Darwek24 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam!!! Czy w 1.9 pada głowica tak jak w 2.0, co wadliwego jest w tych silnikach ? W 2.0 głowica , pompowtryski, pompa oleju(napęd pompy), a w 1.9 ? Tak w skrócie może ktoś napisać :-)
lapek85 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Poczytaj zanim zapytasz, bo temat wiele razy wałkowany:wink: a tak na szybko odnośnie silnia to jednostka bez wad 2.0 tdi, głowice nie pękają, pompy oleju działają tak jak powinny, jedynie przy dużych przebiegach na kiepskich olejach wyciera się wałek rozrządu, często cieknie egr, a o wtryski trzeba dbać jak w każdym innym TDI PD kwestia mocy zależna od portfela właściciela, możesz mieć i 200PS/400NM:kox:
otomsono Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 co wadliwego jest w tych silnikach ?Tak w skrócie może ktoś napisać :-) W porównaniu do 2.0 to w 1.9 nic nie jest wadliwe Główne bolączki 2.0 to głowica i napęd pompy oleju. Natomiast reszta tj. turbo, pompki może paść w jednym jak i w drugim...
piotrsob1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Nie no spoko, przysiadające głowice i wyrabiające się gniazda pompowtryskiwaczy to pestka w 1,9 tdi PD. Po 2005 roku uszczęśliwione kochanym przez Wszystkich DPF-em Pancerne 1,9 tdi skończyły się na VP AFN-ie i AVG Koniec i kropka
Gość SpongeBob Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 ja mam 1.9 i nic sie nie dzieje, oraz PD mi nie przeszkadza nie wycinam go ani nic z nim nie robie jeszcze sie nie zapchal a mam nalatane 260kkm ale to raczej nie ma reguly jak dbasz tak masz
POWER-KRIS Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 ja mam 1.9 i nic sie nie dzieje, oraz PD mi nie przeszkadza nie wycinam go ani nic z nim nie robie jeszcze sie nie zapchal a mam nalatane 260kkm ale to raczej nie ma reguly jak dbasz tak masz Ręka Boska PD wycinać bo potem pchać trzeba resztę życia. ;-) Sony Xperia Tapatalk Pro.
rookie Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Mam BKE 1,9 TDI 273 tys. na budziku, wszystkie serwisy w Audi i śmiga jak ta lala. AVG są fajne, ale stare i nie mają NAVI plus
PRZEMEKC Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 jak szukałem pastucha b6 1.9 takiego z pierwszego tłoczenia, '05 '06, znalazłem dwa bogate co bym lada chwila łykna, i wsiadam do pierwszego , zimny silnik ,odpalam cichutko pracuje , jedziemy , tak z 500 metrów i z powrotem , wpadamy na podwórko typa , a tu pierd z komina białym dymem, no to jeszcze raz kawałek , wracamy na podwórko, ogladamy motor pracuje , a z połonczen przy chłodnicy wyciska płyn chłodniczy, cisnienie w układzie . i tyle z kupna.nie musze sie wiele znać ,bo kazdy stwierdził by ze to zły objaw, najlepsza była mina goscia,chyba tez go to zaskoczyło. spory czas puzniej w innym tez podobnie, i przestałem szukac pasata. nowsze (nie avf awx) 1.9 (bkc,itp)miały tez problemy z głowicami,uszczelkami, chłodnicami egr, itp wiadomo jak sie trafi
kolunio Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 no własnie chce kupic jako drugie auto w domu mam juz jednego potwora hee , 1.9 tdi 105 ps 2003 rok dzis jade obejrze sobie i zrobie runde audi ma nalatane 211 tyś .
rayh Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 1.9 BRB oprócz dolewek oleju złego słowa powiedzieć nie można
kanu Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Ja mam BRB ale nic nie dolewam między wymianami. DPF out i jest ok
ksiu85 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 A ja mam z DPf,nic nieubywa i nic nieprzybywa oleju :decayed:
Gość SpongeBob Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 mnie nie ubywa oleju od kiedy zaczalem lac motula bo wczesniej jak byl castrol zawsze cos ubylo a czemu to nie mam pojecia
vito A4 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Również 1.9 BRB ( dpf obecny) i jak narazie bez problemów. 6 miesięcy temu wymieniony olej filtry itd i narazie wszystko ok, dolewek oleju nie było.
alan3 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Ja mam też 1.9 TDI brb z dpf'em 2006r. i moja jedyna sugestia dla innych jest taka jezeli ktos ma do pracy 2-3 km to kupować auto raczej bez DPF, ponieważ ten model potrzebuje trochę wiekszych obrotów żeby filtr mógł się przepalić. Kontrolke DPF miałem 2 razy, ale to wtedy gdy przyjeżdżałem do PL na ok. 2 tyg., ale później wyjeżdżało się na autostradę, obroty 3 tys. i wszystko ok:) Po Niemczech nie miałem takich problemów, bo do pracy mam 14km. Aaaa i wczoraj wymieniłem rozrząd i silnik chodzi jeszcze lepiej niż wcześniej, przed wymianą nie miałem żadnych zarzutów do jego pracy, lecz przebieg już mnie zmusił zadziałać
Frodus Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 1.9 BRB oprócz dolewek oleju złego słowa powiedzieć nie można Też mam 1.9 BRB. Żadnych dolewek oleju, po za regularnym serwisem nie robie bo wszystko jest w normie. Nalatane 257k KM, kat i dpf wycięty
t.gazda Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Ja mam bke i tez zero dolewki Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Chaberiusz Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ja mam bez dpf'a i jak narazie od wymiany do wymiany żadnych dolewek nie muszę robić
rookie Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jak już kupuj 2005 rok BKE w skórze z Navi plus i pakietem chrom. Jak śmigasz po Niemczech to jest najlepsze rozwiązanie bo autko ma normę Euro 4 ale nie ma zasranego DPFa
greg65 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 A ja za cholere nie wiem czy mam tego DPFa czy nie moze po numerze VIN ktos cos podpowie albo przynajmniej jaki to silnik(ze 1.9 to wiem) ale chodzi mi o ten symbol BKE albo jakis inny.NR VIN WAUZZZ8E15A446755 rok 2005 Styczen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się