edekxp Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 możesz robić po dwa, lub po trzy więcej nie wejdzie na raz
gregor10 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 po dwa 2+33, 3+020, 115+118,
kupczak90 Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 Nowe logi Log (0 - 002,033,002,033) Log (1 - 115,118,115,118) Log (2 - 032,032) Log (3 - 003,020,003,020)
edekxp Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Zapłony cofa na wszystkich cylindrach Kiedy świece wymieniałeś?
Łukasz13 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Nie jest tak źle troche cofa ale auto moc swoja osiąga,jak masz gaz to ja bym to olał, na gazie pewnie zero cofania.
kupczak90 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 Świece nówki sztuki z 31.07.2013r. ---------- Post dopisany 28-10-2013 at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany 26-10-2013 at 23:18 ---------- oprócz tego że cofa (to sprawdzę następnym razem na gazie i może na 98, bo teraz logi robiłem na 95) reszta jest ok ?? czy to, że to turbo ładuje 0,6 od 2,2 to normalne ?
edekxp Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Turbo dobrze ładuje, u mnie 0.8 ładuje od 2.5tys obr Tapatalk ---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- Ja tylko czegoś nierozumię. Skoro w BEX jest 0,6 bara doładowanie no i trochę większe wtryski w porównaniu z BFB.To jak tam jest 190KM, chyba że jest więcej powietrza objętościowo a nie ciśnieniowo Tapatalk
pioteros Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 2 icki i inny dolot też robią swoje
krzysiekml Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Turbo dobrze ładuje, u mnie 0.8 ładuje od 2.5tys obrTapatalk ---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- Ja tylko czegoś nierozumię. Skoro w BEX jest 0,6 bara doładowanie no i trochę większe wtryski w porównaniu z BFB.To jak tam jest 190KM, chyba że jest więcej powietrza objętościowo a nie ciśnieniowo Tapatalk chyba że jest więcej powietrza objętościowo a nie ciśnieniowo dokładnie o to chodzi
Łukasz13 Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Ale 0,6 bar jest do konca, a w bfb ile ładuje do końca nie całe 0,4 to też róznica.
kupczak90 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 Panowie załamka ..... Zrobiłem raptem ok 7 tys km po remoncie (pierścienie na tłokach + panewki + remont głowicy) po 2 tys. wymieniony olej i filtr. Cały czas jeżdżę na gazie. Do ok 6 tys. km po remoncie było w miarę ok ubywało ok 10% oleju na bagnecie na 1000km, ostatni tysiąc ubyło tak że bagnet ledwo się zamoczył.... czyli jakieś 0.5 litra, do tego ubyło płynu chłodniczego i samochód puszcza dymka nawet przy delikatnym ruszaniu, na postoju nie zauważyłem dymienia. Na vagu żadnych błędów nie ma, samochód katowany nie był.... co może być nie tak ???
szogun0 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Tuleje były honowane? Prowadnice zaworowe wymienione?
kupczak90 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 głowica była robiona kompletna ale pewności mieć nie mogę co do tulei nie mam o tym pojęcia samochód był robiony w warsztacie Boscha sporo dobrego o nich się nasłuchałem w szczegóły się nie wdawałem bo tak jak mówię nie znam się na tym :/
edekxp Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Skoro robiłeś w warsztacie Boscha to masz gwarancję. Jedź do nich niech sprawdzają
kupczak90 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2014 Samochodem jestem ponad 1000 km od warsztatu, wracam dopiero we wrześniu nie chce czegoś dodatkowo popsuć dlatego pytam co to może być, turbo, uszczelka pod głowicą, nowe pierścienie szlag trafił ? mogę z tym jeździć jeszcze te 2 miesiące ?
edekxp Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A to trochę kłopot. Może lpg wykańcza głowice - uboga mieszanka.Miałeś dobrze ustawione lpg? Od samego początku lpg masz problem z silnikiem Ogólnie te motory są wytrzymałe ale czasem coś pada przez lpg Prawdopodobnie znowu coś z głowicą bo bierze płyn lub tylko uszczelka
kupczak90 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2014 z gazem problemów nie ma regulacje robiłem co 10 tys. ustawiana w czasie jazdy, części porządne błędów w vagu nie ma odnośnie mieszanki, uszczelkę pod głowicą nie jest duży koszt wymienić a przynajmniej będzie widać czy głowica cała :/ Czy aby czasem turbo nie dmucha za mało ??? DYNAMICZNE: Grupa 115, 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_182247.html Grupa 003, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_182248.html Grupa 002, 033: http://vaglog.rtnet.pl/log_182249.html
Łukasz13 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Turbo dmucha tyle ile ma dmuchać, lpg nadal nie wyregulowane, zalewa go gazem aż miło
edekxp Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 z gazem problemów nie ma regulacje robiłem co 10 tys. ustawiana w czasie jazdy, części porządne błędów w vagu nie ma odnośnie mieszanki, Błędy w vagu bedą jak korekcja mieszanki przekroczy 25% Jak robiłeś te regulację jak nadal jest źle Bogato do 6000obr, albo ciśnienie za duże lub wtryski na wyrost
kupczak90 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Regulacji nie robiłem bo wciąż auto stoi w DE a tutaj nie znam speców od Staga :/ Mieszanka zbyt bogata może doprowadzić silnik do stanu w jakim jest teraz ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się