siwak Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Ja sprawdziłem u siebie. Mam założonego SWAG-a (bez wtyczki) Od około miesiąca cisza przy porannych rozruchach. Przejechałem 4-5tysięcy. Jedynie nie mam czasu podjechac do tunera Gdzie go kupiłeś ??
siwak Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Mechanik kupował w Intercarsie. To chyba dawno bo juz nie sa dostępne
Dominik93 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Dokładnie, Dzwoniłem dziś do inter carsu w swoim mieście to nie mają napinacza firmy swag i nawet nie mają możliwości ściągnięcia.. Jedynie to mają napinacz firmy autloga za 999 zł.
micha3l Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Acha no to może gdzie indziej, spytam i dam znać.
Dominik93 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) W sklepie gordon napinacz swaga 1150 zł a autloga 650 zł a trochę lepszej firmy od autloga 750 zł Jestem po wymianie napinacza. Zdecydowałem się na zamiennik z fazatorem firmy Vaico. Póki co brak porannego bruchatania oraz niezdrowego klekotu na gorącym silniku na biegu jałowym. Napinacz stary który siedział był jeszcze ori i leży w garażu w razie w gdyby ten nowy w kulki zaczął walić. Nie zdecydowałem się na napinacz bez fazatora ponieważ mój tuner nie dał mi gwarancji że wylaczylby to systemowo gdyż nigdy tego nie robił. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Dominik93
azure Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Gdzie i za ile kupiłeś Vaico? W USA ludzie to montują.
Dominik93 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Napinacz kupiłem w sklepie " Gordon " za 710 zł ze zniżkami. Miałem do wyboru autloga za 600 zł a Vaico za 710 zł i zdecydowałem się na Vaico bo mechanik doradzil że Vaico jest poważniejsza firma zamienników od autloga.
azure Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 To jezdzij i melduj jak sie sprawuje.
fełtek Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol. Z wszystkimi silnikami się tak dzieje? Czy to wyodrebnione przypadki? Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol. Z wszystkimi silnikami 1.8t się tak dzieje? Czy to wyodrebnione przypadki? Edytowane 24 Czerwca 2016 przez fełtek
bongod Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Jak się zurzyje to tak się dzieje. Mi ori się odezwał po około 200000 przebiegu więc nie ma co się tym przejmować . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Rabbi Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol. nie panikuj,kolega w A4 B6 ma grubo ponad 300tyś na blacie od nowości,do tego LPG i łańcuch ori siedzi
krzysiekml Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol. Z wszystkimi silnikami się tak dzieje? Czy to wyodrebnione przypadki? Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol. Z wszystkimi silnikami 1.8t się tak dzieje? Czy to wyodrebnione przypadki? no mam wrażenie, że nie dla Ciebie auto po 2001 roku prawie 300 na blacie i ori siedzi
fełtek Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 no mam wrażenie, że nie dla Ciebie auto po 2001 roku prawie 300 na blacie i ori siedzi Nie bardzo rozumiem kolegi wypowiedź.
X18XET Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Krzyśkowi zapewne chodziło o to, że proste i pancerne samochody skończyły się na przełomie wieków, a im nowszy egzemplarz, tym bardziej skomplikowany i podatny na awarie ^^.
fełtek Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 (edytowane) Zgodze się z tymi wielu to powtarza, że prawdziwe auta skończyły się w 2000r. Edytowane 25 Czerwca 2016 przez fełtek
audicoman Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Nie jest tak źle, gdyby nie fakt, że większość awarii spowodowana jest przez duże przebiegi - uszlachetnianie przez handlarzy.
grubcio1980 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 I to, że dużo ludzi nie dba o samochody. Dla mnie nie ma złych samochodów. Są samochody o które właściciele nie dbali. A potem zdziwienie.
szakal222 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Czesciowo masz racje ale. Sa auta ktore maja swoje bolaczki i kiedys to wylezie Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
andrew01 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Panowie, czy mógłbym prosić o akustyczną ocenę mojego napinacza? Napinacz_BFB.m4a Ogólnie to słychać go po otwarciu maski, przy zamkniętej jedynie 2-3 sekundy przy rozruchu, błędów żadnych nie ma, przynajmniej na razie. Zalany olej to LM Synth Oil 5W40, powoli przymierzam się do kolejnej zmiany oleju. Przy ostatniej zmianie była zalana płukanka, smok nie był czyszczony, będzie czyszczony przy najbliższej zmianie oleju. Pozdrawiam Andrzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się