pablo_9 Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Co do błędów to 50.3 może wskazywać na słaby aku... 5.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa - musiałbyś sprawdzić czujnik temperatury, który znajduję się przy chłodnicy za zderzakiem. 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana - tutaj musiałbyś sprawdzić czy nie blokuję się opisana w błędzie klapa (trochę jest rozkręcania żeby dostać się do tych klap jest opis na forum ) ale najpierw spróbowałbym podpiąć VAG'a i wykasował błędy i sprawdził czy się nie powtórzą. W twoim roczniku kod 51 wyświetla temperaturę silnika.
CRC Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 W twoim roczniku kod 51 wyświetla temperaturę silnika. Właśnie - na klimatronicu temperatura silnika wskazuje 90 stopni C. Na wskaźniku pokazuje ok 79 stopni .. Jestem świeżo po wymianie termostatu - czy sprawdzić to na kompie czy coś jest z wskaźnikiem ?? Co do tego 50.3 - podładować aku i sprawdzić czy błąd się powtórzy ??
pablo_9 Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 W twoim roczniku kod 51 wyświetla temperaturę silnika. Właśnie - na klimatronicu temperatura silnika wskazuje 90 stopni C. Na wskaźniku pokazuje ok 79 stopni .. Jestem świeżo po wymianie termostatu - czy sprawdzić to na kompie czy coś jest z wskaźnikiem ?? Co do tego 50.3 - podładować aku i sprawdzić czy błąd się powtórzy ?? Jaki masz dokładnie panel: 1. Starszy - http://moto.allegro.pl/item751992277_panel_klimatyzacji_klimatronik_audi_a6_100_c4.html#gallery 2. Nowszy - http://moto.allegro.pl/item736617998_panel_sterowania_klimatronik_climatronic_audi_a3.html#gallery Różnią się tym, że ten starszy ma trochę inne klawisze tzn. kolorowe od regulacji temperatury i mają żłobienia, porównaj obydwa panele ze swoim i napisz jaki masz dokładnie. Hmm... jeśli mówisz, że na klimatroniku jest 90 to musiałbyś sprawdzić dokładnie VAG'iem test zegarów czy wskaźnik od temperatury działa poprawnie. Co do błędu 50.3 to samo podładowanie nic nie da, będziesz musiał podpiąć kompa i wykasować błąd.
CRC Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Panel mam ten nowszy ... Nie mam kolorowych przycisków W takim razie postaram się jakoś na dniach podpiąć pod kompa i wykasować ten błąd i sprawdzić temp. silnika ...
pablo_9 Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Panel mam ten nowszy ... Nie mam kolorowych przycisków W takim razie postaram się jakoś na dniach podpiąć pod kompa i wykasować ten błąd i sprawdzić temp. silnika ... No to zmienia postać rzeczy jeśli masz nowszy panel to temperaturę silnika sprawdzasz na kanale 49. Na kanale 51 w tym nowszym panelu jest temperatura bloku silnika rośnie ona równo do 90 i na tylu się trzyma. Także sprawdź jeszcze raz na kanele 49 klimatronika i porównaj z licznikiem bo jeśli nie będzie temperatura ok. przedziału 89-94 na panelu klimatronika to może oznaczać czujnik temperatury do wymiany.
ROBERT Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Witam. Zauważyłem po podpięciu VAG-a że temp. na kanale 49 klimatronika jest dokładnie taka sama jak na zegarach (temp. w 17 INSTRUMENTS na VAG-u) czyli kanał 49 klimatronika bierze temp. z czujnika G2 - u mnie ta temp. wynosi (po zagrzaniu silnika) 94-96*C co mnie troszeczkę martwiło. Natomiast temp. w 01 ENGINE (czyli dla ECU) jest z czujnika G62 i u mnie wynosi 90-93C. Czyli wskazania G2 różnią się od G62 o 4-5*C. Także nie można aż tak bardzo wierzyć wskazaniom klimatronika najlepiej podpiąć VAG-a
moro99 Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 u mnie na klimatroniku po wymianie termostatu obudowy termostatu i czujnika G62 tez pokazuje 96C
ROBERT Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 u mnie na klimatroniku po wymianie termostatu obudowy termostatu i czujnika G62 tez pokazuje 96C Sprawdź VAG-iem. U mnie to co pokazuje klimatronik jest też na zegarach (VAG-17 Instruments) czyli G2. A temp. którą dostaje ECU czyli G62 (VAG-01 Engine) jest ok. 3-5*C mniejsza. Czyli klimatronik pokazuje wskazania G2 a nie G62(zresztą to ten sam czujnik tylko zespolony-podwójny)
jnx Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Witam postanowiłem zbadać moje cztery kółka i o to co wyszło : Czy moglibyście mi zanalizować to ? Bo wogóle się nie łapie w tym..... i czy wszystko wporządku jest >? 2c-13.4 3c-12.5 4c-8.9 5c-9.5 6c-16.2 7c-16.9 8c-8 9c-9.2 10c-9.1 11c-5.9 12c-6.0 13c-13.6 14c-13.7 15c-3.2 16c-2.8 17c-0 18c-,6 19c-.0 20c-14.2 21c-0 22c-1 23c-1 24c-1 25c-0 26c-0 27c-0 28c-44.3 29c-7.3 30c-2 31c-2 32c-0 33c-0 34c-0 35c-0 36c-21.8 37c-3.8 38c-21.6 39c-3.7 40c-21.7 41c-4.2 42c-22.2 43c-3.2 44c-21.2 45c-26.0 46c-2.2 47c-0 48c-5 49c-3.0 50c-24.0 51c-9.0 52c-1.3 53c-10.0 54c-15.6 55c-2.2 56c-2.3 57c-2.6 58c-2.4 59c-2.2 60c-2.7 61c-2.4 62c-3 63c-3 64c-0 65c-0 66c-1.2 67c-0 68c-0 69c-2.7 70c-5.0 71c-5.7 72c-0 73c-7.7 74c-3.3 75c-13.9 76c-0
CRC Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Sprawdzałem - po godzinnej jeździe silniczek był rozgrzany - zarówno klimatronik jak i wskazówka na liczniku wskazywały temperaturę silnika 74oC ... Dodam , że pare dni temu miałem wymieniany termostat ?? Jakiś felerny ?? co radzicie ??
moro99 Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 jak dla mnie termostat jakiej firmy kupiles na wymiane ?
pablo_9 Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Sprawdzałem - po godzinnej jeździe silniczek był rozgrzany - zarówno klimatronik jak i wskazówka na liczniku wskazywały temperaturę silnika 74oC ... Dodam , że pare dni temu miałem wymieniany termostat ?? Jakiś felerny ?? co radzicie ?? Tak jak Ci napisałem w ostatnim moim poście, może oznaczać to czujnik temperatury do wymiany, oczywiście jeśli termostat jest nowy i sprawny.
ROBERT Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Sprawdzałem - po godzinnej jeździe silniczek był rozgrzany - zarówno klimatronik jak i wskazówka na liczniku wskazywały temperaturę silnika 74oC ... Dodam , że pare dni temu miałem wymieniany termostat ?? Jakiś felerny ?? co radzicie ?? Jak masz dostęp to sprawdź jeszcze temp. VAG-iem
koper711 Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 a ja nie umiem wyświetlić tych kodów. Po naciśnięciu przycisku recylkulacji normalnie włącza się recylkulacja pomimo że trzymam ten przycisk cały czas jak jeszcze wciskam dodatkowo nawiew górny to sie włącza nawiew. Co robie nie tak? Próbowałem na włączonym silniku, tylko na włączonym zapłonie i cały czas to samo..
pablo_9 Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 a ja nie umiem wyświetlić tych kodów. Po naciśnięciu przycisku recylkulacji normalnie włącza się recylkulacja pomimo że trzymam ten przycisk cały czas jak jeszcze wciskam dodatkowo nawiew górny to sie włącza nawiew. Co robie nie tak? Próbowałem na włączonym silniku, tylko na włączonym zapłonie i cały czas to samo.. nie doczytleś Takie cuda tylko w B5 także nie sprawdzisz u siebie
CZTERYX Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Witam, u mnie termostat ostatnio wymieniłem na ori i przepłukałem nagrzewnice i grzało w aucie na maksa, jednak właśnie przedwczoraj jadąc trasą wyłączyłem siłę nawiewu przyciskiem "-" aż panel zgasł, a po chwili gdy kliknąłem auto właśnie coś się musiało przestawić, bo teraz tylko leci zimne powietrze i to tylko ze środkowych kratek. Vaga nie mam ale na panelu climatronica na kanale 1 wyświetla błąd: 13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada *13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę, i teraz mam pytanie do Was czy muszę rozkręcać kokpit żeby sprawdzić ten silniczek czy zakupić Vaga i zrobić nastawy klimatronica od nowa?
jurekb133 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 a u mmnie wyskakuja takie bledy: 4.1 11.7 13.7 18.3 co robic? ;( ; pomocy!!!!!!
kamilos_zelo Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC) 00.0 brak błędów 02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej) 02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa 02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie 03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1 03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa 03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej) 04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1 04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa 04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie 05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej) 05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz poniżej) 05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz poniżej) 06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1 06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz poniżej) 07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1 07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa 07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie 08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) 08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej) 08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie 08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana 11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej) 11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1 11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa 11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie 11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej) 11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej) 13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1 13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa 13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie 13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej) 13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej) 15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1 15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa 15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie 15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej) 15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu 18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej) 20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa 22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej) 29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła 29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła 29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie 29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie -------------------------------------------------------------------------------- troszke poczytaj wszystko bedziesz wiedzieć. Na poczatek sprawdz bezpiecznik od dmuchawy, jak jest ok, sprawdz silniczek dmuchawy, filtr kabinowy itd.
dariooooo_oo Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 sprawdzałem te kody i mam 15,7 - klapa powietrza czasem blokowana co to oznacza??jak to naprawić??
gladiator111 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 czy kod 22,1 może oznaczać żę skończył się gaz w układzie klimy-nabijałem w maju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się