Pawel_M Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Robiłem sam, jedynie rozwiert pod większe tłoki robiła firma... Mój projekt i tak był nieznacznie droższy ponieważ założyłem nowe kute tłoki Supertech-a zamiast tych od 2.0tfsi. Projekt skończony? Zrobione 2500km... Edytowane 12 Lutego 2016 przez Pawel_M
omzig Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 A opisales gdzies swoje dzielo? Pochwal sie troche...
Pawel_M Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 marcindlug opisał w temacie na forum co i jak ( również ma 2.0T AEB ) U mnie różnica polega na tym że tłoki mam kute Supertecha 83mm a u Marcina są tłoki przerobione z tfsi 82,51mm Poniżej wklejam link do Marcina tematu. Ogólnie różnica mocno odczuwalna i jeżeli ktoś myśli o zrobieniu 2.0T to powiem że warto, nawet przy normalnej jeździe po mieście auto dużo lepiej reaguje na gaz i jest bardziej elastyczne. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/278617-aeb-td0520l/
davidlive Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 No Marcin twierdził ze dobre zrobię strokera wciągnie napewno ponad 20000 Turbo Sprzęgło Tłoki Wał Obróbka Składanie Korby Wtryski Sprzęgło Chłodnica oleju Dolot Wydech TIP Oleje Sprawdzenie o zrobienie głowicy Wskaźniki Chip Panewki Uszczelki Śruby No i nie powiesz ze to na dobrych gratach nie wyjdzie koło 20
Pawel_M Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Dawidzie stroker to podnoszenie pojemności silnika. Większa turbina, wtryski, program i inne pierdoły nie wliczają się do strokera. Przerabiając wszystko kompleksowo łącznie z osprzętem silnika na dobrych gratach spokojnie przekraczamy 20k
Booster Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 No Marcin twierdził ze dobre zrobię strokera wciągnie napewno ponad 20000 Turbo Sprzęgło Tłoki Wał Obróbka Składanie Korby Wtryski Sprzęgło Chłodnica oleju Dolot Wydech TIP Oleje Sprawdzenie o zrobienie głowicy Wskaźniki Chip Panewki Uszczelki Śruby No i nie powiesz ze to na dobrych gratach nie wyjdzie koło 20 w przybliżeniu Turbo - 5000zł Sprzęgło - 1500zł Tłoki - 2500zł Wał - 500zł Obróbka - 1000zł Składanie - 3500zł Korby - 1500zł Wtryski - 800zł Chłodnica oleju - 500zł Dolot + cooler- 2000zł Wydech - 2500zł TIP - 500zł Oleje - 200zł Sprawdzenie o zrobienie głowicy ( zależy co? u mnie obróbka i porting + zawory i sprężynki Supertech ) - 6500zł Wskaźniki - 600zł Chip - 1500zł Panewki - 200zł Uszczelki - 150zł Śruby ( ARP ) - 1200zł 31650zł !! a jeszcze masa innych pierdół które nie są policzone
Buchcio080 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Rodzaj sprzęgła jednomasowego tez dotyczy się budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8t. Więc nie rozumiem protestów. Jak ktoś rzezbi w aucie jak ja ponad 350nm to chyba tez trzeba pomyśleć o sprzęgle jako o elemencie narazonym na podwyzszoną moc i zamontowaną DO SILNIKA
Roboform550 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 głównym winowajcą jest mapa benzynowa Głównym winowajcom jest tuner....który za mocno wysila jednostkę...Wystarczy klika koników mniej a problemu nie będzie. Choć kiedyś tunera pytałem dlaczego robi program gdzie zapętlają się wtryski benzynowe to bidok nie miał pojęcia o czym mówię do niego...
bongod Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Panowie usunięcie środkowego tłumika coś daje odnośnie przepływu? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
wampir Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Tyle co uprosiłem moderatora aby posprzątał ten temat i usunął pytania bo to nie jest temat do tego. Do zadawania pytań jest : [b5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-pytania-i-odpowiedzi/
bongod Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 sorki już się sam pogubiłem z tego wszystkiego Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Tomek Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Może mi ktoś potwierdzić czy Glowica od AEB podjedzie do BFB po usunięcia egr i sai
michalgiant Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Czy sa przeszkody w zalozeniu tlokow z 20mm sworzniem zamiast 19mm? chodzi o wieksza dostepnosc zestawow ze sworzniem 20mm. Ja nie widze przeszkod, ale dla pewnosci zapytam.
impackt Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) tj temat do przypięcia również w dziale b6/b7 Edytowane 31 Lipca 2017 przez impackt
r7adek Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Witam, przymierzam się do podniesienia mocy w swoim aucie, nim pojadę na program chciałbym co nie co zmienić. Stąd kilka pytań: - czy do mocy żeby osiągnąć około 240-250 KM wystarczy moje turbo fabryczne, z tego co wyczytałem w bex-ach jest K03S - czy szukać innego, jeśli tak to jakie? - lub zregenerować obecne? - wtryski takie jak mam, czy większe - to jakie (model, nr)
lukasz7871 Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Pytanko: podczas remontu silnika i przygotowaniu na 250 kucy, czy warto założyć grubsza uszczelkę pod głowice? Szczególnie gdy blok i głowica była planowana.
Piotr Ryba Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Witam wszystkich kolegów,jestem tu nowy. Odnośnie uszczelki tak jest potrzebna grubsza ponieważ została planowana głowica i wypadało by zmienić cr
barb123 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Spier. z takimi pytaniami
Pawel_M Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 W dniu 14.10.2017 o 12:38, lukasz7871 napisał: Pytanko: podczas remontu silnika i przygotowaniu na 250 kucy, czy warto założyć grubsza uszczelkę pod głowice? Szczególnie gdy blok i głowica była planowana. Ile był zjechany blok i ile głowica ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się