edekxp Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) gdyż ostatnio po zrobieniu 10k km musiałem dolać 1 litr oleju Prawidłowe zużycie oleju i nie koniecznie turbina zjada olej , silnik też troszkę łyknie Co do doładowania pierwsze sprawdzenie szczelności. Sprawdź czy wirnik w turbinie nie ma luzów, może też być niedomknięty zawór WG Edytowane 15 Listopada 2014 przez edekxp
mefjiu Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ja sprawdziłbym cewki. U mnie objawy były takie: na luzie auto się "telepało" i nie było tego "kopyta", ale auto niby szło OK. Spalanie oczywiście wzrosło. Różni fachowcy sprawdzali auto pod każdym kątem i powymieniali sporo rzeczy: przepływkę, świece, podmieniali turbo, sprawdzali przekaźniki, pompę paliwa, itp., podejrzewali też sprzęgło. Tymczasem znajomy, co ma Audi z takim samym silnikiem powiedział, żebym sprawdził na jego cewkach i BUM- auto chodzi idealnie. Trochę zabawy, podmieniania i okazało się, że szlag trafił trzecią cewkę- baz VAGów i innych "cudów". Oczywiście po jej wymianie działa.
michalm320 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 U mnie wibracje maleją po zalaniu paliwa 98. Wiadomo że nie od razu tylko trzeba paredziesiąt km zrobić. Nie znikają ale są wyraźnie mniejsze. Latem na 98 można uznać że nie ma ich wcale. Nie wiem z czego to wynika ale może gdzieś leży problem w zapłonie (cewki/świece). Auto lata aż miło
Marcin850527 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Siema chłopaki Moje a4 b6 AVJ po chiptuningu od czasu do czasu gaśnie:/ Dzieje się to przy wysprzęglaniu. Np podjeżdżam sobie w korku, wrzucam na luz, zdejmuje nogę ze sprzęgła i auto gaśnie.. Albo jadę na trójce, luz, noga ze sprzęgła gaśnie. Jeżeli wrzucę na luz ale trzymam sprzęgło autko nie gaśnie. Zafaluje tylko na obrotach ale się utrzyma na chodzie. Wskazówka od obrotomierza tak dziwnie szybko opada na dół i albo się dźwignie i jest ok albo bach i trzeba odpalać jeszcze raz:(Dzieje się tak i na gazie i na pb.. I tylko na "gorącym" silniku. Dzieje się tak od pierwszej modyfikacji samochodu na 205hp.. Obecnie jest 250 ponad. Wszystko fajnie, auto zapiernicza jak dzikie ale ma taką przykrą bolączkę. Najgorzej jak mi zgaśnie na rondzie, albo tak jak wczoraj przy dojeżdżaniu do krzyżówki:/ Przepustnice wyczyściłem i nic, kupiłem używkę na OLX - nic. O jakichś dziurach, cewkach, świecach przepływomierzach, DV nie ma mowy. Wszystko powymieniane i wyprowadzone na TIP TOP. Pompa paliwa nowa. Akumulator jeszcze kręci ale przy minusie odpala tak z kasłaniem za pierwszym razem.. No i nie wiem.. Sedze, czytam 3 miesiąc i dalej nie wiem co to takie.. Pomożecie??
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Dzieje się tak od pierwszej modyfikacji samochodu na 205hp. Przecież sam sobie odpowiadasz na pytanie, jedz nie Ci to poprawią, albo zrób logi dynamiczne, wtrsyki większe wrzucałes do auta?
Marcin850527 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Dzieje się tak od pierwszej modyfikacji samochodu na 205hp.Przecież sam sobie odpowiadasz na pytanie, jedz nie Ci to poprawią, albo zrób logi dynamiczne, wtrsyki większe wrzucałes do auta? No najpierw miałem z BEXa a teraz śmigam na BAMach
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Wrzuć logi i może to coś rozjaśni, albo pozostaje Ci dalej jeżdzić jak polonezem z instalcją lpg 1 generacji
Marcin850527 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Ciężko bedzie o kawałek odśnieżonej drogi Gdybym miał Q to jeszcze bym coś próbował Nie chce tym "polonezem" zaparkować gdzieś w przydrożnym rowie
Fr0styyy. Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Taran tan ta, poduszki wymienione, dalej trzęsie budą - jestem w d*pie Generalnie na wolnych obrotach jest duuużo lepiej, ale podczas jazdy jest gorzej, imo kwestia rozgrzania wszystkiego i odpowiedniego wyregulowania
sasna Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 witam u mnie tez pojawiło sie falowanie obrotów tylko ze obroty faluja co jakis czas po czym wyskoczył check 16804 16395 18017 błedy wykasowane falowanie nie ustepuje. auto z lpg po przełaczeniu na pb tak samo.auto nie szarpie ma moc ma ktos jakies pomysły?
edekxp Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Pierwszy błąd wiadomy katalizator 16395 - Czujnik pozycji wału rozrządu CMP 18017 - Sterownik ECM - brak przełączania > Przełącznik Airbagu Błędy powracają? Proponuję sprawdzić szczelność dolotu
soul87 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Taran tan ta, poduszki wymienione, dalej trzęsie budą - jestem w d*pie Generalnie na wolnych obrotach jest duuużo lepiej, ale podczas jazdy jest gorzej, imo kwestia rozgrzania wszystkiego i odpowiedniego wyregulowania Nie pamietam już ale wydaje mi się ze pisałem juz kiedyś ze zmieniłem poduszki na ori i jak telepało tak telepie dalej i nie ma sensu kupować nowych poduszek z ASO ehhh......
cinkers Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Panowie, A macie jakiś pomysł na spadające obroty podczas ruszania w 1.8T? Miałem tak w A3 i teraz w A4 mam to samo. Niby nic wielkiego ale w mieście denerwuje. Przy ruszaniu muszę dodać sporo gazu żeby auto nie skakało, gdy bez gazu puszczam lekko sprzęgło (na wbitym 1 biegu) to auto ledwo co nie gaśnie i trzeba znowu dodawać gazu. Przy ruszaniu obroty najpierw idą w dół, żeby za chwilę skoczyć do góry i ciągnąc już jak chcę. Rozrząd wymieniony rok temu, tarcza, docisk i łożysko nowe, dwumas jeszcze w dobrym stanie był. Zresztą działo się tak identycznie przed wymianami. Przepustnica czysta, zaadaptowana, przepływomierz pokazuje dobre wartości, obroty na jałowym nie falują, budą raczej nie trzęsie. Nie wiem już jak to wyeliminować. Na VAGu brak błędów i mam tak non-stop przed czy po różnych wymianach/modyfikacjach. Pewnie nie tylko ja się z tym spotykam?
cinkers Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) Tak, oczywiście - jak każde szanujące się 1.8T Ale na PB mam to samo. Nie ma różnicy. LPG stroił mi Paweł z v-gaz który raczej zna się na rzeczy. Edytowane 30 Maja 2015 przez cinkers
edekxp Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Spróbuj skasować błędy nawet jak ich nie ma i pojeździj na samej benzynie. Zanim skasujesz zobacz jakie masz wartości w bloku 32 Druga sprawa to tak jakby ci silnik łapał jakieś lewe powietrze, lub problem jest w paliwie - za mało
cinkers Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Ok, nie zaszkodzi spróbować. Sprawdzę też wartości w 32 przed kasowaniem. Filtr paliwa wymieniony nie tak dawno temu, wtryski 320cc. Na dniach zrobię też test szczelności, może coś pokaże. Dzięki.
dekemsidlo Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Koledzy mam problem... Tutaj odsyłam do mojego tematu " http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306298-bledy-p1297-p1136-p0507-18t-163/ " który już wcześniej poruszyłem i myślałem że będzie dobrze ale niestety błąd wyskoczył mi znów wczoraj i na komputerze pokazało znów te same błędy. Obroty zmieniają się powiedzmy od 100-200 więc tak delikatnie sobie falują nie tak jak kiedyś. Już nie wiem co mam robić może jakieś pomysły ? Wymienione wcześniej :Zawór Dv wymieniony oraz zawór sterujący powietrzem wtórnym + jakieś przewody gumowe od odmy bo były popękane, przepustnica wyczyszczona zaadaptowana.
cinkers Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Spróbuj skasować błędy nawet jak ich nie ma i pojeździj na samej benzynie. Zanim skasujesz zobacz jakie masz wartości w bloku 32 Druga sprawa to tak jakby ci silnik łapał jakieś lewe powietrze, lub problem jest w paliwie - za mało W bloku 32: -0,9% i -3,9%.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się