Kamil93G Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Witam serdecznie, wróciłem dzisiaj z trasy i chciałem odwieźć 2 kierowcę, przejechałem autem może 15 km i wszystko było ok, po czym auto straciło moc tak jakby turbo przestało dmuchac zatrzymałem się, zgasiłem auto i odpaliłem jeszcze raz slychać gwizd turbo i chwile po odpaleniu moc jest ale dopiero pow 2500-3000 rpm, auto przyśpiesza na kazdym biegu dopóki "jest w gazie" tzn trzymam je powyżej tych 3000 rpm później gdy zwolnię auto znowu traci moc i wciskając pedał w podłoge nie mogę przekroczyć 110 km/h, kopciło wcześniej na czarno przy przyśpieszaniu ale to chyba norma w dieslach teraz przestało kopci.zakopci tylko jak turbo załączy, zastanawiam sie czy to może być wina przepływomierza a może to wąż od podciśnienia.. nie podpinałem jeszcze pod vag jutro będe wiedzieć coś więcej, mam ten samochód od niedawna i nie bardzo wiem z której strony to ugryźć i co sprawdzić. Vag pokazal uszkodzony przeplywomierz i czujnik turbo w wolnej chwili moge wrzucic wykresy moze sie komus przydadza :-)
KRAS6986 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Po odpaleniu jest normalnie na chwile? Może typowego notlauf-a masz, sprawdz vagiem błędy
mycha1236 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Po zmianie biegu nie ma mocy ? a po czasie zaczyna ciągnąć ? czy jak złapie mula to w ogóle już nie idzie ?
Kamil93G Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 jak złapie muła to już w ogóle nie idzie, sory za głupie pytanie ale co to notlauf?
Biszczan Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Notlauf to tryb awaryjny, w który przechodzi sterownik silnika. Żebyś nie tracił za dużo czasu to zrób najpierw logi i wrzuć na stronkę VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM, a następnie na forum. Tu masz lekturę na dzisiaj: Diagnostyka VAG
alarec Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Kamil i cos zdziałeś z autem? Mam chyba ten sam problem.
Kamil93G Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Kamil i cos zdziałeś z autem? Mam chyba ten sam problem. VAG pokazal odchylenia w pracy przeplywomierza i uszkodzony czujnik turbo auto wg komputera ladowalo mi cały czas 1.9 bar z tej przyczyny pojawił się notlauf (dzięki za wytłumaczenie co to kolego Biszczan) wymieniłem jedno i drugie i teraz chodzi jak powinien :-)
Laoch Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Witam. Żeby nie tworzyć nowego wątku podczepię się tutaj. Mój silnik to AVB. Wczoraj podczas przyspieszania auto nagle przestało ciągnąć przy ok 3000obr na 4 biegu i potem silnik zachowywał się tak jakby był bez turbo. Po zgaszeniu silnika jest ok. Żadna kontrolka się nie zapaliła. Jeśli ktoś maiłby jakieś sugestie to będę wdzięczny.
ThirdEye Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Witam. Mam bardzo podobny problem. Podczas przyspieszania silnik stracił moc i przestał przyspieszac. Zdarzyło mi sie to parę razy. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu jest wszystko ok. Pojechałem do mechanika lecz komputer nie wykazał żadnych błędów. Wszystkie kable zostały sprawdzone. Gdy zdarzyło sie to jeszcze kiljka razy został wymieniony N75 na nowy. Myślałem , że to załatwi sprawę lecz dziś - po tygodniu od wymiany problem powrócił. Mam dość wyłączania i włączania samochodu podczas jazdy. Dlaczego komp nie pokazuje żadnych błędów? Silnik nic nie kopci, a i spalanie jest w jak najlepszym porządku. Czy może to być turbo? chyba raczej nie... Pomocy Panowie... Witam.Żeby nie tworzyć nowego wątku podczepię się tutaj. Mój silnik to AVB. Wczoraj podczas przyspieszania auto nagle przestało ciągnąć przy ok 3000obr na 4 biegu i potem silnik zachowywał się tak jakby był bez turbo. Po zgaszeniu silnika jest ok. Żadna kontrolka się nie zapaliła. Jeśli ktoś maiłby jakieś sugestie to będę wdzięczny. Witam. Mam bardzo podobny problem. Podczas przyspieszania silnik stracił moc i przestał przyspieszac. Zdarzyło mi sie to parę razy. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu jest wszystko ok. Pojechałem do mechanika lecz komputer nie wykazał żadnych błędów. Wszystkie kable zostały sprawdzone. Gdy zdarzyło sie to jeszcze kiljka razy został wymieniony N75 na nowy. Myślałem , że to załatwi sprawę lecz dziś - po tygodniu od wymiany problem powrócił. Mam dość wyłączania i włączania samochodu podczas jazdy. Dlaczego komp nie pokazuje żadnych błędów? Silnik nic nie kopci, a i spalanie jest w jak najlepszym porządku. Czy może to być turbo? chyba raczej nie... Pomocy Panowie...
C4NC3R Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Może ktoś usunął programowo zapis błędów w sterowniku haha! Zrób logi bo jak błędów nie pokazuje to trochę lipton, powinno chociaż pokazać że za duże ciśnienie dołowania(prawdopodobnie dlatego przechodzi w tryb awaryjny).
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Hej, a jeśli za duże ciśnienie doładowania to co jest przyczyna?
ThirdEye Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Wymieniłem N75 i jak na razie bez problemów. Zobaczymy za jakiś czas bo na razie od wymiany minął miesiąc i wszystko działa idealnie. Na drugi dzień po wymianie miałem tylko wrażenie, że w pewnym momencie moc mi się w miejscu zatrzymała ale od tego czasu minął już miesiąc i wszystko bez zarzutu. Oby to był koniec mojego problemu.
Caporeira Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Witam, mam wrażenie że ostatnim czasem samochód stracił trochę na dynamice jazdy. Jak dodaje gazu to samochód przyspiesza, ale mam wrażenie że na początku trochu go muli. Sprawdzałem go VAGiem (automatyczne skanowanie sterowników) ale błędów nie znalazł. Byłem u mechanika, przejechał się nim i pytał się kilka razy czy mam w nim chipa bo samochód bardzo dobrze chodzi (nie mam pojęcia czy samochód ma chipa). Pytanie, czym to może byś spowodowane ? Filtr powietrza do wymiany, filtr paliwa do wymiany, zapchany egr ?
lukasz51237 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Witam, mam wrażenie że ostatnim czasem samochód stracił trochę na dynamice jazdy. Jak dodaje gazu to samochód przyspiesza, ale mam wrażenie że na początku trochu go muli. Sprawdzałem go VAGiem (automatyczne skanowanie sterowników) ale błędów nie znalazł. Byłem u mechanika, przejechał się nim i pytał się kilka razy czy mam w nim chipa bo samochód bardzo dobrze chodzi (nie mam pojęcia czy samochód ma chipa). Pytanie, czym to może byś spowodowane ? Filtr powietrza do wymiany, filtr paliwa do wymiany, zapchany egr ? Zrób logi i podeślij
Caporeira Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Statyczne i dynamiczne? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
lukasz51237 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Statyczne i dynamiczne? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Tak
Caporeira Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 @lukasz51237 Zrobiłem te logi i je udostępniłem w tym temacie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/359307-spadek-mocy-przy-przyspieszaniu-19tdi/
nik23 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Kruciec na vacum nie luźny? Dolot szczelny? Weżyki podciśnienia szczelne?
Ralen Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) późno mu turbawa wstaje, tak mi się wydaje dlatego muli go z dołu. Dodałem odpowiedź w temacie który kolega podlinkował.Dolotu bym nie obstawiał. Gdyby nie był szczelny to na logikę miałby pewnie nie doładowanie w całym zakresie obrotów. Tu problem jest tylko na początku Edytowane 12 Maja 2016 przez Ralen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się