Mamrot26 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Witam mam taki problem ze klimatyzacja przy większych prędkościach chłodzi dużo słabiej dzieje się tak gdy mam na liczniku ok 120 km/h a jak mniej to raz chłodzi ze aż ręce marzną a za chwile cieplejsze powietrze leci a jak po mieście do ok 80km/h cały czas chłodzi jak głupie. Wymieniony został teraz osuszacz i nabita klima szczelność tez była sprawdzana. Przed wymiana osuszacza działo się tak przy każdej prędkości ??? Wie ktoś co może być jeszcze nie tak proszę o pomoc.
Mamrot26 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 nie wyminiałem bo gościu co u niego nabijam klime stwierdził ze jest to wina osuszacza bo po włączeniu klimy osuszacz zamarzał powiedział ze to pomoże . pomogło ale nie całkiem. Gdzie znajduje się ten dławik
Mamrot26 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 no już wiem o co chodzi??? a co jeszcze może być przyczyną ze tak mi się dzieje??? ---------- Post dopisany 08-07-2014 at 17:32 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2014 at 20:42 ---------- hej sprawdziłem dzisiaj na właconej klimie tą rurkę co jest w niej dławik i ona była przed nakrętką ciepła a za nakrętka ledwo co chłodna a znowu ta obok lodowata tak ma być czy mają być obie zimne???? ---------- Post dopisany 09-07-2014 at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2014 at 17:32 ---------- halo wie ktoś czy te rurki mają być obie zimne czy tylko jedna tak jak ja mam???
Dev Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Tylko jedna zimna, druga goraca Sprawdz w jakim stanie jest dlawik
Mamrot26 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 a jeśli to nie będzie dławik to co to może być jeszcze no bo jak będę miał spuszczony gaz to też to sprawdzę???? ---------- Post dopisany 21-07-2014 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2014 at 14:58 ---------- no i wymieniłem ten dławik ale problem nie znikł sprawdzałem z gościem co wymieniał mi dławik po nabiciu gazu na wolnych obrotach na postoju wszystko w normie, lecz po przytrzymaniu na obrotach przez chwile ciśnienie się traci tak jak by wyłączyła się sprężarka lecz sprężarka i wiatrak dalej chodzi tak jak by było wszystko ok. Jeśli się wyłączy i spowrotem się włączy na guziku klima znowu chłodzi więc powiedział ze sprężarka się po prostu już pier.... i musza kupić nową ??? A znowu drugi gość co bylem u niego się zapytać i powiedziałem jaki mam problem to powiedział ze mam się wstrzymać z wymianą sprężarki bo jeśli chodzi na wolnych obrotach i przy wolnej jejżdzie to może być to coś innego teraz nie wiem czy po prostu chce mnie facet naciągnąć na koszty sprawdzenia tego problemu a na kącu mi powie ze sprężarkę trzeba wymienić a za sprawdzenie mi weżnie 150zl a za tą cenę to mam wymienioną sprężarkę jedynie co to trzeba by było kupić używaną sprężarkę więc jak myślicie co tu dalej robić proszę o pomoc i opinie waszą ---------- Post dopisany 22-07-2014 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2014 at 16:38 ---------- doradzi mi ktoś co z tym zrobić??? ---------- Post dopisany 24-07-2014 at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany 22-07-2014 at 15:20 ---------- widzę że żaden nie umie pomóc na tym forum albo nawet doradzić??
derantis Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 mam ten sam problem w b6 avf hmm wymieniony dławik,czujnik cisnienia,wizkoza itp brak błedów na vag i dalej to samoooo... do 140 km/h jest ok pozniej wyłancza sie wentylatotr i chu.... z klimyy a jak spokojnie jedziesz jest ok ... ps tu na forum ci nikt zabardzo nie doradzi... moze jakis mistrzu
koowal Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udało się zlokalizować usterkę? Niestety mam te same objawy.
SVD Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 a jeśli to nie będzie dławik to co to może być jeszcze no bo jak będę miał spuszczony gaz to też to sprawdzę???? ---------- Post dopisany 21-07-2014 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2014 at 14:58 ---------- no i wymieniłem ten dławik ale problem nie znikł sprawdzałem z gościem co wymieniał mi dławik po nabiciu gazu na wolnych obrotach na postoju wszystko w normie, lecz po przytrzymaniu na obrotach przez chwile ciśnienie się traci tak jak by wyłączyła się sprężarka lecz sprężarka i wiatrak dalej chodzi tak jak by było wszystko ok. Jeśli się wyłączy i spowrotem się włączy na guziku klima znowu chłodzi więc powiedział ze sprężarka się po prostu już pier.... i musza kupić nową ??? A znowu drugi gość co bylem u niego się zapytać i powiedziałem jaki mam problem to powiedział ze mam się wstrzymać z wymianą sprężarki bo jeśli chodzi na wolnych obrotach i przy wolnej jejżdzie to może być to coś innego teraz nie wiem czy po prostu chce mnie facet naciągnąć na koszty sprawdzenia tego problemu a na kącu mi powie ze sprężarkę trzeba wymienić a za sprawdzenie mi weżnie 150zl a za tą cenę to mam wymienioną sprężarkę jedynie co to trzeba by było kupić używaną sprężarkę więc jak myślicie co tu dalej robić proszę o pomoc i opinie waszą ---------- Post dopisany 22-07-2014 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2014 at 16:38 ---------- doradzi mi ktoś co z tym zrobić??? ---------- Post dopisany 24-07-2014 at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany 22-07-2014 at 15:20 ---------- widzę że żaden nie umie pomóc na tym forum albo nawet doradzić?? Wstrzymaj się z tą sprężarką. Jakie masz ciśnienia ssania i tłoczenia na postoju?
derantis Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Powiem ci ze mam ten sam problem i wszystkie cisnienia itp . mam idealne a i tak przy predkosci 140km/h wyłancza sie wentylator i klima przestaje działac ..
ojciec Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 No i u mnie podobny problem. Wolna jazda - chłodzi, szybciej - nie chłodzi. Gdzie w Warszawie ew okolicy polecacie warsztat?
CzarekJ Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ciężko jest cokolwiek pomóc bez informacji które mógłby dostarczyć VAG i sterownik klimatronika. Tu na forum nikt nie ma czarodziejskiej kuli z której da się wszystkie przyczyny usterek wywróżyć. Przyczyn może być wiele, począwszy od zbyt dużego stanu oleju a skończywszy na zablokowanych klapkach mieszających powietrze. Porada za jedno piwo. Dla tych którym wyłącza się klima przy wyższych prędkościach, pytanie? 1. Jaka jest średnia wartość prądu cewki elektrozaworu spreżarki po przekroczeniu prędkości wyłączenia się kompresora? Jak zmienia się ta wartość wraz z obrotami silnika, czy spada czy maleje? Jaka jest wartośc pradu na wolnych obrotach. 2. Jakie jest ciśnienie w układzie po przekroczeniu prędkości wyłączenia się kompresora? Te dwa parametry mówią najwięcej o aktualnym stanie pracy sprężarki. Proszę dać odpowiedzi, bo bez tego to sobie można tylko gdybać i ciezko o wskazanie potencjalnej przyczyny. Porada, pytanie i sugestia za "dobrą flaszkę". 1. Jakimi kolorami przewodów doprowadzony jest prąd do zaworu regulacyjnego w waszej sprężarce (czerwony, czarny)? 2. Czy ww. przewody nie mają śladów przecinania i czy przypadkiem NIE SA ZAMIENIONE MIEJSCAMI we wtyczce? 3. Czy w trakcie ostatniej ingerencji w kompresor nie był wymieniany zawór regulacyjny i nie zamontowano chińskiej podróbki? Unikajcie mechaników którzy chcą wam na siłę wymieniać kompresor klimatyzacji. Logicznym jest, że jeżeli przy małej prędkości obrotowej kompresor ma wystarczającą wydajność, to przy wyższych obrotach silnika również nie powinno być problemów z ciśnieniem. Problemem według mnie jest zawór regulacyjny. Dokładnie dlaczego tak sądzę opisze nastepnym razem. Długo by pisać. Na razie czekam na wasze odpowiedzi. Powiem ci ze mam ten sam problem i wszystkie cisnienia itp . mam idealne a i tak przy predkosci 140km/h wyłancza sie wentylator i klima przestaje działac .. Tak, wszystkie ciśnienia na wolnych obrotach będą idealne. Jakie są ciśnienia przy 140 km/h? Jak kolega sprawdził, że wentylator odpowiedzilny za chłodzenie skraplacza wyłaczył się? ---------- Post dopisany 21-07-2014 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2014 at 14:58 ----------no i wymieniłem ten dławik ale problem nie znikł sprawdzałem z gościem co wymieniał mi dławik po nabiciu gazu na wolnych obrotach na postoju wszystko w normie, lecz po przytrzymaniu na obrotach przez chwile ciśnienie się traci tak jak by wyłączyła się sprężarka lecz sprężarka i wiatrak dalej chodzi tak jak by było wszystko ok. Jeśli się wyłączy i spowrotem się włączy na guziku klima znowu chłodzi więc powiedział ze sprężarka się po prostu już pier.... i musza kupić nową ??? Błędna diagnoza, co najwyżej sam zawór do wymiany ale też niekoniecznie.
Pan-Paluch Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udało się komuś rozwiązać ten problem?
B_udyn Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Widze że nie jestem sam z podobnym problemem tylko u mnie wystrczy dodać gazu na postoju i się klima wyłącza również czekam na jakieś rozwiazanie. Czy mógłby ktoś napisać odnośnie kolorów przewodow zaworu ( czerwony,czarny )który to masa stała, a którym powinien iść sygnal do panelu bo mam ucietą wtyczke i zrobione na krótko nie mam 100% pewności czy jest to dobrze podłączone.
Emejcz Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Ja mam chyba coś podobnego, albo dopiero początkową fazę, bo u mnie co prawda chłodzi, ale podczas szybkiej jazdy jakby słabiej...
Lolek Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 chłopaki nie wiem czy to co zrobiłem jest rozwiązaniem problemu ale u mnie pomogło. miałem te same objawy w sobotę wracałem z urlopu autostrada i też przy dużych prędkościach Klima chodziła słabiej. dzisiaj zmieniłem sam pasek... test na autostradzie i problemu brak
Pan-Paluch Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Wydaje mi się że pasek nie ma tu nic do rzeczy, chyba że już mocno się ślizgał. Kolega CzarekJ mógłby rozwinąć temat zaworu i ewentualnie opisać jak go wymienić. Ktoś wie jak sprawdzić wartość prądu cewki.
piwoszek28 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Witam. Mam identycznie. Na postoju jest ok a na wyższych obrotach lipa. Podczas szybszej jazdy też d*pa...pierwsze zdjęcie przedstawia temperatury na postoju A drugie podczas jazdy . Ogólnie zaobserwowałem ze N wolnych obrotach jest wyżsZe cisnienie ale jak tylko dodam gazu to cosnienie spada no i temp wyjście wyjścia z parownika też . Nie wiem rok temu osuszacz był wymieniany . Miesiąc temu padł zawór i został wymieniony ale mi wiem N jaki. Jak ktoś ma podobny problem lub jeśli to rozwiązał proszę o poradę co jest do wymiany. Dodam że jeśli poleje chłodnice to temp szybko spada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się