Skocz do zawartości
IGNOROWANY

PILNEE ! zapieczona Sruba od gornych mocowan wahaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem w trakcie wymiany amorow na gwint i stała sie rzecz niemozliwa , nie da rady odkrecic Sruby od górnych wahaczy jest zapieczona , podobno mozna to wyciagniac za pomoca palnika ale wtedy sie uszkodzi wahacze i sa do wymiany, jest jeszcze jakis inny sposob na wyciagniecie jej. Prosze o szybka odpowiedz bo jestem wlasnie w trakcie roboty :decayed:

Opublikowano

spsikaj specyfikiem lub płynem hamulcowym , idz zjeść dobry obiad , znajdz dobrą przedłuzke i musi pójsc

Opublikowano

lej wd40/płyn hamulcowy, nakręć nakrętkę ta by była na równi ze śrubą i bij młotem ile wlezie. W zwrotnicę w miejscu tej śruby też możesz śmiało bić :wink:

Musi puścić, u mnie udało się dopiero na drugi dzień i po zmarnowaniu prawie całego wd :grin: Palnik to ostateczność. Jak będziesz składał z nową śrubą to porządnie wszystko wyczyść i nie żałuj smaru :wink:

Opublikowano

jak na aucie nie idzie to wyjmuj zwrotnice na imadło ją i wtedy masz dobre podejscie do udeżenia

Opublikowano

Poszukaj tematu o wymianie górnych wahaczy tam jest ten problem poruszany.

Nie zapomnij nasmarować nowej śruby obficie,bo problem powróci...

Opublikowano

palnik...

Opublikowano

nie rozwal zwrotnicy (jeden u mnie tak walil ze pekla D:

Opublikowano

I jak? Dwa dni minęło. Udało się?

Opublikowano

najlepiej pneumat popsikać jakimś odrdzewiaczem

nabic lekko jakis przecinaczek i musi wyjść

w najgorszym wypadku tniemy i wybijamy

żaden palnik

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Niewiem jak w B5 ale u mnie w B6 odkrecilismy lajtowo .wzielismy dluga rurke zaparlismy o sprezyne i kumpel naciskal na srube a ja krecilem .jak juz dalej nie szlo wzielismy zabke i nia zapierajac o zwrotnice wyciagalismy po kawalku lajtowe 40 minut pracy .wd tez lalem

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

lepiej cala kolumne wyciagnac pare chwil roboty i wtedy masz wszystko na widoku i latwiej jest odkrecic

Opublikowano

może się ktoś uśmieje ale ja tą śrubę zapuszczałem naftą świetlną bo ona dobrze przenika i puściło ładnie...ale to najlepiej kilka razy i dużo wcześniej żeby pojeżdzić to od drgań powinno puścić bo nafta wtedy dobrze poprzechodzi.

Opublikowano

Standard, też walczyłem z tą śrubą w zeszłym sezonie :facepalm: Niestety bez palnika nie dało rady nic zrobić

Opublikowano

Odkręcałem u siebie z obu stron i bez problemów wyjąłem po kilku uderzeniach młotka... nawet nie pół minuty. Przed robotą kilka dni przed oczyściłem dobrze druciakiem, dwa razy dziennie przez 3-4 dni psikałem wd-40 i opukiwałem kilka razy.

Moim zdaniem jak ktoś robi samemu, to niech się przyłoży i nie rusza tej roboty póki dobrze tego właśnie nie spenetruje przez kilka dni. Inna sprawa, to jakby ktoś nie spieprzył poprzedniej roboty i ładnie oczyścił gniazda i nasmarował to pewnie z wyciąganiem byście problemów nie mieli.

Opublikowano

tylko inaczej jest jeśli wymieniasz "świeże" wahacze, a inacej gdy te na których wyjechała z fabryki, ja się z takimi bawiłem u siebie i beż palnika to jest nie wykonalne wyciagnać. take 2 letnie wahacze bez zadnego psikania ściagasz byle klczem w moment. Przynajmniej u mnie tak było.

Opublikowano

Jak ktos uwaza że przy fabrycznych wahaczach coś pomoze WD czy inne specyfiki to polecam, u mnie również młot i palnik na zmianę, nawet jak już sie wysuneła pół centa to dalej nie chciała. Wszystko niestety było fabryczne. Przy takim czymś można to rok wcze sniej zalewac a i tak nie puści. WD czy inny specyfik to penetrator, ni usuwa stałej rdzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...