Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem w hurtowni koło mnie . 700zł - Zapytałem czy też mają tylko made in china. Gość powiedział: "Ciężko powiedzieć ale na pewno nie straszna China" :huh:

Wszystkie te napinacze to to samo prosto z chin :)

Czyli brać najtańsze z gwarancją ?

Powiem Ci że nie wiem czy u Ciebie na filmiku to na pewno napinacz, jesteś pewny na 100%? bo dla mnie nie brzmi to jak napinacz.

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Byłem w hurtowni koło mnie . 700zł - Zapytałem czy też mają tylko made in china. Gość powiedział: "Ciężko powiedzieć ale na pewno nie straszna China" :huh:

Wszystkie te napinacze to to samo prosto z chin :)

Czyli brać najtańsze z gwarancją ?

Powiem Ci że nie wiem czy u Ciebie na filmiku to na pewno napinacz, jesteś pewny na 100%? bo dla mnie nie brzmi to jak napinacz.

Jutro będe jechał do konkretnego mechaniora i stwierdzi na 100% ale raczej wszysko inne wykluczyłem ( ewentualnie pompa vacum)

Opublikowano

Co za pompa vacum? z tego co wiem to żadnej pompy vacum tam nie ma, już gdzieś Ci pisłem że dla mnie to brzmi jak luźna klapka w turbinie :)

Opublikowano

NIe chciałem nic mówić ale też mi średnio to wygląda na napinacz. Cztałem na różnych forach i często podobne objawy dawały klapki w zaworze WG. Pisali że wymieniali łańcuchy z napinaczami + inne elementy a suma sumarum okazał się walniety zawór WG.

Opublikowano

Byłem u mechaniora. "trzeba rozebrać". Ewentualna wymiana napinacza ( robocizna) - 500 zł :/

Opublikowano

Ach te mechaniory , zgodz sie tylko na zdjecie pokrywy i zbadajcie napinacz, przy taki chrootaniu jak ty masz to pewnie lancuch szorowalby juz o pokrywe, ale jak podpowiadamy Ci ie brzmi to jak napinacz, przysluchaj sie czy czasami en dzwiek nie pochodzi z turbiny.

Opublikowano

Ach te mechaniory , zgodz sie tylko na zdjecie pokrywy i zbadajcie napinacz, przy taki chrootaniu jak ty masz to pewnie lancuch szorowalby juz o pokrywe, ale jak podpowiadamy Ci ie brzmi to jak napinacz, przysluchaj sie czy czasami en dzwiek nie pochodzi z turbiny.

Są ślady po łańcuchu na obudowie. Tylko jest problem bo poprzedni właściciel mówi, że już u niego się zrobiły ( wymieniał napinacz rok temu na używany, łańcuch nowy ) . Wrzucam zdjęcie pokrywy. Wydaje mi się że ślady po łańcuch są świeże- 0 spalonego oleju na tych wcięciach a po przejechaniu palcem po nich były świeże opiłki aluminium. Więc niemożliwe że były tam przez kilka tys km. od ostatniiej wymiany napinacza i łańcucha.

Macie jakąś metode sprawdzenia napinacza, łańcucha? bez odpalania

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/842db8ad0cafff57.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7bc043e8ff927985.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04abd923bb8eee36.html

Opublikowano

No czyli jednak wychodzi że miałeś racje, ślady świeże wygląda że to łancuch tak rzegotał, a ciśnienie oleju sprawdzałeś?

Opublikowano

Jakiś czas temu sprawdzałem było w porządku. Wie ktoś czy da radę dojść kluczem od spodu żeby pokręcić głównym kołem rozrządu czy trzeba ściągać cały przód? Musiałbym ściągać osłonę żeby sprawdzić.

Opublikowano

kluczem ciezko bo ciezko ale dojdziesz do koła na wale

Opublikowano

Panowie pytanie za 100 punktów, czy jeśli pompa nie będzie podawać tyle oleju ile trzeba lub będzie za małe ciśnienie to czy napinacz poprostu nie rozsunie ślizgów i będzie grzechotał łańcuch? Dodam ze u mnie gruchot słychać przy dodawaniu gazu mocniej, jak jest zapotrzebowanie na moc. napinacz z łańcuchem został wymieniony (na chińczyka) i nadal jest to samo. Padło podejrzenie na pompe, tylko jak pomierzyć ciśnienie podczas jazdy ? NIe znam sie za bardzo, czytam wszystko tutaj, ktoś tam gdzieś miał problem z kontrolką, zapalała mu się w dziwnych okolicznościach, na postoju jak mierzył cisnienie to było wzorowe a jak załozył miernik to podczas jazdy wlaśnie spadało. Czy tu moze być to samo ? Dopuszczam myśl ze może być c**jowy napinacz ale chce najpierw pompe sprawdzic dobrze zeby to wyeliminować.

Czy ktoś na podkarpaciu pomógłby mi się zająć tym tematem ?

Opublikowano

Panowie pytanie za 100 punktów, czy jeśli pompa nie będzie podawać tyle oleju ile trzeba lub będzie za małe ciśnienie to czy napinacz poprostu nie rozsunie ślizgów i będzie grzechotał łańcuch? Dodam ze u mnie gruchot słychać przy dodawaniu gazu mocniej, jak jest zapotrzebowanie na moc. napinacz z łańcuchem został wymieniony (na chińczyka) i nadal jest to samo. Padło podejrzenie na pompe, tylko jak pomierzyć ciśnienie podczas jazdy ? NIe znam sie za bardzo, czytam wszystko tutaj, ktoś tam gdzieś miał problem z kontrolką, zapalała mu się w dziwnych okolicznościach, na postoju jak mierzył cisnienie to było wzorowe a jak załozył miernik to podczas jazdy wlaśnie spadało. Czy tu moze być to samo ? Dopuszczam myśl ze może być c**jowy napinacz ale chce najpierw pompe sprawdzic dobrze zeby to wyeliminować.

Czy ktoś na podkarpaciu pomógłby mi się zająć tym tematem ?

możesz odłączyć na chwile wtyczkę od napinacza i sprawdzisz czy nadal go słychać.

Opublikowano

mogę jeździć z odpiętą wtyczką ? bo to podczas jazdy słychać

Opublikowano

niestety bez wtyczki tak samo jedzie i gruchocze :/ ktoś pojaśni jak to wszystko działa?

Opublikowano

Sprawdz cisnienie oleju na wolnych i przy 3 tyś, nie musisz robić podczas jazdy, ciśnienie oleju jest takie samo czy zmierzysz na postoju dodając gazu czy podczas jazdy.

Opublikowano

na zimnym , ciepłym czy mocno nagrzanym ?:D jak już bede robił pomiary to moge kilka dla jasności

Opublikowano

dlaczego rano słychać przy odpaleniu napinacz a później jak jest rozgrzany? za mało ojeju słabe ciśnienie?

Opublikowano (edytowane)

Gowniany olej lub zasrany smok w pompie

albo jedno i drugie

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Gowniany olej lub zasrany smok w pompie

albo jedno i drugie

olej motul zrobiony z płukanką

ciśnienie w normie. jest możliwość aby ciśnienie było ok a smok zawalony?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...