loki___ Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 ........A co będzie jak sprawa będzie się toczyć latami? Może 3 Lata a może 5 lat. Co wtedy? Ile wydasz kasy na prawnika i sądy? Jedź do dobrego mechanika i za remont zapłacisz. 5 tyś. I ciesz się wspaniałym atutem. I wtedy masz zrobione auto jeździsz cieszysz się a równocześnie pozywasz go właśnie o zwrot wydatków. Może tak się da? Tej sprawy raczej nie wygrasz, a jeżeli już to jakim kosztem ? Tą sprawę raczej wygra. Nie musi odstępować od umowy. może żądać obniżenia ceny o koszt naprawy. A sprzedający nie zwinie sie z majątkiem za tak niewielkie pieniądze.
vvalery Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) ........A co będzie jak sprawa będzie się toczyć latami? Może 3 Lata a może 5 lat. Co wtedy? Ile wydasz kasy na prawnika i sądy? Jedź do dobrego mechanika i za remont zapłacisz. 5 tyś. I ciesz się wspaniałym atutem. I wtedy masz zrobione auto jeździsz cieszysz się a równocześnie pozywasz go właśnie o zwrot wydatków. Może tak się da? Tej sprawy raczej nie wygrasz, a jeżeli już to jakim kosztem ? Tą sprawę raczej wygra. Nie musi odstępować od umowy. może żądać obniżenia ceny o koszt naprawy. A sprzedający nie zwinie sie z majątkiem za tak niewielkie pieniądze.Tak? Zobaczymy. Niech napisze ile czasu stracił, nerwów i pieniędzy. W takim rozumieniu ta sprawa jest zawsze przegrana. Więc zadaję pytanie, czy warto w taki sposób to załatwiać? Może inaczej?........? Edytowane 8 Marca 2015 przez vvalery
griga-st Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Z tym sku.... bym pogadał inaczj, no może nie ja, tylko koledzy zza wschodniej granicy złożyliby mu koleżeńską wizytę. @vvalery, to daj namiary na "alternatywne" rozwiązanie sprawy. Albo konkrety, albo przestań głupoty wypisywać.
vvalery Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Z tym sku.... bym pogadał inaczj, no może nie ja, tylko koledzy zza wschodniej granicy złożyliby mu koleżeńską wizytę. @vvalery, to daj namiary na "alternatywne" rozwiązanie sprawy. Albo konkrety, albo przestań głupoty wypisywać. Poddałem pewną myśl. Nie każdy musi się z tym zgodzić, a rozwiązania szukaj sam i na tym kończę.
andynl Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 ...I nie zapomnij dwie krople wody z Lichenia Hmm chyba spróbuję togo specyfiku u siebie , tylko nie wiem co na to powiedzą Holenderscy fachowcy. Dziś poczytałem trochę Holenderskie forum audi i jest tam chyba ze 40 stron relacji różnych ludzi na temat oleju w audi. Znalazłem 2 przypadki A4 i A5 gdzie pobór oleju był 1l na 400km i 1l na 350km więc jak widać nie tylko tutejszy egzemplarz jest tak h...wy choć z wynikiem 1l na200km to chyba i tak będzie rekord (ale to chyba nie jest powód do radości) Z tego co także wyczytałem to zwykle Holendrzy wymieniają tłoki, pierścienie itd. itp. tylko jeden przypadek wymiany całego silnika a to ze względu na to że blok silnika też dostał po d*pie i nie było już co naprawiać Ogólnie rzecz biorąc kobra z makabrą i cos mi się wydaje że u mnie zakończy się na STAGE1 :facepalm: :facepalm: wyć się chce
loki___ Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 ale od czerwca 2011 już nie biorą...? podobno. ile Ci bierze?
griga-st Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Myślę ze przy tak niewielkim spalaniu oleju jak twoje, nowe tłoki rozwiążą całkowicie problem . Blok masz szlifowany nowa metoda. Temat oleju na motor-talku tez od kilku lat nie opuszcza pierwszej strony. To bardzo opiniotwórcze forum w Niemczech. Tam tez widać jak mocno angażują się trole (opłacani przez VW?) próbujący bagatelizować problem . http://www.motor-talk.de/forum/oelverbrauch-1-8-u-2-0tfsi-t2050230.html Jeden klient próbował tez oskarżyć Audi o to ze nie podaje wartości spalania oleju przy sprzedażny auta. Jak się sprawa skończyła niestety nie wiem. Nowe, mocne diesle do B9 sa robione na tym samym bloku. Ciekawe jakie tam sykilimandzersy tam będą na nas czekać ale od czerwca 2011 już nie biorą...? podobno. ile Ci bierze? Gdzieś zamieszczałem tutaj zdjęcia A5 cabrio z `13 które czekało razem z moim autem na wymianę. Olej kapał z rury wydechowej... ...I S3 z okopconym na czarno zderzakiem...
andynl Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 ale od czerwca 2011 już nie biorą...? podobno. ile Ci bierze? Moje autko jest rocznikowo 2012 styczeń więc wyprodukowane było jeszcze w 2011. Na początku było spoko ale czym więcej kilometrów na liczniku tym więcej ubytku oleju i czarniejsze rury wydechowe No ale nie róbmy OT na temat mojego auta i spalania oleju bo od tego jest inny wątek Na razie czekamy co powiedzą koledze fachowcy w sprawie jak na razie rekordowego 1l na 200km :facepalm: Bardzo mnie ciekawi co zrobi sprzedawca tego czegoś .......chociaz mówiąc to coś o samochodzie to trochę nie tak bo samochód sam w sobie jest udaną konstrukcją i ja ogólnie jestem zadowolony z użytkowania, no tylko że by nie to olejowe g.....co siedzi pod maską. Gdybym dziś kupował A4 na pewno bym wybrał 3.0 kaszlak
PASSATB5 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 A czy ktoś z forum posiada już FL i się wypowie co do spalania oleju w nowym silniku tym 225km?
griga-st Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Gratuluje W calej sprawie rzeczoznawca bedzie mial decydujacy glos. Sad nie decyduje o tym czy cos jest sprawiedliwe czy nie, tylko czy jest zgodne z prawem... Kolega @dziadek mial A5 z nowym silnikiem(1,8), i jemu nic nie bralo. Poza przypadkami ktore opisalem powyzej, wydaje sie ze poradzili sobie z tym problemem. Moj silnik jest z konca marca `14 i spalil moze ze 2 setki po pierwszych 3,5kkm(do 1 zmiany). Mam juz 11kkm przejechane, i nie ubylo kompletnie nic na miarce.
pawciu666 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Mechanik określił usterkę jako "wada silnika", koszt naprawy około 10 tys. tłoki, pierścienie, szlif, już wymienił świece bo był na nich straszny nagar, jedna już była złamana, turbina ok, olej przepalał katalizator, mowi, ze on w ogóle nie daje gwarancji, ża jak sie wymieni pierścienie i tłoki to po jakimś sczasie problem nie powróci, powiedział żebym najlepiej sobie nowy silnik z gwarancją rozruchową sprawił, czekam teraz na opis, wycene i radca prawny pismo do goscia o odstapieniu od umowyCo do wysyłania do goscia kolegów to niestety te czasy juz sie skończyły, pracuje w zawodzie gdzie jest wymagana niekaralność, więc nie bede ryzykował zarzutów, chociaz przydałoby się żeby ktos pana sprzedawce nauczył szacunku do klienta, chłop czuje sie bezkarny, ale myślę że to do czasu aż dostanie pismo od mecenasa, lub wezwanie do sądu, może mu to da do myslenia, ale z drugiej strony wątpie bo to zwykły burak, taki typowy cwaniak z pks-u, myślał że trafił frajera który podpisał umowę kupna sprzedarzy i po temacie, ja nie mam zamiaru odpuscić, i wszystkim radzę robić to samo, może kiedys dojdziemy do czasów gdzie sprzedawcy nie będą chcieli robić nas w ch...Około srody będe miał opinię rzeczoznawcy to podziele się z Wami.Co do straty czasu i pieniedzy to już jestem w plecy jakieś 2 tys zł, koszty pewnie wrosna ale nie mam zamiaru naprawiac auta na własny koszt bno jestem pewny, że ten burak wiedział dokładnie co mi sprzedaje, dlatego on powinien zpałacić za naprawe albo wziąc auto z powrotem. Swoją drogą jak weźmie to wrzucę na forum VIN zeby wszyscy uwazali na to auto bo na pewno będzie szukał nowego frajera.I pytanko: w jakiej cenie chodzą te silniki?
mcemsi Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 I pytanko: w jakiej cenie chodzą te silniki? To ja jeszcze przy okazji dopytam - po czym poznac ze to poliftowy silnik juz bez problemów. No i czy swap jest Plug'n'Play ? Bo sie jeszcze może okaże , że osprzęt podniesie cene x2.
loki___ Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 zasugeruj radcy, że zostawiasz sobie auto i żądasz obniżenia ceny. wchodzisz w mniejszy proces i czekasz tylko na zwrot kosztów naprawy a nie całej ceny. nowy silnik ca 45 ooo . daj do kogoś kto to naprawiał. trzeba dać nadwymiarowe pierścienie i tłoki i powinno być ok (no i inne rzeczy, których ASO nie robi też zrobią). ewentualnie nie nadwymiary a tak jak robi aso niewadliwe pierścienie tłoki i korbowody (+ inne rzeczy, których aso nie robi).
griga-st Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 ja nie mam zamiaru odpuscić, i wszystkim radzę robić to samo, może kiedys dojdziemy do czasów gdzie sprzedawcy nie będą chcieli robić nas w ch... Trzymam za ciebie kciuki. Cwaniaczek na pewno myśli ze blefujesz. I pytanko: w jakiej cenie chodzą te silniki? To ja jeszcze przy okazji dopytam - po czym poznac ze to poliftowy silnik juz bez problemów. No i czy swap jest Plug'n'Play ? Bo sie jeszcze może okaże , że osprzęt podniesie cene x2. Mozna przypuszczać ze od 01.06.11 powinno być lepiej:
andynl Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 No to z tego co wkleiłeś wynika że silniki CDNB powinny już nie mieć tej wady a jak widać moje CDNB też połyka, może nie jest to 1/200 ale rury czarne
pawciu666 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 zasugeruj radcy, że zostawiasz sobie auto i żądasz obniżenia ceny. wchodzisz w mniejszy proces i czekasz tylko na zwrot kosztów naprawy a nie całej ceny. nowy silnik ca 45 ooo . daj do kogoś kto to naprawiał. trzeba dać nadwymiarowe pierścienie i tłoki i powinno być ok (no i inne rzeczy, których ASO nie robi też zrobią). ewentualnie nie nadwymiary a tak jak robi aso niewadliwe pierścienie tłoki i korbowody (+ inne rzeczy, których aso nie robi). tak też zrobię, jutro opinia powinna być gotowa, także do końca tyg. chłop powinien dostać pismo od radcy, dzięki z a sugestię... Znacie kogos kto to robi dobrze i w rozsadnej cenie?
cees Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 a co sadzicie o takim czyms? http://allegro.pl/nowy-silnik-a4-a5-q5-2-0-tfsi-cdn-rok-gwarancji-i5074293404.html moje auto ma 149k przebiegu zuzycie oleju na poziomie 400-500ml na 1000km ,duzo to czy malo? poprzedni wlasciciel nic nie robil przy silniku
andynl Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 a co sadzicie o takim czyms? http://allegro.pl/nowy-silnik-a4-a5-q5-2-0-tfsi-cdn-rok-gwarancji-i5074293404.html moje auto ma 149k przebiegu zuzycie oleju na poziomie 400-500ml na 1000km ,duzo to czy malo? poprzedni wlasciciel nic nie robil przy silniku Teoretycznie kwalifikuje się na remont, z tego co wyczytałem norma jest 1l na 2000km czyli 0.5 na 1000
griga-st Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 NOWY SILNIK A4 A5 Q5 2.0 TFSI CDN ROK GWARANCJI (5074293404) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. Ciekawy jestem ile miejsc pracy w PL generują babole z VW ? Ostatnie dziesięć lat wałki w TDI, teraz olej w TFSI. Co następne? jutro opinia powinna być gotowa Napisz co zaopiniował.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się