Brzozek Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Ok znalazłem. Spray 600ml, najlepiej było by wyciągnąć schowek i spryskać bezpośrednio na parownik?
mateusz233 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Ozonowanie powinno się przeprowadzić na wyłączonej czy włączonej klimatyzacji (uruchomionym silniku)? Edytowane 9 Czerwca 2015 przez mateusz233
Zymek1989 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Żeby nie capiło. To należy po każdym wyłączeniu klimy na Econ dać max temp i max nawiew. Żeby pozbyć się wilgoci z parownika. Takie jest moje zdanie:)Dziś kupiłem Coil Disinfectant 1L- 66zł Niebawem zabawa z tym i z IPĄ. W sklepie odradzili Clean-n-Safe oraz Renewz nie są do auta i są bardzo mocne. Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Zymek1989
feniks Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Ozonowanie powinno się przeprowadzić na wyłączonej czy włączonej klimatyzacji (uruchomionym silniku)?wł na najniższą temp z obiegiem zamkniętym, bez nawiewu na nogi, co do uruchomionego silnika to w zależności od kondycji aku.
BEX4 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 kolego właczony silnik powoduje załączenie klimatyzacji po zgaszeniu silnika dzialaja wiatraki które przez chwile będa tylko chłodzić wiec ozonowanie przeprawadzaj na zalączonym silniku
mateusz233 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Zrobilem ozonowanie na włączonej klimie i wydaje mi sie, że są lepsze efekty. Aczkolwiek jeszcze troszkę czuć po włączeniu Ekon. Już lepiej chyba nie będzie :/. Wurth też nie pomógł. Dziwne bo w poprzednich autach ozonowanie zawsze dawało stuprocentowy efekt. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez mateusz233
Zymek1989 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Według mnie kolego ozonowanie jest na chwilę przy mocno zabrudzonym parowniku.
tomekk30 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zrobiłem też ozonowanie i niby jest ok, pomogło. Ale jak przełącze na Econ to jeszcze daje.Czy mam rozumieć że jest bardzo zabrudzony parownik i tylko mycie mu pomoże, czy jak to załatwić? ?
Zymek1989 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Mam to samo. na klimie jest ok ale po włączeniu econ wali wilgocią. Jeszcze nie wiem czym to zrobić aby był spokój na zawsze.
POWER-KRIS Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Tym http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5%BArth_serwisowy_preparat_do_dezynfekcji_klimatyzacji_z_sonda_dl_80_cm_ze_specjalna_dysza_rozpylajaca_300ml,p793.html Pół jak w opisie a drugie pół przez filtr kabinowy. Ustawiasz 18 żeby się klapy otworzyły i wentylator na full i lejesz aż pocieknie dołem.
marekg Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Ale to przecież zwykły alkohol izopropylowy tyle, ze ładnie opakowany z sugestia, ze to środek dedykowany do klimatyzacji. Po za tym zapewniam, ze nie jest skuteczny na zasyfiony parownik.
POWER-KRIS Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Na zasyfiony parownik to tylko demolka pomaga i mycie ręczne.
Zymek1989 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Miałem wurtha i niestety. Teraz użyję ipy i coil disinfectant na dniach i dam znać.
darooo Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) No to czas najwyższy było się za to zabrać bo niby nie śmierdziało ale czasami coś tam zalatywało. Sam nie wiem kiedy, chyba jak trochę wilgotniej było, po deszczu... Smród to może nie był ale fiołki też nie Poczytałem i najbardziej spodobał mi się sposób z czyszczeniem parownika alkoholem izopropylowym więc podsumowując dla potomnych gdyby ktoś się wahał. Czas operacji to godzinka na luzie. Demontujemy schowek i można "myć", wlałem 0,25 litra do ropownika i zaczynamy myć, niestety otwór jest położony "blisko" parownika więc dysza nie jest skierowana zbyt prostopadle ale wszystko jest możliwe. Do kontroli opływu można położyć jakiś karton i zobaczyć czy leci czy nie Włączyłem auto, popsikałem trochę w wentylator, wyłączyłem, popsikałem delikatnie w kratki, wlałem kolejne 0,25 litra i wypsikałem resztę w parownik. Po tej operacji zostawiłem auto na 20 minut żeby to ładni wywiało i odparowało bo z kratek sam zapach alkoholu Dopiero 2 dni upłynęło od akcji ale myślę, że będzie dobrze, nic od soboty nie wyczułem a padało wymiana filtra pewnie też pomogła bo trochę brudy był. Mam pytanie, skąd klima w trybie ECON powinna pobierać powietrze? Jak powinny być ustawione klapki przy wentylatorze. Bo zauważyłem, że kiedy jest AUTO pobiera z wewnątrz auta a kiedy ECON to z zewnątrz? Edytowane 15 Czerwca 2015 przez darooo
Zymek1989 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Będę robił to samo co Ty. Tylko na ropownicę zamierzam dać przewód gumowy żeby psikać bezpośrednio w otwory parownika. Oprócz alkoholu izopropylowego ->Coil Disinfectant. Odkręcę też wentylator i z drugiej mańki popsikam na parownik.
A4 B7 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Z własnego doświadczenia powiem wam tak miałem też problem z klimą. Szukałem rozwiązania były pianki, spray-e skusiłem się nawet na ozonowanie i co nic po krótkim czasie nieprzyjemny zapach wracał. Dopiero przypadkowo trafiłem na metodę Tunap. Polega to na ciśnieniowym czyszczeniu parownika. Efekt jak ręką odjął. Jeśli chcecie mieć spokój szukajcie w tym kierunku. Polecam !
tomekk30 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ktoś mi wytłumaczy w 2-3 zdaniach jak to jest z tym econem że z niego śmierdzi ??? (chodzi mi o jego zasadę działania ) Skoro zrobiłem ozonowani i jak włączę klimę na auto to jest ok a na ekon to bije z niej ...
POWER-KRIS Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Econ wyłącza klime, czyli ciagniesz ciepłe powietrze z podwórka, a w cieple bardziej śmierdzi niż w chlodzie. Proste.
tomekk30 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Econ wyłącza klime, czyli ciagniesz ciepłe powietrze z podwórka, a w cieple bardziej śmierdzi niż w chlodzie. Proste. Dobra ale to powietrze idzie tymi samymi kanałami co podczas włączonej klimy ??? A skoro kanały są odgrzybione (ozonowane ) Więc gdzie to powietrze podczas wlotu zbiera ten smród ??? Pytam bo zawsze miałem manualną klimę i nigdy nie miałem takich problemów jak z klimatronikiem a dokładnie z tym econem...
POWER-KRIS Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Albo ze skraplacza zasyfionego, albo z dna gdzie jest odpływ zatkany i stoi kałuża wtedy jest efekt mopa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się