Łukasz13 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Byłem w hurtowni koło mnie . 700zł - Zapytałem czy też mają tylko made in china. Gość powiedział: "Ciężko powiedzieć ale na pewno nie straszna China" Wszystkie te napinacze to to samo prosto z chin Czyli brać najtańsze z gwarancją ? Powiem Ci że nie wiem czy u Ciebie na filmiku to na pewno napinacz, jesteś pewny na 100%? bo dla mnie nie brzmi to jak napinacz.
nomad999 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Byłem w hurtowni koło mnie . 700zł - Zapytałem czy też mają tylko made in china. Gość powiedział: "Ciężko powiedzieć ale na pewno nie straszna China" Wszystkie te napinacze to to samo prosto z chin Czyli brać najtańsze z gwarancją ? Powiem Ci że nie wiem czy u Ciebie na filmiku to na pewno napinacz, jesteś pewny na 100%? bo dla mnie nie brzmi to jak napinacz. Jutro będe jechał do konkretnego mechaniora i stwierdzi na 100% ale raczej wszysko inne wykluczyłem ( ewentualnie pompa vacum)
Łukasz13 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Co za pompa vacum? z tego co wiem to żadnej pompy vacum tam nie ma, już gdzieś Ci pisłem że dla mnie to brzmi jak luźna klapka w turbinie
michalm320 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 NIe chciałem nic mówić ale też mi średnio to wygląda na napinacz. Cztałem na różnych forach i często podobne objawy dawały klapki w zaworze WG. Pisali że wymieniali łańcuchy z napinaczami + inne elementy a suma sumarum okazał się walniety zawór WG.
nomad999 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Byłem u mechaniora. "trzeba rozebrać". Ewentualna wymiana napinacza ( robocizna) - 500 zł :/
Łukasz13 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Ach te mechaniory , zgodz sie tylko na zdjecie pokrywy i zbadajcie napinacz, przy taki chrootaniu jak ty masz to pewnie lancuch szorowalby juz o pokrywe, ale jak podpowiadamy Ci ie brzmi to jak napinacz, przysluchaj sie czy czasami en dzwiek nie pochodzi z turbiny.
nomad999 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Ach te mechaniory , zgodz sie tylko na zdjecie pokrywy i zbadajcie napinacz, przy taki chrootaniu jak ty masz to pewnie lancuch szorowalby juz o pokrywe, ale jak podpowiadamy Ci ie brzmi to jak napinacz, przysluchaj sie czy czasami en dzwiek nie pochodzi z turbiny. Są ślady po łańcuchu na obudowie. Tylko jest problem bo poprzedni właściciel mówi, że już u niego się zrobiły ( wymieniał napinacz rok temu na używany, łańcuch nowy ) . Wrzucam zdjęcie pokrywy. Wydaje mi się że ślady po łańcuch są świeże- 0 spalonego oleju na tych wcięciach a po przejechaniu palcem po nich były świeże opiłki aluminium. Więc niemożliwe że były tam przez kilka tys km. od ostatniiej wymiany napinacza i łańcucha. Macie jakąś metode sprawdzenia napinacza, łańcucha? bez odpalania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/842db8ad0cafff57.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7bc043e8ff927985.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04abd923bb8eee36.html
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 No czyli jednak wychodzi że miałeś racje, ślady świeże wygląda że to łancuch tak rzegotał, a ciśnienie oleju sprawdzałeś?
nomad999 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Jakiś czas temu sprawdzałem było w porządku. Wie ktoś czy da radę dojść kluczem od spodu żeby pokręcić głównym kołem rozrządu czy trzeba ściągać cały przód? Musiałbym ściągać osłonę żeby sprawdzić.
kawowy19 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 kluczem ciezko bo ciezko ale dojdziesz do koła na wale
Grzechoo131 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Panowie pytanie za 100 punktów, czy jeśli pompa nie będzie podawać tyle oleju ile trzeba lub będzie za małe ciśnienie to czy napinacz poprostu nie rozsunie ślizgów i będzie grzechotał łańcuch? Dodam ze u mnie gruchot słychać przy dodawaniu gazu mocniej, jak jest zapotrzebowanie na moc. napinacz z łańcuchem został wymieniony (na chińczyka) i nadal jest to samo. Padło podejrzenie na pompe, tylko jak pomierzyć ciśnienie podczas jazdy ? NIe znam sie za bardzo, czytam wszystko tutaj, ktoś tam gdzieś miał problem z kontrolką, zapalała mu się w dziwnych okolicznościach, na postoju jak mierzył cisnienie to było wzorowe a jak załozył miernik to podczas jazdy wlaśnie spadało. Czy tu moze być to samo ? Dopuszczam myśl ze może być c**jowy napinacz ale chce najpierw pompe sprawdzic dobrze zeby to wyeliminować. Czy ktoś na podkarpaciu pomógłby mi się zająć tym tematem ?
sasna Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Panowie pytanie za 100 punktów, czy jeśli pompa nie będzie podawać tyle oleju ile trzeba lub będzie za małe ciśnienie to czy napinacz poprostu nie rozsunie ślizgów i będzie grzechotał łańcuch? Dodam ze u mnie gruchot słychać przy dodawaniu gazu mocniej, jak jest zapotrzebowanie na moc. napinacz z łańcuchem został wymieniony (na chińczyka) i nadal jest to samo. Padło podejrzenie na pompe, tylko jak pomierzyć ciśnienie podczas jazdy ? NIe znam sie za bardzo, czytam wszystko tutaj, ktoś tam gdzieś miał problem z kontrolką, zapalała mu się w dziwnych okolicznościach, na postoju jak mierzył cisnienie to było wzorowe a jak załozył miernik to podczas jazdy wlaśnie spadało. Czy tu moze być to samo ? Dopuszczam myśl ze może być c**jowy napinacz ale chce najpierw pompe sprawdzic dobrze zeby to wyeliminować. Czy ktoś na podkarpaciu pomógłby mi się zająć tym tematem ? możesz odłączyć na chwile wtyczkę od napinacza i sprawdzisz czy nadal go słychać.
Grzechoo131 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 mogę jeździć z odpiętą wtyczką ? bo to podczas jazdy słychać
Grzechoo131 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 niestety bez wtyczki tak samo jedzie i gruchocze :/ ktoś pojaśni jak to wszystko działa?
Łukasz13 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Sprawdz cisnienie oleju na wolnych i przy 3 tyś, nie musisz robić podczas jazdy, ciśnienie oleju jest takie samo czy zmierzysz na postoju dodając gazu czy podczas jazdy.
Grzechoo131 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 na zimnym , ciepłym czy mocno nagrzanym ? jak już bede robił pomiary to moge kilka dla jasności
sasna Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 dlaczego rano słychać przy odpaleniu napinacz a później jak jest rozgrzany? za mało ojeju słabe ciśnienie?
Dev Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Gowniany olej lub zasrany smok w pompie albo jedno i drugie Edytowane 26 Października 2014 przez Dev
sasna Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Gowniany olej lub zasrany smok w pompie albo jedno i drugie olej motul zrobiony z płukanką ciśnienie w normie. jest możliwość aby ciśnienie było ok a smok zawalony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się