Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Eh... właśnie szukam "nowej" fury i wyleczyliście mnie z 2.0 tdi. Chyba wezmę coś nowego ze skody z małym tfsi domęcze do 200 tys i sprzedam, bo co szukam używanej fury to wszędzie problemy...

a tak co do tematu:

Może niech każdy jeszcze dorzuci rocznik samochodu i przebieg przy jakim padła pompa - pomoże to na pewno w rozeznaniu...

Pozdrawiam

zebys sie nie zdziwil jak przy przebiegu 40tys.km zacznie ci rozrzad grzechotac;) one sa z olowiu. i olejizerne;)

Opublikowano

Pomoa dotarła ale nie miałem jej w rękach, poszła do montażu. Dzwoniłem do mechanika i wg informacji które podałeś @viva wychodzi produkcja maj 2012.

U mnie 142kkm rocznik 2009.

Wtryski po weryfikacji w Bosch serwis zatkało w 100% całość paliwa wraca na przelew. Regenerowane 550zl/szt. We wtryskiwacznowak z Bolesław. Jak dobrze pójdzie to jutro lub w czwartek będzie całość złożona.

Możecie podrzucić info jak się koduje wtryski VCDSem?

Opublikowano

Z ciekawości zajrzałem do swojej pompy i też mam parę drobinek(opiłków) i zadzwoniłem tu http://www.regeneruje.pl/ i dostałem odpowiedź, aby jak najszybciej wymieniać pompę i sprawdzić wtryski czy nie dostały i, że nie było ani nie ma żadnej poprawionej pompy CR wszystkie będą opiłkować wcześniej czy później a co do wtrysków piezo to są 3 opcje: nowe, używane lub regenerowane(czyli składane z np. z trzech - jeden bo nie ma do tego części). Może to ktoś jeszcze potwierdzić?

Opublikowano

no widzisz... gdzie zapytasz tam inne informacje.

Opublikowano

a co do wtrysków piezo to są 3 opcje: nowe, używane lub regenerowane(czyli składane z np. z trzech - jeden bo nie ma do tego części). Może to ktoś jeszcze potwierdzić?

Zapytaj tylko czy po takiej regeneracji nadadza Ci nowe kody IMA i czy maja do tego sprzet - bo jesli nie to nawet nie mysl o tym.

Opublikowano

no to fura odpalona, wszystko działa więc mogę potwierdzić że pompa o numerze 03L130755AC pasuje.

Odpowietrzenie układu VCDSem faktycznie wypełnia paliwem pompę WC, chwilkę trzeba jednak pokręcić tak ok10-12 sek zanim paliwo dojdzie na wtryski. Sama procedura odpowietrzenia nie doprowadza paliwa po za pompę WC. Wtryskiwacze zostały wymienione ale przy wpisywaniu kodów wtryskiwaczy nie są one przyjmowane, ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak? Jak dobrze zrozumiałem to komunikat wskazuje że kod jest po za zakresem.


Witajcie, aktualizuje udało mi się wpisać kody wtryskiwaczy VCDSem- mój błąd bo źle odczytywane znaczki na nich :) po ich wpisaniu wszystko działa poprawnie a w pracy silnika nie zauważyłem różnicy. Przejechałem 300km na trasie z prędkościami 80-100km/h spalanie komputerowe 5,2l/km a z tankowania 5,81l/km. Sprawdzenie ewentualnych błędów- brak. Wszystko działa sprawnie i wkręca się w pełnym zakresie obrotów. Jeszcze raz mogę potwierdzić że pasuje pompa WC z nowszych lat produkcji.
Jakby ktoś miał jakieś pytania to służę pomocą i jeszcze raz dziękuję za udzielone wsparcie:)
Opublikowano

Myślicie, że po liftingu poprawili już ten problem? Oglądałem właśnie a4 z 2013 roku tylko ta nieszczęsna pompa nie daje mi spokoju.

Opublikowano

No to akurat zalezy jaki olej wlejesz, sa bardziej nadajace sie do DPF i takie mniej. Proporcje 1:200 - 1:250, roznie ludzie leja.

Jeszcze jest cos takiego: http://2microntech.com/.

Każdy olej szkodzi DPF-owi , a dokładniej popiół z jego spalania :decayed:

O ile stosując niskopopiołowe oleje do smarowania silnika mieścimy się w tym co przewidział konstruktor filtra, o tyle każda dodatkowa ilość oleju spalona przez motorówkę zdecydowanie skróci żywotność cegiełki :P

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Cześć,

Przymierzam się do zakupu A4 po lifcie. Czy ktoś z Was miał problem z opiłkami w autach liftowych z 2012 i 2013r.?

Z góry dziękuję za info.

Opublikowano

Witam

na naklejce pod numerem pompy 03L130755AC znajduje się jej data produkcji np. 300413 czyli 30.04.2013r

Opublikowano

Panowie tak z ciekawości.

Czy w Passatach np. B7 też występuje problem z opiłkowaniem? Przeszukałem pół internetu i cisza ? Inny rodzaj pompy jest tam zastosowany?

Opublikowano

Witam

Ostatnio przerabiałem temat z zatartym cr i wszystko poszło prawie dobrze:)
Wtryski regenerowałem i miałem spore odchyłki na korektach auto pracowało poprawnie ale w zakresie 2200-2400 na 5 i 6 biegu falowało sekunda ok sekunda drgawki.
Wtryski regenerowałem ale nowych ima mi nie nadali dałem na reklamację wysłali mi inne wtryski (bądź cewki o innych ima) i w dwóch kazali zmienić ostatnią tylko literke z I na L właśnie I mi przyjmuje a L poza zakresem.:) Nie wiem czy faktycznie poza zakresem czy trzeba skasować korekty długo terminowe na forum ktoś o tym pisał a ja nie wiem jak. Drugi zestaw po reklamacji zmniejszył o 70% drgawki ale objawy są nadal.
Gdzie można by wtryski zrobić żeby IMA nadali tak jak trzeba?
Opublikowano

Wpisujac kody IMA kasujesz korekty dlugoterminowe. Jesli chodzi o regeneracje to nie ma takowej, BOSCH jeszcze nie tak dawno nie udostepnil technologi pozwalajacej na regeneracje tych wtryskow przez co nie ma mozliwosci nadania kodu IMA. Sa jakies warsztaty ktore regeneruja te wtryski ale jak one to robia bez technologii producenta to nie wiem.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam z 2013 117tys narazie cisza.Ale nie sprawdzałem jeszcze pompy. Mój mechanik twierdzi ze po lifcie nie miał jeszcze przypadku awarii pompy, a sam tez takim jeździ. Ja mam 2.0tdi 177ps CGLC. A co wy wiecie na temat wersji polifcie bo zaczyna mnie to tez niepokoić. Człowiek kupę kasy na auto wydał a tu takie niespodzianki.

Czy w vw touran 2013 i tiguan 2012 z 2.0tdi 140ps tez są te problemy czy tylko audi.

Cholerka a zastanawiałem się passat czy a4 .Passata za 65tys bym fajnego kupił 13r a za a4 77tys ach oby to poprawili.

Edytowane przez birut
Opublikowano (edytowane)

Co do regeneracji to szukałem trochę i oferta jednej firmy z Imielina wskazywała na to ze IMA nadają ale jednak nie. Ciekawi mnie czemu kazali zmienić ostatnia literę?

Wiem ze z akumulatorem w naszych wyścigówkach to ma sens bo sterownik odbiera to jako nową baterie a wtrysk nie wiem, a co do regeneracji to twierdzili ze sami stworzyli technologię i sami tworzą chociażby element odpowiedzialny za szczelność do zlewu, auto pali od szczała dosłownie na 0.5 obrotu :) lepiej jak niejeden 2.0 cr gdzie przelot jest na poziomie 100. Korekty zmieniają się bardzo z obrotami +/-

1 tłok -2,

2 tłok 2

3 tłok -2

4 tłok 2

Korekta całkowita na 0 ale silnik jak faluje tak faluje. Zastanawia mnie czy miejscami nie podmienić 1 z 2 żeby wyrównać po miedzy kolejnymi zapłonami (1342) ktoś ma jakieś sugestie?

Edytowane przez Goku88
Opublikowano

Masz korekty 0,2 czy 2,0?

Opublikowano

Masz korekty 0,2 czy 2,0?

2.0 w innym aucie to by było do regeneracji a ja mam po regeneracji :facepalm: to pewnie dlatego ze niema IMA nowego.

Opublikowano

Witam

Ostatnio przerabiałem temat z zatartym cr i wszystko poszło prawie dobrze:)
Wtryski regenerowałem i miałem spore odchyłki na korektach auto pracowało poprawnie ale w zakresie 2200-2400 na 5 i 6 biegu falowało sekunda ok sekunda drgawki.
Wtryski regenerowałem ale nowych ima mi nie nadali dałem na reklamację wysłali mi inne wtryski (bądź cewki o innych ima) i w dwóch kazali zmienić ostatnią tylko literke z I na L właśnie I mi przyjmuje a L poza zakresem. :) Nie wiem czy faktycznie poza zakresem czy trzeba skasować korekty długo terminowe na forum ktoś o tym pisał a ja nie wiem jak. Drugi zestaw po reklamacji zmniejszył o 70% drgawki ale objawy są nadal.
Gdzie można by wtryski zrobić żeby IMA nadali tak jak trzeba?

Ile kosztowała Cię cała naprawa układu paliwowego? Pompa, wtryski, płukanie układu itp. Kolega ma możliwość sprowadzić takie A4 z Niemiec z zatartą pompą WC i chciałby wiedzieć jaki jest koszt naprawy zakładając że sama wymiana pompy pewnie nie wystarczy.

Opublikowano (edytowane)

To tak

Pompa 900zl z rozbitka z przebiegiem 45tys

wtryski regeneracja 2000zł ale jak czytałeś mam problemy z falowaniem

pompy zostawiłem stare ( baku i liniowa)

filtr nie pamiętam 100zł

zawór na listwe 600zł

za robotę to nie wiem ile bo robiłem sam a jest co robić zawieszenie tylne na dół żeby bak wyrwać a potem płukanie płukanie płukanie w ramach luzu płukanie i tak 3 soboty i 3 skrzynki leszka

przy robocie rozrząd dla świętego spokoju z pompą wody bo już się pociła a miała 35 tyś przelotu (fag nie polecam)

przy okazji pompa oleju z miski wylot i adaptacja z 1.9tdi :decayed: (stara miała juz widoczny luz na imbusie :) )

4 weekendy poszły w piz*u i 4.5k zł

Edytowane przez Goku88
Opublikowano

To tak

Pompa 900zl z rozbitka z przebiegiem 45tys

wtryski regeneracja 2000zł ale jak czytałeś mam problemy z falowaniem

pompy zostawiłem stare ( baku i liniowa)

filtr nie pamiętam 100zł

zawór na listwe 600zł

za robotę to nie wiem ile bo robiłem sam a jest co robić zawieszenie tylne na dół żeby bak wyrwać a potem płukanie płukanie płukanie w ramach luzu płukanie i tak 3 soboty i 3 skrzynki leszka

przy robocie rozrząd dla świętego spokoju z pompą wody bo już się pociła a miała 35 tyś przelotu (fag nie polecam)

przy okazji pompa oleju z miski wylot i adaptacja z 1.9tdi :decayed: (stara miała juz widoczny luz na imbusie :) )

4 weekendy poszły w piz*u i 4.5k zł

A jaki przebieg miałeś przy tej awarii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...