SCORPIO111 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Wiecie moze jaka powinna byc grubosc lakieru lub jakiej wartosci nie powinna przekraczac ? tylko ori
Fido Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Gdzieś już o tym pisaliśmy. Musisz poszukać.
Damian92 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Od 80 w wnekach itd. do 150-160 na elementach. Powyzej 200 element malowany, a duzo wiecej tzn 300 w górę to szpachla Zależy to też od marki samochodu i czy np. był polerowany itp.
pestekk1 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 A jak element byl malowany 2 razy? Ile wtedy wynosi grunosc lakieru?
turzol Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 A jak element byl malowany 2 razy? Ile wtedy wynosi grunosc lakieru? z mojego doświadczenia podwójny lakier to 200 w góre
SCORPIO111 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 zalezy mi wlasnie na audi A4 b7 wiec jesli ktos mierzyl grubosc lakieru w swoim to prosze o dane Od 80 w wnekach itd. do 150-160 na elementach. Powyzej 200 element malowany, a duzo wiecej tzn 300 w górę to szpachla Zależy to też od marki samochodu i czy np. był polerowany itp.
Damian92 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Jeżeli na samochodzie powloka lakieru ma grubosc do 160 tzn. że jest oryginalny lakier. W B6 tak mialem i w B8 mam podobnie.
Robero321 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Dokladnie jak pisza koledzy powyżej 200 lakierowany poniżej 80 ori dobrze spolerowany
nitroo Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Dokladnie jak pisza koledzy powyżej 200 lakierowany poniżej 80 ori dobrze spolerowany Powyżej 200 to źle, to wiadomo, ale wartość 80 to też zło? Przesada z polerką?
Robero321 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 No tak to działa w obie strony. 80 mikronów to jeszcze nie jest tragedia ale jak masz sporo mniej to byle ryska przebija ci się do bazy
Sklepmotonet_eu Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Myślę,że to przesada z polerką,nic innego. 80 mikronów jeszcze nie jest tak źle,gorzej jeżeli wartość wskazywałaby powyżej 200,wtedy już można się lekko zaniepokoić,każda rysa to wręcz tragedia.
Kamyk Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 120 - 150 ma ori 80 to połowa dopowiedz sobie resztę
ksenonn Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 średnio 120-180 czasami auta z fabryki wyjeżdżają z podwójnym lakierem tzn. są ponownie lakierowane grubość lakieru nie zawsze prawdę Ci powie o aucie, np. auto walone przodem, wymienione błotniki, maska na nowe, przelakierowane, grubość lak. na elementach nie przekroczy wartości oryginalnej
Robero321 Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Są jescze specjalne szpachle z "opilkami metalu" masz kilo szpachli na blotniku a miernik pokazuje Ci 130 mikronów jak w ori.
treczKu Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Ja zawsze sugerowałem sie takimi granicami pomiaru: 80-140 Ori (Jeśli chodzi o grupę VW, innych marek nie znam, ale myśle ze jest podobnie) 150-200/220 - druga warstwa lakieru 220+ - zaczyna sie kit.. Byc może jestem w błędzie, ale zawsze takimi wartościami sie sugerowałem i jakoś do tej pory źle na tym nie wyszedłem. Dla przykładu ojciec ma passata, cały ORI. grubośc lakieru na całym aucie to 70-100 mikronów. Nie polerowany, nie malowany drugi raz, nie kitowany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się