LUKASZ1989 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 1.6? Może kompresor? Możesz rozwinać temat? Jest sens w ogóle modyfikacji tego silnika ? Wydaje mi sie że jak juz to pchać 18t Co do kompresora to musisz się zgłosić do naszej koleżanki monia619, robiła gruby projekt: 1.6 + kompresor + AIR + 15" Ta kobieta wiedziała wszystko najlepiej tylko szkoda, że jej wątek dziwnie zaginął na forum
Wajsik86 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Dobrze na tym kole wygląda.Pomyśl o boilarzu zamiast o szpachlowaniu dachu i maski,sa ludzie którzy wyciagaja wgniotki a szpachla to zawsze szpachla tym bardziej ze takich elementów jak dach czy maska nie powinno się szpachlować
jihaad Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 1.6? Może kompresor? Możesz rozwinać temat? Jest sens w ogóle modyfikacji tego silnika ? Wydaje mi sie że jak juz to pchać 18t Oczywiście, że nie ma sensu, żarcik, który wyjasniony jest wyżej. A tablica na srodek, albo ją wywal. To co jest teraz wygląda paskudnie, a tak naprawdę to oba przypadki są proszeniem się o niepotrzebne kontrole policyjne.
szafa Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Bardzo fajnie już wygląda, a plany też zacne:kox: 11j na tyle:jerk:
Michał Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 et jest duże, coś koło 50-60, przód od wewnątrz ociera bez dystansu, z tyłu trzeba było ciąć zwoje żeby felga sie zmiesciła, bo ocierała o nakretke z gwintu http://s18.postimg.org/qfivw4kv9/sprezynax.jpg już miałem drzeć mordę za to zdjęcie, dopiero później doczytałem że buda do malowania:decayed: świetnie wygląda, dobra gleba, simply clean:thumbup1: brakuje tylko sesji... a jedyne co można zrobić z 1.6 to swapować na 1.8t:wink:
cylit Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 No podziwiam kolege 18' koło zapakować do tego motoru i nie narzekać - należą Ci się brawa Sam mam ten motor i 16' to jak dla mnie jest max... Bo i tak odczuwam różnice pomiędzy 15' zimowymi. Podzielam zdanie poprzednika - Swap na 1.8t jest dobrym rozwiązaniem KOZAK
Spartan_Wroc. Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Dobra suka jest powodzenia i wytrwałości
Matek Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Zayebiste Audi :kox: Jakim cudem sie jeszcze nie trafiliśmy na mieście? Z jakiej dzielnicy jesteś? Wyczuwam sesje milordzie To foto na ER ma potencjał..
krosman1987 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Swietny wolnossak:) powodzonka w modach,strzałeczka:P
Puchalke Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 W temacie cicho ale w garażu cały czas powolutku pracuję Aktualnie 1ba + 15 stalówki z kołpakami Felgi powoli rozkrecam, lecą do malowanka, trzeba skombinować rant na 11", wypolerować obecne 10,5 i siadają na przód, ogarnąć dystans na tył + negatyw, z przodu dystansik 3/5mm , poszerzenie nadkoli, klapa usa czeka już w garażu, dorwać progi od eski, oddać zerzaki do pospawania z dokładkami no i na koniec zimy skręcic gwint o te 2 cm które jeszcze zostały i wszystko to ładnie spasować Także zima pełna przygód, postaram sie dodać jakies foty z prac jak dorwę aparat
ciasnyWiesiek Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Jak ogarniesz juz wszystko sprobuj pokazac auto na raceism.com tam znajdziesz podobnych wariatow do Ciebie ;-)
Kowi87 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 W temacie cicho ale w garażu cały czas powolutku pracuję Aktualnie 1ba + 15 stalówki z kołpakami Felgi powoli rozkrecam, lecą do malowanka, trzeba skombinować rant na 11", wypolerować obecne 10,5 i siadają na przód, ogarnąć dystans na tył + negatyw, z przodu dystansik 3/5mm , poszerzenie nadkoli, klapa usa czeka już w garażu, dorwać progi od eski, oddać zerzaki do pospawania z dokładkami no i na koniec zimy skręcic gwint o te 2 cm które jeszcze zostały i wszystko to ładnie spasować Także zima pełna przygód, postaram sie dodać jakies foty z prac jak dorwę aparat spodobało sie:naughty: ogarnałes temat przednie rejki?
KikiTBG Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Konkretnie wygląda powodzenia w modach , obecnie sam czekam na gwincior i pójdzie w dół ;D
Puchalke Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 W temacie cicho ale w garażu cały czas powolutku pracuję Aktualnie 1ba + 15 stalówki z kołpakami Felgi powoli rozkrecam, lecą do malowanka, trzeba skombinować rant na 11", wypolerować obecne 10,5 i siadają na przód, ogarnąć dystans na tył + negatyw, z przodu dystansik 3/5mm , poszerzenie nadkoli, klapa usa czeka już w garażu, dorwać progi od eski, oddać zerzaki do pospawania z dokładkami no i na koniec zimy skręcic gwint o te 2 cm które jeszcze zostały i wszystko to ładnie spasować Także zima pełna przygód, postaram sie dodać jakies foty z prac jak dorwę aparat spodobało sie:naughty: ogarnałes temat przednie rejki? I to jak rejka będzie także jak u ciebie, bez problemów a w razie potrzeby można ściągnąć raz dwa = profit ---------- Post dopisany 09-02-2014 at 23:00 ---------- Poprzedni post napisany 11-12-2013 at 18:00 ---------- Okej, na początek małe spyfoto Udało sie kupic rant 4,25 cala. Jak sie okazało poprzedni właściciel źle pomierzył szerokośc felg i dodał po pół cala naprzód i tył. Było 8,5 cala przód, 10 cali tyl, aktualnie 10 wyladuje na przodzie a 11 na tyle . Definitywnie rezygnuje z pomysłu dystansów ze szpilkami 12 mm i nakretkach - zbyt duże koszta a wytrzymałośc budzi wątpliwości . Jak widac felgi są pomalowane na kolorek subaru "pure white "- na początku celowalem w kolor mietowy ale po wielu przemyśleniach doszedłem do wniosku, że nie ma co cyrkowac ( tym bardziej że planowo buda ma byc czarna ). Aktualnie przednie ranty poleruje, potem spróbuje strzelic na te felgi opony 215/35 i 225/40. TO chyba tyle jeśli chodzi o felgi, poza nimi wytworzyłem mocowanie na przednią rejestracie w ori miejscu ( tak jak kolega kowi, tylko kątowniki przymocowane sa do kratki środkowej zderzaka, w razie potrzeby wyciągamy i wkładamy drugą - 10 sekund roboty ). Teraz pozostało mi tylko dokończyc te felgi, obniżyc ponownie samochód, spasowac do tego błotniki, ogarnąc negatyw na tył i dobrac dystanse ( tym razem przykrecane), kupic nowe sruby i antykradziejki . Mam nadzieje że do końca marca uda mi sie to wszystko ogarnąc i bede gotowy na sezon . Małe plany na rok 2014 - Pomalowac klape usa na obecny kolor i zamontowac, tabulka usa - dorwac progi od s4 - pospawac dokładki ze zderzakami i w kolor na nastepny rok jak dobrze pójdzie zajme sie zmianą koloru budy, ogarnieciem wnetrza na skóre, i może siądzie swap na coś mocniejszego
Borek123 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Wszystko spoko, ale na tylne felgi nie wpadną inne opony? Bo między 215/35, a 225/40 jest duża różnica, może spróbuj sprzedać tą parę i kupić 225/35?
Puchalke Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Na stronce tyrestrech jedne 215/35 wygląda idealnie, drugie jest przesadzone. Zobaczymy jak spasują akurat moje na 10, jak bedzie źle to bardzo chetnie zmieniłbym na 215/40 lub 225/35
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się