Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak w ramach ciekawstki ;)

Rozebrałem dzis na cześci gwint Vogtlanda z a4B5.Numer na amortyzatorze taki sam jak KW,na osłonie przeciw kurzowej logo KW a w srodku filetowe wkłady Alko z logo KW.Dodam ze gwint napewno wczesniej nie był rozbierany .

Wniosek nasuwa sie jeden.... ;)

Kolego i do jakiego wniosku doszedłeś ?? Mam u siebie taki gwint i na przednich amorkach jest taki numer 800 1008 Art. Nr; 126 10 102 FkLz; BIX089 Ktoś wie co to za gwint ?? Fioletowe sprężyny bez helperów

no wniosek jest taki ze kw i vogtland to jeden diabeł.Numer który podałes mówi ze to gwint audi przód, tył ma chyba numer 100 1101.

Jesli fioletowe springi to vogtland.

Opublikowano
Tak w ramach ciekawstki ;)

Rozebrałem dzis na cześci gwint Vogtlanda z a4B5.Numer na amortyzatorze taki sam jak KW,na osłonie przeciw kurzowej logo KW a w srodku filetowe wkłady Alko z logo KW.Dodam ze gwint napewno wczesniej nie był rozbierany .

Wniosek nasuwa sie jeden.... ;)

Kolego i do jakiego wniosku doszedłeś ?? Mam u siebie taki gwint i na przednich amorkach jest taki numer 800 1008 Art. Nr; 126 10 102 FkLz; BIX089 Ktoś wie co to za gwint ?? Fioletowe sprężyny bez helperów

no wniosek jest taki ze kw i vogtland to jeden diabeł.Numer który podałes mówi ze to gwint audi przód, tył ma chyba numer 100 1101.

Jesli fioletowe springi to vogtland.

Tylnego numeru nie pamiętam , a numer coś mówi o klasie wagowej ? Na razie jestem zadowolony z tego gwintu
Opublikowano

mam zawieche vogtland, czy wymieniając tylne sprężyny np. na te z kw nie będzie jakiś problemów?? wydaje mi się że nie a nie mogę znaleźć sprężyn do gwintu na tył z avanta a o kw łatwiej jednak

Opublikowano
mam zawieche vogtland, czy wymieniając tylne sprężyny np. na te z kw nie będzie jakiś problemów?? wydaje mi się że nie a nie mogę znaleźć sprężyn do gwintu na tył z avanta a o kw łatwiej jednak

Teoretycznie nie powinno byc problemu... regulacje powinny byc podobne jesli chodzi o wymiary, bo to prawie ten sam producent.

Opublikowano
mam zawieche vogtland, czy wymieniając tylne sprężyny np. na te z kw nie będzie jakiś problemów?? wydaje mi się że nie a nie mogę znaleźć sprężyn do gwintu na tył z avanta a o kw łatwiej jednak
Też mi się wydaje że nie powinno być problemu , czemu wymieniasz sprężyny ?? Twój gwint ma regulacje twardości ??
Opublikowano

Jak coś to chętnie zamienie sprężyny KW tył pod Avanta Q na coś podobnego sedan FWD:hi:

Opublikowano

Ano chce kupić sprężyny do avanta bo teraz mam z sedana i siada mi tył strasznie, raczrj nie wymienie się tylko dokupię żeby kiedyś przy ewentualnej sprzedaży był komplet bo rozważam teraz zakup nowego weiteca bo ba mojego vogtlanda jest chętny tylko jakoś teraz czasu brak na ogarnięcie tematu

Opublikowano

Marcin, mam dla Ciebie rozwiazanie > PW

Opublikowano

Może jest mi ktoś w stanie pomóc, jak już pisałem kupiłem używany gwint Weiteca w DE ale gość zapomniał spakować tylne tuleje regulacyjne, nie ma ktoś czegoś takiego przypadkiem? Czekam aż koleś to łaskawie wyśle ale nie ma czasu bo pracuje poza domem:doh:

Opublikowano

Witam

zastanawiam sie nad zakupem nowego gwintu bo ostatnio kiepsko w sieci z porządnymi używkami.

Myśle nad AP i Vogtland który jest droższy o ok 300 zł.

Który wg was bedzie odpowiedniejszy i w miare komfortowy, który byście wybrali

Opublikowano

Sprawa się rozwiązała, gwint na aucie, teraz jest nisko i komfortowo - nie wiem kto wymyślił te 1BV/BE bo jest mega twarde :facepalm:

Opublikowano
Sprawa się rozwiązała, gwint na aucie, teraz jest nisko i komfortowo - nie wiem kto wymyślił te 1BV/BE bo jest mega twarde :facepalm:
Czyli gwint Weitec jest bardziej komfortowy od seryjnej zawiechy ?? Ja wczoraj opuściłem swoje auto i wychodzi że na opuszczonym aucie jest bardziej komfortowo niż na ustawieniu zimowym czyli auto podniesione , ciekawe
Opublikowano
Sprawa się rozwiązała, gwint na aucie, teraz jest nisko i komfortowo - nie wiem kto wymyślił te 1BV/BE bo jest mega twarde :facepalm:

jaką miałeś wcześniej zawieche 1bv czy 1be ?????

Opublikowano

A ile kosztuje nowy "wajtek"?

Opublikowano

Jeździ ktoś tutaj na gwincie Eibach-a?

Opublikowano

Wcześniej miałem 1BV, było twardo ale w zakrętach auto się pochylało, może to wina amorków - nie wiem, ale dużo osób narzeka na Slinowskie zawieszenie, po dzisiejszych próbach na gwincie Weiteca jestem zszokowany, mięciutko, przod ustawiony na -7 czyli połowa regulacji, tył musiałem włożyć bez regulacji bo była koza, w środę wpada 19stka to będę się chwalił efektem:wink:

Opublikowano

Jakby ktos mial problem z nisko siedziacym tylem (np. zalozyl gwint od sedana do avanta / quattro), to mam zrobione specjalne podkladki [na sprzedaz] - PW.

Opublikowano

Dzisiaj dzwoniłem do gościa który handluje gwintami to powiedział że od przyszłego tygodnia AP idzie do góry prawie o 200 zł:facepalm:

Opublikowano
Jeździ ktoś tutaj na gwincie Eibach-a?

ja mam u siebie gwint eibacha który właśnie się wylał:facepalm: ale do końca tygodnia powinien wrócić z regeneracji i wraca na auto:banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...