Chris12 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Aa to fajnie skoro u Ciebie na et50 siadlo to na et42 nie powinno być problemu. Dzięki
A4CCH Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Witam, czy jest jakiś większy sens SWAPu hebli w sedanie 1.8 (125km) z 280mm na 312mm, będzie odczuwalna jakaś duża różnica ?
RumJanek Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Dziwne pytanie, każdy tutaj swap uje na większe z jednego powodu i na pewno nie tego że nie mają co z kasą zrobić, a raczej im większa powierzchnia tarczy, tym lepsze hamowanie i nie grzeje się tak szybko jak zwykła seryjna tarcza. Hamulce wystarczało do zwykłej jazdy, ale jeśli przyjdzie kiedyś naprawdę depnac, może zabraknąć hamulca.Do mojej B6 już czeka zestaw 320/288 a do B8 zaraz przyjdzie zestaw s S4 :] Tak więc przejedz się z kimś kto ma większe hamulce i porównasz do swojego zestawu. PozdrawiamRum
czeslaw187 Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Rożnica na pewno będzie odczuwalna w końcu to 30 mm plus inny zacisk, tylko pytanie czy jest sens? Jak coś posiadam set na 288mm
A4CCH Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 38 minut temu, RumJanek napisał: Dziwne pytanie, każdy tutaj swap uje na większe z jednego powodu i na pewno nie tego że nie mają co z kasą zrobić, a raczej im większa powierzchnia tarczy, tym lepsze hamowanie i nie grzeje się tak szybko jak zwykła seryjna tarcza. Hamulce wystarczało do zwykłej jazdy, ale jeśli przyjdzie kiedyś naprawdę depnac, może zabraknąć hamulca. Do mojej B6 już czeka zestaw 320/288 a do B8 zaraz przyjdzie zestaw s S4 :] Tak więc przejedz się z kimś kto ma większe hamulce i porównasz do swojego zestawu. Pozdrawiam Rum Jeżdżę raczej normalnie, można powiedzieć jedynie dynamicznie. Dla tego pytam o sens montażu, jakbym autem jeździł jakoś bardziej wyczynowo czy coś to rozumiem, ale to zwykłe 1.8 (125 koni)
RumJanek Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Decyzja do ciebie, możesz zostać na serii ale pamietaj: nie wyczynowe to nie ceramiczne bo najskuteczniejsze, ale jeśli jeździsz dynamicznie to z chwilą częstego używania hamulca nagrzewasz tarcze i klocek już nie łapie jak powinien, jeśli masz większą tarcze to bardziej się rozprowadza ciepło, nie mówiąc już ze silniejszy/skuteczniejszy zacisk i klocek. Sam mam tylko 130 ale jeśli przychodzi mi hamować, nieraz czuje braki i nie mówię tutaj o szybkiej jeździe a o nagłym hamowaniu, bo tutaj gdzie mieszkam mogę jechać max 110km/h Co wcale szybko nie jest, powyżej mogę się pożegnać z prawkiem jak złapią. Zmieniony hamulec po to, żeby nie brakło drogi hamowania [emoji4]PozdrawiamRum
Wandej Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 2 godziny temu, czeslaw187 napisał: Rożnica na pewno będzie odczuwalna w końcu to 30 mm plus inny zacisk, tylko pytanie czy jest sens? Jak coś posiadam set na 288mm Różnica jest taka że trzeba się przyzwyczaić do pedału hamulca bo można złapać szybko kogoś kto Ci w dupe wjedzie
A4CCH Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Czyli warto, w sumie koszt nie duży, najgorzej że na zimę mam fele 15" z prawie nowymi markowymi oponami :x
RumJanek Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Tylko upewnij się czy np 320 nada się z felga 15"16" już prędzej, nie jestem pewien co do 15".PozdrawiamRum
wesz82 Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 10 minut temu, RumJanek napisał: Tylko upewnij się czy np 320 nada się z felga 15" 16" już prędzej, nie jestem pewien co do 15". Pozdrawiam Rum Nie nada sie. 16 i to nie kazda przyjmie 320.
A4CCH Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Jak już to i tak chyba bym 312mm założył, taniej niż 320mm wychodzi. Mniej rzeczy do przekładania Do 320mm chyba żeliwo od eSy potrzeba o ile się nie mylę.
wesz82 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Jak chcesz miec dobre hamulce to odpusc sobie 312. Polepszysz dajac na tyl cos wiekszego i wtedy np na przod 312 i poczujesz roznice. Wiec albo tykasz przod i tyl albo zostaw tak jak jest. Tak trza zwrotke z s4 lub w8 sa inne opcje co do zwrotek ale poczytaj sobie o tym.
Banan Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Kolega liczyłbym różnice nawet po przejściu na 288mm , 280 mm to chyba lita tarcza czy wentylowana?A no i 288m to 15 cali wchodzi
d.monko1990 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Zmieniałem w swoje b5 avant i obowiązkowo do wymiany poszło serwo od d6 bo pedał hamulca brał dopiero od połowy. Po tym zabiegu problem zniknął.
wesz82 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 2 godziny temu, Banan napisał: Kolega liczyłbym różnice nawet po przejściu na 288mm , 280 mm to chyba lita tarcza czy wentylowana? A no i 288m to 15 cali wchodzi 280 jest lita. Przerabialem juz 312 i powiem ze jaj nie urywa. Policz ile trza dac za jarzma tarcze i klocki. Dorzucasz zwrotki i masz 320/30. Mozna sobie liczyc i liczyc a ulica i tak swoje zrobi. 312 to nic wyjatkowego a nie raz 200zl za same jarzma jest normalna cena. Za ta kase masz zacisk pod 320.
A4CCH Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Ja mam niby 280mm, zacisk LUCAS i mam wentylowane
pioteros Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 bo byly 280x13 lucasa niewentylowane i 280x22 lucasa wentylowane
omzig Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Pany jakich felg szukać przy konwersji z 288mm na 320 + jednotlok z A6 C6? Chodzi mi o szerokość i ET, 16tki jak i 17tki...
RumJanek Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 17" prawie każde wejdzieWysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Niby tak. 16 wiem ze wejdzie taka: https://www.google.pl/search?q=koło+audi+a4+b6+ori+16&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=aVBB5Ar-hLan_M%3A%3BoccQfCueGiuBDM%3Bhttps%253A%252F%252Fwww.olx.pl%252Fmotoryzacja%252Fq-felgi-audi-a4-b6%252F&source=iu&pf=m&fir=aVBB5Ar-hLan_M%3A%2CoccQfCueGiuBDM%2C_&usg=__AjXhpXzL0VPDw0Y7KfrCAQa9CrA%3D&biw=1252&bih=602&ved=0ahUKEwivytKs9LnTAhXsKMAKHZUABrcQyjcINg&ei=EET8WK-CHuzRgAaVgZi4Cw#imgrc=aVBB5Ar-hLan_M: Jak chcesz mam takie fele na handel bo do mnie nie wejda. Tylko do renowacji. Chodz zastanów sie czy nei lepiej szukac od razu 17.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się