krzysiek91x Opublikowano 26 Lutego 2020 Opublikowano 26 Lutego 2020 Czy jest możliwość prawidłowego ustawienia bez ściągania zderzaka i przodu?
Gość Opublikowano 26 Lutego 2020 Opublikowano 26 Lutego 2020 14 minut temu, krzysiek91x napisał: Witam, Proszę kolegów o poradę/pomoc. Czy mój rozrząd jest dobrze ustawiony??? Toc koło ma idealnie na znaku od walka wydechowego, ale za to za malo ogniw miedzy walkami
przem8 Opublikowano 26 Lutego 2020 Opublikowano 26 Lutego 2020 14 minut temu, krzysiek91x napisał: Czy jest możliwość prawidłowego ustawienia bez ściągania zderzaka i przodu? Znak na kole pasowym też się zgadza w powyższym ustawieniu? Nie ścięło czasem klina na kole wałka?
krzysiekml Opublikowano 26 Lutego 2020 Opublikowano 26 Lutego 2020 Przestaw o 1z do przodu i po temacie a ogólnie to się tu bajzel robi ? 2
Wylye Opublikowano 26 Lutego 2020 Opublikowano 26 Lutego 2020 przyjrzyj się dokładnie na fotkę i schemat
krzysiek91x Opublikowano 27 Lutego 2020 Opublikowano 27 Lutego 2020 18 godzin temu, krzysiekml napisał: Przestaw o 1z do przodu i po temacie a ogólnie to się tu bajzel robi ? Przestawienie o 1 ząbek do przodu pomogło, teraz VAG pokazuje: gr 090 -1CF gr 091 -1CF gr 093 -1CF
Wylye Opublikowano 27 Lutego 2020 Opublikowano 27 Lutego 2020 cieszymy się razem z Tobą - naprawdę. Ale nie zmienia to faktu, że jest to 1
Gość Opublikowano 27 Lutego 2020 Opublikowano 27 Lutego 2020 7 godzin temu, krzysiek91x napisał: Przestawienie o 1 ząbek do przodu pomogło, teraz VAG pokazuje: gr 090 -1CF gr 091 -1CF gr 093 -1CF I lepiej jeździ?
krzysiek91x Opublikowano 27 Lutego 2020 Opublikowano 27 Lutego 2020 56 minut temu, Wojtass2828 napisał: I lepiej jeździ? Jeszcze nie wiem, przy demontażu pokrywy zaworów urwałem wąż pompy powietrza, jak zamontuje nowy to dam znać
Wylye Opublikowano 28 Lutego 2020 Opublikowano 28 Lutego 2020 @Wojtass2828 Zanim ten wąż zostanie zamontowany - już możemy Ci prognozować, i nie jest to OFF-TOP. Różnica pomiędzy w zasadzie brakiem dewiacji (-1) w kanale 93 a wartością tam (+_)14 jest b istotną różnicą i ma ZAWSZE bezpośredni wpływ na stabilność pracy silnika, zauważalny nawet dla niedoświadczonego użytkownika.
krzysiek91x Opublikowano 28 Lutego 2020 Opublikowano 28 Lutego 2020 8 godzin temu, Wylye napisał: @Wojtass2828 Zanim ten wąż zostanie zamontowany - już możemy Ci prognozować, i nie jest to OFF-TOP. Różnica pomiędzy w zasadzie brakiem dewiacji (-1) w kanale 93 a wartością tam (+_)14 jest b istotną różnicą i ma ZAWSZE bezpośredni wpływ na stabilność pracy silnika, zauważalny nawet dla niedoświadczonego użytkownika. Potwierdzam, silnik pracuje lepiej, stabilniej, wydaje mi się że ma więcej mocy
Busiek100 Opublikowano 28 Lutego 2020 Opublikowano 28 Lutego 2020 Wykonałem test UPG. Z uszczelka pod głowica jest wszystko ok. Wrzucam 2 zdjęcia z testu. 1. Zdjęcie koloru płynu reakcyjnego przed testem. 2. Zdjęcie koloru płynu reakcyjnego po tescie. Wykonałem jeszcze test szczelności wydechu zatykając rurę wydechową szmatą. Niestety auto normalnie odpaliło i pracowało, wiec układ wydechowy jest chyba nie szczelny?! Myślicie że to może być przyczyną tych drgań silnika co jakiś czas??? A i jeszcze jedno, a sterownik silnika uszkodzony na przykład nie będzie dawał takich objawów. Tak myślę czy go nie podmienić. Dodam że ostatnio jak jest zimny silnik cz to na PB czy na LPG to podczas jazdy np na 3 biegu z utrzymywaniem gazu na równym poziomie ale tak do 2500 obr auto delikatnie poszarpuje. Jak przycisnę gaz to nic takiego nie występuje. Z czym może być to związane???
Wylye Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) 13 godzin temu, Busiek100 napisał: Wykonałem test UPG. Z uszczelka pod głowica jest wszystko ok. Wrzucam 2 zdjęcia z testu. Test na poszukiwanie dwutlenku wypadł NEGATYWNIE, tzn nie masz CO2 w ukł chłodzenia. Tzn jest OK. W związku z tym, że to jednak jest inny silnik powinieneś spróbować popytać na forum tej jednostki. Tę próbę ze szczelnością wydechu - powinieneś przeprowadzić tak, że obserwujesz pod autem czy gdzieś nie "syczy" Podpowiem, Ci jeszcze, że jak byś miał nieszczelność pod kolektorem wydechowym - czyli PRZED SONDĄ regulacyjną - zanotujesz duże nadwyżki tleny w analizie spalin, sonda TEŻ JE BĘDZIE "notowała" może to zaburzać prace wolnych obrotów. Nie powinno to jednak zaburzać pracy gdzieś na końcu średnich obrotów - bo z tego co rozumiem, Twój silnik ma sondę NBO (wąskopasmową) i wtedy już "idzie" OL - czyli nie posiłkuje się wskazaniami sondy Edytowane 29 Lutego 2020 przez Wylye
Busiek100 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 9 godzin temu, Wylye napisał: Test na poszukiwanie dwutlenku wypadł NEGATYWNIE, tzn nie masz CO2 w ukł chłodzenia. Tzn jest OK. W związku z tym, że to jednak jest inny silnik powinieneś spróbować popytać na forum tej jednostki. Tę próbę ze szczelnością wydechu - powinieneś przeprowadzić tak, że obserwujesz pod autem czy gdzieś nie "syczy" Podpowiem, Ci jeszcze, że jak byś miał nieszczelność pod kolektorem wydechowym - czyli PRZED SONDĄ regulacyjną - zanotujesz duże nadwyżki tleny w analizie spalin, sonda TEŻ JE BĘDZIE "notowała" może to zaburzać prace wolnych obrotów. Nie powinno to jednak zaburzać pracy gdzieś na końcu średnich obrotów - bo z tego co rozumiem, Twój silnik ma sondę NBO (wąskopasmową) i wtedy już "idzie" OL - czyli nie posiłkuje się wskazaniami sondy Raczej przed sondą nie ma nie szczelności. I pytanie czy jak jest za sonda to czy będzie miało jakiś wpływ na pracę silnika? A i jeszcze jedno, chodzi mi o odme. Bo nigdy jej nie wyjmowałem- nie czyściłem. Wiem że jest szczelna i drożna bo sprawdzałem sprężonym powietrzem. Ale czy mimo tego może być nie sprawna??? Bo zauważyłem ostatnio niewielkie ilości oleju w kolektorze i najbliżej tej rurki z odmy jest guma 4 cylindra która łączy kolektor z silnikiem-jest na niej zapocenie z oleju jakby? Przypomnę że dolot szczelny. Czy to może mieć wpływ na pracę na jałowym???
Wylye Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 1 godzinę temu, Busiek100 napisał: Raczej przed sondą nie ma nie szczelności. I pytanie czy jak jest za sonda to czy będzie miało jakiś wpływ na pracę silnika? A i jeszcze jedno, chodzi mi o odme. Bo nigdy jej nie wyjmowałem- nie czyściłem. Wiem że jest szczelna i drożna bo sprawdzałem sprężonym powietrzem. Ale czy mimo tego może być nie sprawna??? Bo zauważyłem ostatnio niewielkie ilości oleju w kolektorze i najbliżej tej rurki z odmy jest guma 4 cylindra która łączy kolektor z silnikiem-jest na niej zapocenie z oleju jakby? Przypomnę że dolot szczelny. Czy to może mieć wpływ na pracę na jałowym??? Przykro m to mówić kolejny raz - ale to jest OFF TOP. Nieszczelność za sondą nie zakłamie jej wskazań - ale jak jest kat i niewyłączona soda B1S2 to z kolei ją "zakłamie" ta zaś "powie" ECU o dodatkowym tlenie. Podobno to też nie pozostaje bez reakcji, wbrew obiegowej opinii że to "tylko diagnostyka" Odn oleju w dolocie - widzę że to silnik wolnossący, więc sugeruję, o lie "breathing valve" odmy jest sprawny - zastosowanie "catch tanka" jakiegoś - szeregowo pomiędzy odmą a dolotem. Upraszam o zadawanie dalszych pytań w dziale tematycznym typu silnika.
grzesiek216 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 Witam podobno gdzieś w tym dziale jest temat zamiany napinacza z cewka na ten bez i to działa. Byłbym wdzięczny za jakiś odnośnik czy coś bo raczej nie znajdę tego w tych 2szystkich stronach.
TomOskroba Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 kup bez solenoidu i znajdź tunera wszechczasów, żeby ogarnął jak go ''naprawdę'' wyłączyć tak, żeby nie zrobił problemów.
michall51 Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 3 godziny temu, grzesiek216 napisał: Kogo? np @soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się