Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośny start


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie występuje ten sam 'problem' olej zmieniony 0w/30 castrol. napinacz łańcucha wymieniony .jakieś pomysły?

Opublikowano

U mnie napinacz i lancuch jest nowy. Po dluzszym postoju rano tez mam cos takiego. Cisnienie oleju w normie. Wiec raczej norma

Opublikowano

Ja mam 170tyś i nie mam takiego dźwięku, może delikatnie przez ułamek sek. jak postoi ze 2-3 dni. Z dnia na dzień nic nie słychać. Olej Motul Specyfik 5W40. Łańcuszek niewymieniany, tak mi powiedzieli a ASO bo sprawdzałem historie mojego auta no i przebieg się zgadza.

Opublikowano
Kuba, z jakiego oleju na jaki zmieniłeś? U mnie słyszę podobny odgłos, a ktoś zalał 10w40 i zamierzam przejść na dedykowany..

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Zmiana byla z 5w40 na 0w30 najlepiej cos z norma 503.01

Opublikowano

norma, u mnie tez tak bylo w dwoch 1.8t, niezaleznei jaki olej, nawet na wymienionym napinaczu i lancuchu, jak bylo rano zimno to i tak przez sekundke zahalasowal.

Opublikowano

Tak z ciekawości zajrzałem w temat w moim poprzednim 100 C4 2.3 było to samo, teraz w a4 1.8 wolnossacym też jest tak. Wygląda to tak jakby olej z przewodów się cofnął i przez tą chwile właśnie klekocze. W setce miałem wskaźnik ciśnienia oleju i zawsze na starcie pokazywał wysoko wiec to nie problem z ciśnieniem, wygląda na to ze ten typ tak ma. A i jeździłem tak w setce ze 100tys a teraz w a4 z 40tys i nie poprawia się ani nie pogarsza.

Opublikowano

Jesli zgasimy rozgrzane auto to przez pare godzin rozgrzany rzadki olej ucieknie z napinacza i dlatego rano grzechocze zanim pompa nje napomuje go, jesli odpalimy na chwile zimne auto i napinacz napelni sie gestym zimnym olejem to nieważne ile bedzie stal nie zagrzechocze przy odpalaniu.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Witam

Od jakiegos czasu tez mam podobny problem , o ile pamietam pojawilo sie to po wymianie oleju -przez niewiedze zalalem nie odpowiedni ,zaczelo klepac przez 1-2s. na zimnym ale nie zawsze , no i na cieplym silniku podczas wylaczania silnika takrze zaklepalo od czasu do czasu (trekot).

Po info. ze taki olej jest nie odpowiedni zmienilem na Motul 5W40, wraz z plukanką , Jest jakby troszke lepiej , z rana zaklepie ale zadziej, natomiast podczas pracy na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku , cisnienie oleju sprawdzone VAG-em skacze pomiedzy (Oil Pr.2 OK a Oil Pr.2<min) .

Po nocy nie martwi mnie tak bardzo jak zaklepie przez sekunde , ale na cieplym silniku niepokoi mnie to .

Panowie jak zweryfikowac usterke, jak to naprawic .

- czyszczenie smoka pompy/odmy , wymiana pompy oleju , czy moze ten nieszczesny napinacz lancucha ?

- czy zalanie silnika olejem 10W40 moglo byc przyczyna powstania problemu ?

Dzieki za wskazowki

Opublikowano

Vagiem nie sprawdzisz ciśnienia oleju

Opublikowano

Tak wiem -manometr

VAG-em dokladnej wartosci nie dostane ,

tylko ok lub ponizej

Jak by nie bylo , cos jest nie tak - tylko co ?

Czy ktos ma pomysl...

Opublikowano
Tak wiem -manometr

VAG-em dokladnej wartosci nie dostane ,

tylko ok lub ponizej

Jak by nie bylo , cos jest nie tak - tylko co ?

Czy ktos ma pomysl...

Kolego, w których blokach pomiarowych VAG mozna odczytać to cisnienie oleju?

Opublikowano

Nie ma takiej mozliwosci.

Wysłane za pomoca sputnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...