Fr0styyy. Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Nie mam pojęcia co robię, bo nie wiedziałem jak poprowadzić pasek na rolkach, ok
sajmon8526 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Nie martw sie każdy sie uczy na błedach:) teraz wiesz jak to wszystko pracuje:)A ty kolego Adamie tez zapewne sie motałes nie raz z innymi rzeczami w aucie na poczatku to co sie chłopaka czepiasz:)młody jest ma czas na nauke.Wazne ze chce i walczy:D
adams78 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Mam raczej na myśli fakt, że szuka problemu w jakichś paskach, napinaczach itp zamiast zacząć od podstaw w 1.8T, czyli cewki i świece, bo to bolączka tego silnika. I nie F5DPOR, bo to seryjne auto i stykają PFR6Q. Ja wiem, że każdy tutaj chce jak najlepiej dla swojego auta, ale po co przepłacać? Nie masz 250-300KM, więc nie ładuj się w większe koszty niż to konieczne, tym bardziej że jak piszesz nie masz kasy. P.S. Kup książkę "sam naprawiam..." jak już tak chcesz grzebać. Mniej napsujesz:wink:
Fr0styyy. Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Mniej napsujesz:wink: Co do tej pory zepsułem? No tak, nic. A cewki były wymieniane wszystkie w 2011 z tego co widzę na fakturze z ASO.
domjenick Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 ja tam wiem z doświadczenia swojego i innych-żeby coś porządnie popsuć w silniku, tak, żeby naprawa kosztowała krocie-to trzeba tego na prawdę chcieć no chyba, że ktoś rozbiera silnik na części, składa i mu coś zostanie-wtedy można coś popsuć, ale proste zabiegi, jak wymiana płynów, alternatora, czy napinacza, wyjęcie elementów i potem ich włożenie na miejsce- takimi zabiegami na pewno nic się nie popsuje:wink:
sajmon8526 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Ja tak z innej beczki polece.Powiedz od kiedy sie to wszystko zaczeło czy nagle czy z czasem sie nasilało?a masz te cewki u siebie jeszcze?Probowałes moze na chodzącym silniku wyjmowac kazda po kolei i sprawdzac czy jest roznica?Wszystko ma byc podłaczone cewki odkrecone tak abys mógł kazda jedna zciagnac ze swiecy i potem nałozyc potem sprawdasz zaczynajac od pierwszego cylindra.robiłes cos takiego moze?A na strych cewkach było ok wczesniej? ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:52 ---------- ja tam wiem z doświadczenia swojego i innych-żeby coś porządnie popsuć w silniku, tak, żeby naprawa kosztowała krocie-to trzeba tego na prawdę chcieć no chyba, że ktoś rozbiera silnik na części, składa i mu coś zostanie-wtedy można coś popsuć, ale proste zabiegi, jak wymiana płynów, alternatora, czy napinacza, wyjęcie elementów i potem ich włożenie na miejsce- takimi zabiegami na pewno nic się nie popsuje:wink: A ja tyle razy robiłem ludziom starałem sie jak bym swoje robił i nieraz cos sie sknociło:)heh ale człowiek sie uczy w dodatku jak leci po kieszeni:)bywa i tak ze jak sie bardzo chce to i tak d*pa czasem wyjdzie:)Zycie niestety
Fr0styyy. Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Ja tak z innej beczki polece.Powiedz od kiedy sie to wszystko zaczeło czy nagle czy z czasem sie nasilało?a masz te cewki u siebie jeszcze?Probowałes moze na chodzącym silniku wyjmowac kazda po kolei i sprawdzac czy jest roznica?Wszystko ma byc podłaczone cewki odkrecone tak abys mógł kazda jedna zciagnac ze swiecy i potem nałozyc potem sprawdasz zaczynajac od pierwszego cylindra.robiłes cos takiego moze?A na strych cewkach było ok wczesniej? Nie, samochód jest u mnie już po akcji serwisowej (mam go od listopada 2011) A cewki oczywiście odpinałem itd. no robił się wtedy missfire i tyle. Zauważyłbym gdyby była jakaś strata mocy, a takiej nie ma Co do drgań to są odkąd pamiętam.
sajmon8526 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 A byłes u jakiegos mechanika?Masz jakiegos zaufanego?
Fr0styyy. Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 A byłes u jakiegos mechanika?Masz jakiegos zaufanego? Powie, że ten typ tak ma
Hubertus162 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Kolego sprawdź ciśnienie oleju może masz za wysokie jeśli tak powodem może być odma lub zawór nadciśnienia w pompie.
Jaras12345 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Witajcie. mam problem z jazdą na niższych obrotach. mam automat . rozpędzam auto mając ok 1800 obrotów szarpie lekko od razu na 2000 obrotów. próbując jechać 2000 obrotów skacze sobie 200 obrotów w gore raz w dól i tak w kółko. co może być przyczyna?
Rafal-L Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Przenies watek, calos bedzie sie zapewne tyczyla sprzegla w skrzyni biegow.... wiec powinien wyladowac w ukladzie napedowym
Lulek Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam:hi: odpale auto, To nierówno pracuje a nawet zgaśnie.. czasem chodzi w miare ok równo ale ma podwyższone obroty, zapala dobrze.. Po podłączeniu pod Vcdsa jest błąd: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low p0102 - 002 - Lower Limit Exceeded Przepływka podmieniona na nówke ori bosch(2x), ale nic się niestety nie zmienia.. Mam też wrażenie jakby bardziej opornie schodziły obroty, czasem jak wrzuci błąd to zaświeci się do tego ESP. Jak ktoś miał coś podobnego lub ma jakiś pomysł, To proszę o jakieś sugestie:wink:
Rafal-L Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 zobacz czy nie masz gdzies dziury w dolocie... albo sprawdz przepustnice
Lulek Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Dolot git, a przeplywke jak? Cos wiecej mozesz napisac jak konkretnie sprawdzic? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rafal-L Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 mowie o przepustnicy... wykrec, wyczysc i zrob adaptacje... zobacz czy cos pomoze jak nie to podmien
Lulek Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Wyczyszczona, adaptacja zrobiona i dalej to samo.. a zawor dv moze miec jakis wplyw na to? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
czaki22 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 sprawdz zaworek zwrotny koło kolektora poprostu zagnij rurke jak sie wyrownaja obroty to zaworek kosztuje 40zł
Lulek Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Nieszczelnosc na laczeniu wezyka z kolektora do rurki odmy, to juz ogarnelem, dodatkowo zrypana dvka tez juz nowa, chodzi rowno ale dalej wrzuca blad przeplywomierza i widzi 0.00g na starym jak i nowych dwoch ori bosch, mialem jakas przeplywke z tdi na podmianke i cos tam pokazuje.. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się