Artuditu Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Tak w ramach ciekawstki Rozebrałem dzis na cześci gwint Vogtlanda z a4B5.Numer na amortyzatorze taki sam jak KW,na osłonie przeciw kurzowej logo KW a w srodku filetowe wkłady Alko z logo KW.Dodam ze gwint napewno wczesniej nie był rozbierany . Wniosek nasuwa sie jeden.... Kolego i do jakiego wniosku doszedłeś ?? Mam u siebie taki gwint i na przednich amorkach jest taki numer 800 1008 Art. Nr; 126 10 102 FkLz; BIX089 Ktoś wie co to za gwint ?? Fioletowe sprężyny bez helperów no wniosek jest taki ze kw i vogtland to jeden diabeł.Numer który podałes mówi ze to gwint audi przód, tył ma chyba numer 100 1101. Jesli fioletowe springi to vogtland.
Mario82A4 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Tak w ramach ciekawstki Rozebrałem dzis na cześci gwint Vogtlanda z a4B5.Numer na amortyzatorze taki sam jak KW,na osłonie przeciw kurzowej logo KW a w srodku filetowe wkłady Alko z logo KW.Dodam ze gwint napewno wczesniej nie był rozbierany . Wniosek nasuwa sie jeden.... Kolego i do jakiego wniosku doszedłeś ?? Mam u siebie taki gwint i na przednich amorkach jest taki numer 800 1008 Art. Nr; 126 10 102 FkLz; BIX089 Ktoś wie co to za gwint ?? Fioletowe sprężyny bez helperów no wniosek jest taki ze kw i vogtland to jeden diabeł.Numer który podałes mówi ze to gwint audi przód, tył ma chyba numer 100 1101. Jesli fioletowe springi to vogtland. Tylnego numeru nie pamiętam , a numer coś mówi o klasie wagowej ? Na razie jestem zadowolony z tego gwintu
Jaro-S Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Witam. Czy miał może ktoś możliwośc smigania na Spax RSX Spax RSX Coilover Kit For Audi A4 (00-05) 2003 2.5TD RSX548 | eBay ?? Jakieś opinie na temat tego zestawu?
marcin_o23 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 mam zawieche vogtland, czy wymieniając tylne sprężyny np. na te z kw nie będzie jakiś problemów?? wydaje mi się że nie a nie mogę znaleźć sprężyn do gwintu na tył z avanta a o kw łatwiej jednak
Flyer Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 mam zawieche vogtland, czy wymieniając tylne sprężyny np. na te z kw nie będzie jakiś problemów?? wydaje mi się że nie a nie mogę znaleźć sprężyn do gwintu na tył z avanta a o kw łatwiej jednak Teoretycznie nie powinno byc problemu... regulacje powinny byc podobne jesli chodzi o wymiary, bo to prawie ten sam producent.
Mario82A4 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 mam zawieche vogtland, czy wymieniając tylne sprężyny np. na te z kw nie będzie jakiś problemów?? wydaje mi się że nie a nie mogę znaleźć sprężyn do gwintu na tył z avanta a o kw łatwiej jednak Też mi się wydaje że nie powinno być problemu , czemu wymieniasz sprężyny ?? Twój gwint ma regulacje twardości ??
Wandej Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Jak coś to chętnie zamienie sprężyny KW tył pod Avanta Q na coś podobnego sedan FWD:hi:
marcin_o23 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Ano chce kupić sprężyny do avanta bo teraz mam z sedana i siada mi tył strasznie, raczrj nie wymienie się tylko dokupię żeby kiedyś przy ewentualnej sprzedaży był komplet bo rozważam teraz zakup nowego weiteca bo ba mojego vogtlanda jest chętny tylko jakoś teraz czasu brak na ogarnięcie tematu
Flyer Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Marcin, mam dla Ciebie rozwiazanie > PW
Pucek Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Może jest mi ktoś w stanie pomóc, jak już pisałem kupiłem używany gwint Weiteca w DE ale gość zapomniał spakować tylne tuleje regulacyjne, nie ma ktoś czegoś takiego przypadkiem? Czekam aż koleś to łaskawie wyśle ale nie ma czasu bo pracuje poza domem:doh:
tomasz_gti Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Witam zastanawiam sie nad zakupem nowego gwintu bo ostatnio kiepsko w sieci z porządnymi używkami. Myśle nad AP i Vogtland który jest droższy o ok 300 zł. Który wg was bedzie odpowiedniejszy i w miare komfortowy, który byście wybrali
Pucek Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Sprawa się rozwiązała, gwint na aucie, teraz jest nisko i komfortowo - nie wiem kto wymyślił te 1BV/BE bo jest mega twarde
Mario82A4 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Sprawa się rozwiązała, gwint na aucie, teraz jest nisko i komfortowo - nie wiem kto wymyślił te 1BV/BE bo jest mega twarde Czyli gwint Weitec jest bardziej komfortowy od seryjnej zawiechy ?? Ja wczoraj opuściłem swoje auto i wychodzi że na opuszczonym aucie jest bardziej komfortowo niż na ustawieniu zimowym czyli auto podniesione , ciekawe
rocco26l Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Sprawa się rozwiązała, gwint na aucie, teraz jest nisko i komfortowo - nie wiem kto wymyślił te 1BV/BE bo jest mega twarde jaką miałeś wcześniej zawieche 1bv czy 1be ?????
Roboform550 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Jeździ ktoś tutaj na gwincie Eibach-a?
Pucek Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Wcześniej miałem 1BV, było twardo ale w zakrętach auto się pochylało, może to wina amorków - nie wiem, ale dużo osób narzeka na Slinowskie zawieszenie, po dzisiejszych próbach na gwincie Weiteca jestem zszokowany, mięciutko, przod ustawiony na -7 czyli połowa regulacji, tył musiałem włożyć bez regulacji bo była koza, w środę wpada 19stka to będę się chwalił efektem:wink:
Flyer Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 Jakby ktos mial problem z nisko siedziacym tylem (np. zalozyl gwint od sedana do avanta / quattro), to mam zrobione specjalne podkladki [na sprzedaz] - PW.
garry99 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Dzisiaj dzwoniłem do gościa który handluje gwintami to powiedział że od przyszłego tygodnia AP idzie do góry prawie o 200 zł
kuba9001 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Jeździ ktoś tutaj na gwincie Eibach-a? ja mam u siebie gwint eibacha który właśnie się wylał ale do końca tygodnia powinien wrócić z regeneracji i wraca na auto:banan:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się