kalbi Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Siema Ja zakupiłem gwint AP do swojej a4 b6 Avant smiga się bardzo fajnie i komfortowo, a mam doświadczenie z różnymi gwintami i autami na glebie. Szczerze mogę je polecić. Teraz pytanie do Was czy ktoś jeździ na tyle bez regulacji bo mnie nie satysfakcjonuje jego obniżenie, przód siada fajnie tylko problem z tyłem ?
Lysy705 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jeździ ktoś na ta technix?jakie wrażenia warto kupić ?
H4mm3R Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jeździ ktoś na ta technix?jakie wrażenia warto kupić ? Jak mało jeździsz to kup, ale tylko nowy
Grz3si3k Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Również przymierzam się do zakupu gwintu AP. Siema Ja zakupiłem gwint AP do swojej a4 b6 Avant smiga się bardzo fajnie i komfortowo, a mam doświadczenie z różnymi gwintami i autami na glebie. Szczerze mogę je polecić. Teraz pytanie do Was czy ktoś jeździ na tyle bez regulacji bo mnie nie satysfakcjonuje jego obniżenie, przód siada fajnie tylko problem z tyłem ? Czy kolega @kalbi mógłby się podzielić bardziej szczegółowo wrażeniami?I powiedz jak odczucia w środku auta - pojawiły się jakieś trzaski plastików, albo coś innego nieprzyjemnego? Z góry dzięki
KoJ@K Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Skrzypienie i trzeszczenie plasikow napewno, nie zaleznie jaki gwint wsadzisz jest to nie uniknione.
Grz3si3k Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Narazie mam 1BE i też tam coś lubi poskrzypieć w okolicach tylnej bocznej szyby, a czasem też z przodu.Głównie na drogach polno - beznadziejnych.. Ale czy przy gwincie zrobi się jakaś hałaśliwa tragedia?
Trewor87 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 coś lubi poskrzypieć w okolicach tylnej bocznej szyby, W Avantach najczęściej hałaśliwa jest tylna roleta. Niestety trzeba albo kombinować z filcami itp albo do tego przywyknąć. Jeździłem B6/B7 na różnych gwintach i za każdym razem miały one spory zapas komfortu/wybierania nierówności. Nie były to taborety wyginające karoserię, a skrzypienia są. mnie nie satysfakcjonuje jego obniżenie Fakt, AP nie należy do najniższych gwintów. Jak szukasz opcji hardcore to mogę Ci sprawdzić H&R Low
julekF1 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Ale czy przy gwincie zrobi się jakaś hałaśliwa tragedia? u mnie nawet na mega twardym Bilsteinie nic nie skrzypi. A4 B6/7 to dobrze wykonane i spasowane auta. Nie masz się czego obawiać
Grz3si3k Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 @julekF1 i @Trewor87 Dziękuję za opinie i wrażenia Na coś takiego liczyłem.. Roletę jeszcze raz sprawdzę i poprawię jak zejdą trochę mrozy, a do gwintu coraz bardziej się przekonuje,..Tym bardziej, że mój zawias 1BE już niedomaga - tył siedzi niżej i to jeszcze nie równo lewa-prawa. Gwint chcę głównie dla wizualnej poprawy, a w późniejszym czasie do regulacji i spasowania na 18" @Trewor87 - jaki gwint masz/miałeś teraz u siebie w B6? I jakie + - obniżenie?
marcinbob_89 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, pomożecie z rozszyfrowaniem zawieszenia? Auto kupiłem już obniżone, niestety na sprężynach nie znalazłem żadnych oznaczeń, jest dość mocno obniżone i wydaję mi się że jest dość miękko, prawdopodobnie są standardowe amorki i buja autem. Oznaczenie zawieszenia na wlepce w bagażniku to 1 BA. Auto stoi na felgach 19 " z oponkami 235/35 http://zapodaj.net/255492d6ed24b.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/659be11db8614.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/94f3933fd34ef.jpg.html Teraz stoi na 205/55 R16 i od podłoża do błotnika jest w przybliżeniu 62-64 cm auto stoi pochyło wiec nie zmierzyłem dokładnie. Zdjęcie amorka jaki jest zamontowany http://zapodaj.net/4f53a32f0cf69.jpg.html Edytowane 9 Stycznia 2016 przez marcinbob_89
H4mm3R Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Kolego my tutaj z fusów nie wróżymy... Odkręcić koło, umyj sprężyne i wtedy zrób zdjęcie.
marcinbob_89 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Nie chodzi mi konkretnie o nazwę zawieszeni, tylko tak wizualnie na ile wygląda że jest obniżona, ewentualnie jakie amorki do tego zawieszenia. jak będzie okazja to zrobię to dokładniej ale czyściłem sprężynę szmatka i nie widziałem żadnych kolorowych kropek ani nic, a to rzuca się w oczy. Sprężyny koloru czarnego
H4mm3R Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 To możliwe że eibachy, z tego co pokazałeś to jakieś 20-30mm niżej niż seria. Amorki Bilstein / koni
slavko87 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Siema Ja zakupiłem gwint AP do swojej a4 b6 Avant smiga się bardzo fajnie i komfortowo, a mam doświadczenie z różnymi gwintami i autami na glebie. Szczerze mogę je polecić. Teraz pytanie do Was czy ktoś jeździ na tyle bez regulacji bo mnie nie satysfakcjonuje jego obniżenie, przód siada fajnie tylko problem z tyłem ? Śmigam na AP w c6 i jestem zadowlony. Ja z tyłu mam tą tulejke alw dwóch znajomych nie ma i tez smiga,można zejść trochę niżej coś lubi poskrzypieć w okolicach tylnej bocznej szyby, W Avantach najczęściej hałaśliwa jest tylna roleta. Niestety trzeba albo kombinować z filcami itp albo do tego przywyknąć. Jeździłem B6/B7 na różnych gwintach i za każdym razem miały one spory zapas komfortu/wybierania nierówności. Nie były to taborety wyginające karoserię, a skrzypienia są. mnie nie satysfakcjonuje jego obniżenie Fakt, AP nie należy do najniższych gwintów. Jak szukasz opcji hardcore to mogę Ci sprawdzić H&R Low AP przód daje rade spokojnie, tył juz gorzej, można też kombinować ze sprężynami, ponoć fk ma niższe od AP ewentualnie dorobić sprężyny Edytowane 9 Stycznia 2016 przez slavko87
robert16zgas Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Pany mam pytanie, Na lato chce kupić jakieś 18" fele i do tego zawiezenie gwintowane np http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-b7-sedan-ap-i5865109304.html i powiedzmy po założeniu tego zestawu auto już siedzi niżej niż seryjne ? czy jest możliwość że można ustawić go jak seryjne zawieszenie ? a jak jest z tyłem przy komplecie 5 osób ? nie będzie nic obcierać ?
H4mm3R Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Samo w sobie jest już niżej, czy będzie obcierac to zależy od szerokości felgi, gumy i et
Trewor87 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 @Trewor87 - jaki gwint masz/miałeś teraz u siebie w B6? I jakie + - obniżenie? W B6 mam KW V1 (amory tył były zmęczone, więc zmieniłem na AP). Obniżenie można obadać na fotach w moim temacie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/308097-a4-b6-biturbo-trumna-by-trewor/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się