kuzarek Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Witam. Sprawdziłem auto na szarpakach na dwóch stacjach i nic. Jak jadę po równej nawierzchni jest ok, jak czasem wjadę w dziurę to stuknie, czasem nie stuka. Nie wiem o co chodzi, skoro szarpaki nie wykryły przyczyny to gdzie szukać przyczyny?
sadek26 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Podłącze się pod pytanie. Co to stuka jak jadę po bruku?
Marc!n Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 szarpaki wszystkiego nie pokazały lub diagnosta nie wszystko widział najlepiej rozkręcić i własnoręcznie sprawdzić łącznie z amorkami.
Mati2802 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Proponuje posprawdzac jarzma czy nie wytarte lub klocki zle siedza :-)
habcio19 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Byly opisywane podobne problemy i koledzy pisali ze mozze byc to wina moglownicy Ja wiadomo nie jest to najmocniejszy punkt audi
Frimuś Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zdemontuj koncowke drazka i sprawdz magla a co do szarpakow to o kant D.....
rikardo Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Witam. Sprawdziłem auto na szarpakach na dwóch stacjach i nic. Jak jadę po równej nawierzchni jest ok, jak czasem wjadę w dziurę to stuknie, czasem nie stuka. Nie wiem o co chodzi, skoro szarpaki nie wykryły przyczyny to gdzie szukać przyczyny? Któryś z drążków kierowniczych lub końcówki może mieć luz. Jak jest niewielki to na szarpakach tego nie wykaże. Tak samo szarpiąc ręka, objawia się to podczas jazdy po kostce brukowej lub innych nierównościach w postaci pukania. Oba drążki maja za zadanie chronić maglownicę przed uszkodzeniem i od nich oraz końcówek zaczął bym poszukiwania dzięcioła.
Tobike Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wahacze górne też mogą stukać a na szarpakach nie każdy za nie łapie. Jedną ręką szarp za koło a druga łap za wahacze górne może wyczujesz luzy.
vp-tdi Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zdemontuj koncowke drazka i sprawdz magla a co do szarpakow to o kant D..... u kolegi na nowej stacji diagnostycznej ,tak poszarpało ze mu nadpekniete gumy na wachaczach rozszarpało .heh mial szczescie bo mu nowe za to wsadzili zeby nikomu nie mówił ,a sie okazalo ze zle skalibrowali urzadzenie ,hehe
Frimuś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Nie musisz mi mowic pojechalem z bananem juz stukajacym-najczesciej przy hamowaniu,podjechalem do znajomego na stacje i juz na powrocie do domu nakur...nieziemsko :-)
vp-tdi Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 to lepiej przeglad robić u "heńka " jesli masz wszystko ok ,to ci podbije i w droge ,ja pojechalem specjalnie z padnietymi wachaczami i im powiedzialem ze jak nie podbija to jest 10 innych co chetnie zarobia 99zl za stempelek . to tylko sprawdzili swiatla hamulce ,amory ,na szarpaki juz nie brali i przeszedł
Frimuś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wiesz ja ze tak powiem miesiac temu mialem przeglad i w momencie podbijania stempelka auto stalo bez polosi :-) tak wiec.
vp-tdi Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wiesz ja ze tak powiem miesiac temu mialem przeglad i w momencie podbijania stempelka auto stalo bez polosi :-) tak wiec. i o to chodzi
kuzarek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2014 Powiem tak. Końcówki drążków wymienione - TRW. Jakby była maglownica to na skręcie stukałoby, a jak jadę prosto to czasami stuknie, czasami nie stuknie. Na szarpakach nic nie wykazało. I teraz mam pytanie do was, czy mogą to być łączniki stabilizatorów lub gumy stabilizatorów?
BarteQ-SR Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Sprawdz czy poduszka pod silnikiem nie jest luzna(u mnie byly takie same objawy).
trzacha197444 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Sprawdz czy poduszka pod silnikiem nie jest luzna(u mnie byly takie same objawy). Jednym słowem załamka! Można pieprznąć barana łbem o ścianę, albo wyłożyć 3 kafle i zrobić wszystko z przodu...
kuzarek Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 sprawdzę poduszki! Trzeba zacząć sprawdzać po kolei bo można wpaść w koszta .
vp-tdi Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Sprawdz czy poduszka pod silnikiem nie jest luzna(u mnie byly takie same objawy). Jednym słowem załamka! Można pieprznąć barana łbem o ścianę, albo wyłożyć 3 kafle i zrobić wszystko z przodu... za co az 3tys ? max tysiac i masz wszystko dobre i nowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się