrotami nierówno schodziły. Na wolnych raz miał 900 raz 1100. I silnik zasycał korek wlewu oleju.
Fr0styyy. Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Sprawdż odmę u mnie też tak sie działo z obrotami nierówno schodziły. Na wolnych raz miał 900 raz 1100. I silnik zasycał korek wlewu oleju. U mnie dmucha na zewnątrz.[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 19:13_________________________________________________Zrobiłem adaptacje przepustnicy - bez efektu. "Zwiększyłem" obroty, nic nie dało. Z 720 wskoczyły na 760, czyli tyle co nic/błąd pomiaru. Jak sprawdzić, czy dwumas kwalifikuje się do wymiany? Może te drgania to jednak świece? Normalne, że na VAGu na jałowym ciśnienie oleju pokazuje mi minimum? Jak deczko depnę na 900 obrotów to pokazuje, że ciśnienie OK.[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 22:04_________________________________________________Jeszcze jakieś porady?
smol Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 nie wiem ale ja mam silniczek krokowy od strony szyby czy po 99r zmieniali przepustnice w 1.8t aeb 5v ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się