sonnen_x Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 ale w którym miejscu masz wyciek pod autem...?
husain Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 na wysokosci lewego przedniego koła
bossawka Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Podpowiedzcie czy do a$ z 1996 będzie to pasowało? http://www.allegro.pl/item426532798_zestaw_naprawczy_silnczka_tylnej_wycieraczki_vw.html
sonnen_x Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 no to tylko wężyk na łączeniu puścił, w okolicach elektryki. Było wcześniej...
otis8 Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 u mnie ta złączka jest w błotniku/nadkolu od strony kierowcy... bez zdejomowania osłony nadkola sie nieobejdzie. ps. a co jesli wewnetrzna rurka w silniczku pekła dokladnie posrodku.. tylko rozwiercanie i zestaw naprawczy? bo wyjąc nieda sie jej za choleree
sonnen_x Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 ona jest łączona na wcisk z 2 części. Rzadko pęka, najczęściej się rozłącza. (ten w nadkolu) Co do rureczki przy silniczku, to ja zrobiłem tak, że od strony spryskiwacza delikatnie rozwierciłem, a od strony przeciwnej nabiłem rurkę na gwóźdź i wyciągnąłem.
gzrybol Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Witam Ostatnio zauważyłem że spryskiwacz tylnej szyby kreci się wraz z wycieraczką a ta dziwnie skrzypi przy obracaniu. Byłem u mechanika przy okazji wymiany hamulcy powiedziałem mu o wycieraczce. On stwierdził że się zaciera i że jest to nierozbieralne. Posty o tym juz były, po których przeczytaniu zabrałem się do demolki. Efekt był taki że rurka faktycznie się zaczynała zacierać wewnątrz mechanizmu. Udało mi się ja wyciągnąć, wyczyściłem wszytko a następnie przesmarowałem i wycieraczka śmiga jak nowa. Wniosek; jak komuś zaczyna dziwnie chodzić spryskiwacz tylnej szyby lub wycieraczka to nie czekajcie tylko trzeba dobrać się do silnika i wyciągnąć rurkę od spryskiwacza zanim się ukręci, wyczyścić i przesmarować.
endriuu Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 mam pytanie. zjechaly mi sie szczotki w silniku wycieraczki. sa do kupienia czy caly silnik gdzeis szukac?
kuwdzej Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Witam mam problem z tylnom wycieracz wracając dzieli na trzy pomocy
endriuu Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 musisz rozkrecic i nasmarowac porzadnie towotem
dark79 Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 mam pytanie. zjechaly mi sie szczotki w silniku wycieraczki. sa do kupienia czy caly silnik gdzeis szukac? szczotki można podpasywać od czegoś innego, kiedyś znajomemu w A3 sie wytarły to kupił o podobnej wielkości i miękkości w jakimś sklepie z częściami AGD, trochę się je podszlifowalo i śmigają do dzisiaj
czeslaw555 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Panowie czy można zastosować jakąś inną końcówkę spryskiwacza? ,moja ori się ułamała ,czy tylko instaluje się ori?jakie to koszty?
endriuu Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 ciezki sprawa. zapytaj w ASO . to nie musi byc droga rzecz
czeslaw555 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 czyli jak rozumiem samą końcówke spryskiwacza w serwisie można kupić?
peyooo Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 ja sie dzis zabralem za moj niedzialajacy spryskiwacz i po przejrzeniu wszystkiego dokładnie zauwazylem ze sama ta koncoweczka z dziurka ktora psika jest jakby zardzewiala zasniedziala wiec sprobowalem ja wyczyscic ale ulamal sie i odpadl sam ten koncowy dzyndzelek dł. jakies 5mm tak jakby byl przegnity jedyny plus ze spryskiwacz zaczal psikac z tym ze teraz pryska prosto w ta plastykowa zaslepke i na szybe trafia tylko niewielka czesc mgielki Jest jakas opcja na naprawienie tego poza wymiana calego mechanizmu?? Wiadomo, chodzi o jak najmniejszy koszt... Poza tym to nie byl chyba moj dzien na jakiekolwiek naprawy bo nijak nie chcialy puscic gorne zatrzaski okladziny klapy i popekaly mi plastyki przy szybie ;( Odechcialo mi sie juz jakichkolwiek napraw przy tym aucie....
taktuś Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 ja sie dzis zabralem za moj niedzialajacy spryskiwacz i po przejrzeniu wszystkiego dokładnie zauwazylem ze sama ta koncoweczka z dziurka ktora psika jest jakby zardzewiala zasniedziala wiec sprobowalem ja wyczyscic ale ulamal sie i odpadl sam ten koncowy dzyndzelek dł. jakies 5mm tak jakby byl przegnity jedyny plus ze spryskiwacz zaczal psikac z tym ze teraz pryska prosto w ta plastykowa zaslepke i na szybe trafia tylko niewielka czesc mgielki Jest jakas opcja na naprawienie tego poza wymiana calego mechanizmu?? Wiadomo, chodzi o jak najmniejszy koszt... Poza tym to nie byl chyba moj dzien na jakiekolwiek naprawy bo nijak nie chcialy puscic gorne zatrzaski okladziny klapy i popekaly mi plastyki przy szybie ;( Odechcialo mi sie juz jakichkolwiek napraw przy tym aucie.... Na pocieszenie Tobie powiem, że mi też popękały plastiki zatrzasków..., ten typ tak ma ta końcówka z dziurką jest z tworzywa sztucznego, wchodzi na dobrze spasowany wcisk w tuleję spryskiwacza ( w tuleję wewnętrzną - dzięki czemu prawidłowo działający spryskiwacz nie tańczy z wycieraczką tylko stoi i psiuka w miejscu ) Takiego małego piz*ryka chyba nie kupisz, pozostaje tylko szukanie na szrocie.
Zygi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Na pocieszenie Tobie powiem, że mi też popękały plastiki zatrzasków..., ten typ tak ma ta końcówka z dziurką jest z tworzywa sztucznego, wchodzi na dobrze spasowany wcisk w tuleję spryskiwacza ( w tuleję wewnętrzną - dzięki czemu prawidłowo działający spryskiwacz nie tańczy z wycieraczką tylko stoi i psiuka w miejscu ) Takiego małego piz*ryka chyba nie kupisz, pozostaje tylko szukanie na szrocie. Czyli spryskiwacz powinien stać w miejscu,a wycieraczka śmiga?Bo u mnie śmiga razem z wycieraczką myślałem,że tak ma być
taktuś Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Byłeś w błedzie częsta przypadłość w tym rozwiązaniu technicznym, wewnętrzna tuleja jest dyszą spryskiwacza, przez nią płynie płyn, zewnętrzna jest solidną obudową i jednocześnie króćcem łączącym część napędzaną przez silnik z wycieraczką, odległość między tymi tulejami jest bardzo mała , dodatkowo często dostaje się tam płyn w wyniku nieszczelności, jeżeli dodamy do tego lata eksploatacji, to między tymi tulejami zbiera się rdza i syf, efekt: kręcąca się razem z wycieraczką dysza spryskiwacza, w konsekwencji ukręcenie się wewnętrznej tulei i mokro w bagażniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się