mrog Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 w B5 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorik Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 super sprawa z tymi kodami zawsze teraz mogę dowiedzieć się czegoś wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lester0071 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 nic nie mozesz skopac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 W moim klimatroniku jest 70kilka pozycji a tutaj 61 Przeczytaj temat od początku i zaglądnij do FAQ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4306.0 [spedyt] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech007 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Co zrobić jak po wejściu w blok 53 nie pokazuje się 888? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azabi Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Naprawdę świetna sprawa te kody klimatronika :th: Mam pytanko. U mnie jak silnik jest już rozgrzany do temp. 90 (pozycja 51 klimatronika) temperatura płynu chłodzącego (pozycja 49 klimatronika) osiąga góra 85 i czasami spadnie do 81,82 i znów do 85. Nigdy nie podchodzi wyżej. Jaka jest tego przyczyna? CZy wartość płynu chłodzącego nie powinna być też 90? Druga sprawa, to na pozycji 31 nie wyświetlają mi się wszystkie segmenty wyświetlacza tylko wartość 2. Co to oznacza? Jak ktoś ma jakieś sugestię to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 49 to wg tego spisu "licznik błędów prędkościomierza". u mnie na tym kanale wartości powoli wzrastały do 50, potem nagle do 80 i spadły do 30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azabi Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 U mnie na bank pod 49 jest temperaura płynu chłodzącego, bo wartość tam idzie w górę identycznie jak wskazówka na desce rozdzielczej. Problem tylko w tym, że wskazówka na desce dochodzi do 90 stopni a na klimie góra 84. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 tak 49 kanal to temp plynu chlodniczego...jezeli nie dociaga do 90C to masz termostata do wymiany...u mnie jest zazwyczaj 89-91C w zaleznosci od jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 tak 49 kanal to temp plynu chlodniczego...jezeli nie dociaga do 90C to masz termostata do wymiany... ... albo czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cloo Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 No i wlasnie...mysmy sprawdzali dzisiaj i temp na 49 kanale jest 67-68 na trasie...czyli tragedia zobaczymy jak bedzie po wymianie termostatu... _____________________________ Dorota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 a 51 to w takim razie co? na 51 mam 90 po jakimś czasie, na 49 strasznie skacze. czujnik nie działa prawidłowo i w poniedziałek lub wtorek go wymienię, zobaczymy, czy coś to zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech007 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 A czy jak w klimatroniku I na 51 kanale jest 91 przy jeździe na trasie (100km/h), a jak tylko zdejmuje się nogę z gazu to wartość spada do min 81 to należy wymieniać termostat? Co dokładnie oznacza wartość 51? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 51 to temp płynu chłodzącego ma byc min około 88 a 49 w niektórych klimatronikach nie dotyczy temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 kto ma jakieś wiarygodne dane o tych kodach?? 51 to u mnie na bank temperatura, bo po odpaleniu rośnie do 90 i zatrzymuje się, a 49 skacze w górę i w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azabi Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 51 to u mnie na bank temperatura, bo po odpaleniu rośnie do 90 i zatrzymuje się, a 49 skacze w górę i w dół. u mnie jest to samo, na poz. 51 jest stałe 90 a na poz. 49 wartość skacze pomiędzy 81 a 84. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onion007 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Koledzy tyle jest tu tego naspiane że aż sie naczyatć nie mogę. chciałbym poszperać troche w klimatronicu. I mam pytanie, chcę sprawdzić ewentualne błędy jakie są ? Help :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuszu Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Wszystko jest napisane, błedy na 1c i opis do nich jest u góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceMan83 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Panowie czy w B6 z dwustrefowym klimatronickiem te kody tez dzialaja i mozna sie tak pobawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Panowie czy w B6 z dwustrefowym klimatronickiem te kody tez dzialaja i mozna sie tak pobawic? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się