Wylye Opublikowano 9 Listopada 2019 Opublikowano 9 Listopada 2019 (edytowane) @TomOskroba Tak w skrocie to dobry wniosek Edytowane 9 Listopada 2019 przez Wylye 1
Emejcz Opublikowano 9 Listopada 2019 Opublikowano 9 Listopada 2019 (edytowane) 13 godzin temu, TomOskroba napisał: Dzięki za radę. tj mówisz szedłem drogą eliminacji. zrobiłem tj. pisałem remont dołu silnika. nowa pompa,chłodnica, napinacz + łańcuch. rozrząd przód też nowy. wydałem już sporo monet na to wszystko. nie mówię, że jestem załamany bo wiem, że to nie młode auta, ale pytanie czy zostawić to w cholerę póki na ciepłym jest miodzio ? ileż można się martwić Wystarczyło zmienić na napinacz bez wtyczki i wywalić go z softu i problem by zniknął. W dniu 8.11.2019 o 13:45, kami050 napisał: U mnie jest coś takiego, że jak puszczam pedal gazu od pierwszego do trzeciego biegu to słychać takie szzzz szzzzz, wymieniłem napinacz i lancuch, wyczyscilem pokrywę, wymieniłem smoka i wyczyscilem mise ale dalej to samo... Jeżeli to ten dźwięk co na filmiku to klapka WG hałasuje. Edytowane 9 Listopada 2019 przez Emejcz
Wylye Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 (edytowane) 9 godzin temu, Emejcz napisał: Jeżeli to ten dźwięk co na filmiku to klapka WG hałasuje. WG jako taki nie istnieje w tej turbinie o ile się nie mylę (chyba?). Rolę Wastegate przejmuje tu zmienna geometria + zawór DV*. Jest to jeden z trzech sposobów kontroli turbiny (obok zaworu BOV) w tym linku dla zainteresowanych o sposobach kontroli turbin BOV, WG, DV WG, BOV, DV - zawory regulujące ciśnienie w układach z turbosprężarką | Autokult.pl AUTOKULT.PL Aby chronić turbosprężarkę, a pośrednio także i silnik, w układach doładowania stosowane są zawory regulujące ciśnienie. Najczęściej... Nie twierdzę, że ten hałas z filmiku nie "idzie" od turbiny (jej zmiennej geometrii np) współpracującej z zaworem DV *Dodane po zapoznaniu się ze specyfikacją turbiny, jak najbardziej Emejcz, miałeś rację, WG jest tam i może tak właśnie hałasować Edytowane 10 Listopada 2019 przez Wylye
krzysiekml Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Najlepszy opis w tym roku jaki widziałem ???
Wylye Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 (edytowane) Godzinę temu, krzysiekml napisał: Najlepszy opis w tym roku jaki widziałem Prócz sobie właściwej kpiny - potrafisz to rozwinąć? Napisałem (poprawiłem edytując) że pewny nie jestem, ale klasycznego WG takiego z klapką jak w "Passacie" w tej turbinie nie ma. Ale skoro twoja wiedza jest inna wystarczy wypowiedzieć swoją opinię. ________________ Sprawdziłem w opisie technicznym turbiny - moje wątpliwości odn braku WG w tej turbinie były bezpodstawne. JAK NAJBARDZIEJ - skoro klapka nadal występuje - taki hałas jest również możliwy za jej sprawą. Edytowane 10 Listopada 2019 przez Wylye
krzysiekml Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Temat jest o 1.8t a Text, że tu wg jako taki nie istnieje i rolę jego zastępuje vtn ( którego w tych silnikach nie ma) +dv, nie czepiam się akurat Ciebie ale ten opis wcale tu nie pasuje ?
Wylye Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 14 minut temu, krzysiekml napisał: Temat jest o 1.8t a Text, że tu wg jako taki nie istnieje i rolę jego zastępuje vtn ( którego w tych silnikach nie ma) +dv, nie czepiam się akurat Ciebie ale ten opis wcale tu nie pasuje ? Odn Twojej merytorycznej uwagi nt turbiny - już skorygowałem swoją wcześniejszą wypowiedź uzupełniając ją o DODATKOWĄ uwagę że nie miałem racji. W kwestii off topu - jednak, chyba kolega Emejcz zrobił słusznie "pokazując" hałas z turbiny, po to by uzmysłowić innym, że nie wszystko "złoto co się świeci, i nie wszystko jest napinaczem - co grzechoce"
krzysiekml Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Wiem, że nie wszystko co grzechoce to napinacz, klapki wg to częsty przypadek ? 1
TomOskroba Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 @Emejcz "Wystarczyło" te słowo przewijało się przez wiele tematów. Wiele osób mówiło. Wystarczy że zrobisz to czy tamto. Na tą chwilę mam motor poroniony i niech sobie grzechocze z rana. Nie przejmuje się tym. Te klepanie to nie westgate.dzwiek jest typowo szklankowy Poza tym mówiłem że motor był na stole i wszystko zostało przejrzane/poprawione. Nawet jakiś "luźny osprzęt"
3r4 Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 widzę temat tworzy kolejne strony, a żeby dokopać się do konkretów trzeba szukać kilkanaście stron wstecz p.s. uszkodzone DV zachowuje się trochę podobnie - przy puszczaniu gazu pojawia się dźwięk (bardziej przypominający blowoff albo "źrebaka") p.s.2 napinacze bez wtyczki w ASO są już niedostępne, pozostaje głównie jakiś aftermarket albo zamienniki
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 (edytowane) Tylko trzeba być głuchym żeby pomylić dźwięk uszkodzonego dv, tzw. źrebak, z napinaczem Przydałoby się zebrać wszystko co związane z tym ustrojstwem w jedną obszerną całość, podwiesić w pierwszym poście i zamknąć temat Edytowane 10 Listopada 2019 przez przem8
Emejcz Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 4 godziny temu, TomOskroba napisał: Te klepanie to nie westgate.dzwiek jest typowo szklankowy Mam nadzieję, że to nie odnosi się do filmiku który podczepiłem, bo tam brzęczy klapka WG - nie ma tu nad czym dyskutować, bo temat przerabiałem. 1
Wylye Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 19 godzin temu, przem8 napisał: Przydałoby się zebrać wszystko co związane z tym ustrojstwem w jedną obszerną całość, podwiesić w pierwszym poście i zamknąć temat Apelowałem o to również już kilkakrotnie. Też uważam, że topik powinien być już dawno zamknięty 1
KubaS1888 Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 W dniu 10.11.2019 o 22:24, 3r4 napisał: p.s.2 napinacze bez wtyczki w ASO są już niedostępne, pozostaje głównie jakiś aftermarket albo zamienniki To prawda co kolega napisał?
3r4 Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 9 minut temu, KubaS1888 napisał: To prawda co kolega napisał? Takie poszło info od osoby z aso, która zaopatruje grupę na fb Zawsze można też zadzwonić i zapytać o dostępność w byle jakim aso - 058109217B
krzysiekml Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 2 szt dostępne są jeszcze po 929pln
Wylye Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Oryg. Napinacz łańcucha rozrządu 1.8 VAG 058109217B - Audi shop.lellek.pl SHOP.LELLEK.PL <p>Oryginalny napinacz łańcucha rozrządu stosowany w silnikach benzynowych... zadzwonić, zapytać czy jest logo i czy pakowany oryginalnie
3r4 Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Jak coś to dzisiaj jeden z grupowiczów napisał, że napinacze magicznie wróciły na stan magazynowy
Randor Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Ja brałem swój z vw classicparts i ciągle były na stanie. Koszt 880zł. Zapakowany jak należy. Edytowane 20 Listopada 2019 przez Randor
fajerski1 Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Panowie, jaki jest numer części oryginału napinacza bez cewki do 1.8t BFB?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się