Mr.Joker Opublikowano 22 Listopada 2021 Opublikowano 22 Listopada 2021 19 godzin temu, Adi2071 napisał: Zawieszenie od nich używane ciężko dostępne. Rozmawiałem z nimi niejednokrotnie i nic. Zastanawiam się czy lepiej pro kit od einbach "Eibach B12 Pro-Kit Audi A4 (8E2, B6)" czy lepiej gwint od AP z regulacją 35-65 przód i 35-60 tył. Szczerze powiedziawszy -30mm jest idealne. Tylko nie wiem czy moje koła z ET29 i oponą 245/40 nie będzie przeszkadzać. Wysłali mi teraz ofertę gwint h&r musiałbyś zapytać w jakiej kasie. Co do tych kół to opona za szeroka bo jak się domyślam to koło z a5.
Adi2071 Opublikowano 22 Listopada 2021 Opublikowano 22 Listopada 2021 24 minuty temu, Mr.Joker napisał: Wysłali mi teraz ofertę gwint h&r musiałbyś zapytać w jakiej kasie. Co do tych kół to opona za szeroka bo jak się domyślam to koło z a5. blisko, a dokładnie s6 c5 2001 rok. Zawieszenie gwintowane H&R zaczyna się od -35? Nie wiem czy nie będzie za dużo. Chciałbym u siebie -15 a maksymalnie -30mm
Mr.Joker Opublikowano 22 Listopada 2021 Opublikowano 22 Listopada 2021 3 godziny temu, Adi2071 napisał: blisko, a dokładnie s6 c5 2001 rok. Zawieszenie gwintowane H&R zaczyna się od -35? Nie wiem czy nie będzie za dużo. Chciałbym u siebie -15 a maksymalnie -30mm No teoretycznie. Z przodu da się ustawic praktycznie jak 1ba bo jest tyle regulacji.
Adi2071 Opublikowano 25 Listopada 2021 Opublikowano 25 Listopada 2021 W dniu 22.11.2021 o 14:17, Mr.Joker napisał: No teoretycznie. Z przodu da się ustawic praktycznie jak 1ba bo jest tyle regulacji. U mnie aktualnie siedzi 1BE albo 1BV. Zastanawiam się czy lepiej pro kit b12 czy gwint od H&R. Z tego co wiem gwint od HR ma regulację od -30 do -70. Pro kit B12 ma stałe -30mm.
Mr.Joker Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 W dniu 25.11.2021 o 12:57, Adi2071 napisał: U mnie aktualnie siedzi 1BE albo 1BV. Zastanawiam się czy lepiej pro kit b12 czy gwint od H&R. Z tego co wiem gwint od HR ma regulację od -30 do -70. Pro kit B12 ma stałe -30mm. No to jezeli masz 1be badz 1bv a napewno nie 1ba i amory w dobrym stanie to pakuj same sprezyny eibacha i po sprawie.w innym wypadku nie widze sensowniejszego wyjscia niz gwint. Zestaw b12 chodzi po ponad 2,5 klocka o ile sie nie myle. Wiec wolalbym wydac polowe z tego na jakis markowy uzywany gwint i miec mozliwosc regulacji. Zreszta zrobisz jak zechcesz tyle co ci moge doradzic jak ja to widze.
Mukade93 Opublikowano 23 Grudnia 2021 Opublikowano 23 Grudnia 2021 Eibachy -30 i amory sachs 312 784/558 297
Adi2071 Opublikowano 25 Grudnia 2021 Opublikowano 25 Grudnia 2021 W dniu 26.11.2021 o 20:07, Mr.Joker napisał: No to jezeli masz 1be badz 1bv a napewno nie 1ba i amory w dobrym stanie to pakuj same sprezyny eibacha i po sprawie.w innym wypadku nie widze sensowniejszego wyjscia niz gwint. Zestaw b12 chodzi po ponad 2,5 klocka o ile sie nie myle. Wiec wolalbym wydac polowe z tego na jakis markowy uzywany gwint i miec mozliwosc regulacji. Zreszta zrobisz jak zechcesz tyle co ci moge doradzic jak ja to widze. Amory w lipcu miały na przodzie sprawność 25% , a tył zaledwie 15%. Jakie amortyzatory kupić? Dobry pomysł aby tylko eibach pro kit -30
Ivanek Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 W dniu 25.12.2021 o 14:16, Adi2071 napisał: Amory w lipcu miały na przodzie sprawność 25% , a tył zaledwie 15%. Jakie amortyzatory kupić? Dobry pomysł aby tylko eibach pro kit -30 Zapodaj Sachs przeznaczony do 1BE jeśli takowy zawias masz, tylne amory z odbojami kupowałem w styczniu jakoś za 500zł.
Adi2071 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 10 godzin temu, Ivanek napisał: Zapodaj Sachs przeznaczony do 1BE jeśli takowy zawias masz, tylne amory z odbojami kupowałem w styczniu jakoś za 500zł. Ja chciałbym wymienić z przodu i z tyłu od razu. Do tego sprężyny eibach pro kit -30mm czy lepiej polować na używany gwint kw ?
Kurdex12 Opublikowano 6 Lutego 2022 Opublikowano 6 Lutego 2022 (edytowane) Witam , mam audi a4 b6 sedan 2.0 alt 2001 rok Znalazłem takie sprężyny Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit AUDI A4 (8E2, B6) 2.0 Eibach E10-15-003-01-22 EIBACH.PL Zestaw 4 sprężyn obniżających zawieszenie Eibach Pro-Kit do AUDI A4 (8E2, B6) 2.0. Numer katalogowy... Do tego już mam w domu talerzyki z b5 na przód Będzie ten zestaw pasował i fajnie to siądzie? Auto bez gazu jeśli to istotne Jeżdżę na felgach 19 na oponie 235/35 Zapomniałem dopisać że zawieszenie 1BA Edytowane 6 Lutego 2022 przez Kurdex12
Alik87 Opublikowano 6 Lutego 2022 Opublikowano 6 Lutego 2022 (edytowane) Ostatnio jest duży problem z Eibach. Dużo reklamacji, polecam HR, pomimo tego że wcześniej tylko brałem sprężyny Eibach teraz mam HR i dużo lepiej się sprawdzają. Też mam 1BE i auto poszło od serii tak jak producent zakładał -40/-40 Edytowane 6 Lutego 2022 przez Alik87
qlimazz Opublikowano 7 Lutego 2022 Opublikowano 7 Lutego 2022 17 godzin temu, Alik87 napisał: Ostatnio jest duży problem z Eibach. Dużo reklamacji, polecam HR. Mowisz o sprężynach? Masz porównanie twardości?
Alik87 Opublikowano 7 Lutego 2022 Opublikowano 7 Lutego 2022 5 godzin temu, qlimazz napisał: Mowisz o sprężynach? Masz porównanie twardości? H&R jest twardszy prawie nie wyczuwalne,ale prowadzenie dużo lepsze. Problem z Eibach, to że nie obniżają przodu o tyle ile deklarują. Problem spotkany na kilku forach, M.in BMW i Mercedes. Osobiście również dostałem informacje od paru hurtowników że nie chcą sprzedać bo i tak będą zwroty.
Dev Opublikowano 7 Lutego 2022 Opublikowano 7 Lutego 2022 24 minuty temu, Alik87 napisał: H&R jest twardszy prawie nie wyczuwalne,ale prowadzenie dużo lepsze. Problem z Eibach, to że nie obniżają przodu o tyle ile deklarują. Problem spotkany na kilku forach, M.in BMW i Mercedes. Osobiście również dostałem informacje od paru hurtowników że nie chcą sprzedać bo i tak będą zwroty. problem nie w samych sprezynach tylko ktoś zayebał sprawe w temacie klas wagowych sa żle dobrane, srednio o 200kg robiłęm na jesieni 3.0tdi B8, klient springi kupił sam ale nikt nie zwrócił uwagi że to jest do 2.0tdi załozyliśmy i..... siadło idealnie, z tym że już zabrakło kasy na nowe amory 1BE/1BV przez przypadek zorientowałem sie ze nie takie kupił jakie byc powinne, ale skoro było ok to nie ruszalismy a seryjne 1BA po tygodniu zaczęły stukac na przodzie, po założeniu nowych 1BV wszystko ucichło
Alik87 Opublikowano 7 Lutego 2022 Opublikowano 7 Lutego 2022 18 minut temu, Dev napisał: problem nie w samych sprezynach tylko ktoś zayebał sprawe w temacie klas wagowych sa żle dobrane, srednio o 200kg robiłęm na jesieni 3.0tdi B8, klient springi kupił sam ale nikt nie zwrócił uwagi że to jest do 2.0tdi załozyliśmy i..... siadło idealnie, z tym że już zabrakło kasy na nowe amory 1BE/1BV przez przypadek zorientowałem sie ze nie takie kupił jakie byc powinne, ale skoro było ok to nie ruszalismy a seryjne 1BA po tygodniu zaczęły stukac na przodzie, po założeniu nowych 1BV wszystko ucichło Wszystko możliwe, od 10 lat nie narzekałem na Eibach, a miałem w E34, E38, E91 i E60 LCI. I siadały jak trzeba, problem pojawił się od około pół roku. Sam się zdenerwowałem że musiałem płacić więcej za H&R, ale jednak auto prowadzi się lepiej przy większych prędkościach?
Kurdex12 Opublikowano 8 Lutego 2022 Opublikowano 8 Lutego 2022 Tak teraz patrzę na swoje auto i na sprężyny eibach i H&R To eibach obniża -35 a hr -40 Auto wygląda tak jak stoi Potrzebuje odpowiedzi kogoś kto się zna Czy jak kupię te sprężyny obniżające to tył bardzo będzie się różnił od przodu ? No bo na chłopski rozum jeśli teraz jest tak jak na zdjęciu to po założeniu będzie podobnie tylko że niżej Czy ja coś źle rozumiem Wrzucam zdjęcia jak to aktualnie wygląda Mam talerzyki os b5 ale nie wiem czy zakładać je od razu z sprężynami czy same sprężyny Proszę o pomoc
Mr.Joker Opublikowano 9 Lutego 2022 Opublikowano 9 Lutego 2022 21 godzin temu, Kurdex12 napisał: Tak teraz patrzę na swoje auto i na sprężyny eibach i H&R To eibach obniża -35 a hr -40 Auto wygląda tak jak stoi Potrzebuje odpowiedzi kogoś kto się zna Czy jak kupię te sprężyny obniżające to tył bardzo będzie się różnił od przodu ? No bo na chłopski rozum jeśli teraz jest tak jak na zdjęciu to po założeniu będzie podobnie tylko że niżej Czy ja coś źle rozumiem Wrzucam zdjęcia jak to aktualnie wygląda Mam talerzyki os b5 ale nie wiem czy zakładać je od razu z sprężynami czy same sprężyny Proszę o pomoc Teoretycznie obnizy rowno po tyle ile mniej wiecej jest podane. Tyl juz widze dosc mocno ci siedzi wiec moze ta roznica byc znikoma. Pamietaj obnizenie liczymy od wysokosci zawieszenia 1BA no i druga sprawa to taka ze ksztalt nadkoli przod i tyl sie rozni o jakies 1,5cm wiec mimo ze auto stoi rowno tzn mierzac metrowka tak jest to zawsze tyl wydaje sie siedziec bardziej, wlasnie przez te nadkola i wtedy duzo osob zaklada talerzyki z b5 zeby to wyrownac. Mozesz je zalozyc od razu a badz albo nie decyzja nalezy do ciebiez tym ze ja zakladajac eibacha do 1Be sie zdziwilem gdyz przod obnizyl sie o 55mm czyli de facto 25mm wiecej niz poodaje producent ale za to nie trzeba bylo talerzy. wszystko odpowiednio dobrane pod samochod i to jest moze cos co nie przemawia za tym zeby pakowac od razu talerzyki. Osobiscie na twoim miejscu poszedlbym w gwint i ustawil to sobie pod siebie. 1
dekiel 13 Opublikowano 10 Lutego 2022 Opublikowano 10 Lutego 2022 Ja miałem dość loterii z efektem po obniżeniu samymi sprężynami. Od lat jeżdże na gwincie i jest super. Spasy są , prowadzi sie i wygląda ok, Mam Eibach Pro street S.
Kurdex12 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Witam ponownie Minęło trochę czasu i zebrałem graty do obniżenia auta Mam sprężyny eibach -30 mm przód i tył , pojechałem na stację diagnostyczną i zdziwienie bo wszystkie amory 75 procent a prawy tylny 25 procent , czy przez niego może tył mi siedzieć zbyt bardzo jak na zdjęciach wyżej ? Mam już kupione amory na tył i zastanawiam się nad kilkoma sposobami montażu wszystkiego i potrzebuje porady co lepiej 1- założyć nowe sprężyny eibacha do tego talerzyki b5 ( mam te kyb) 2- to samo co wyżej tylko na tył jeszcze podkładki serwisowe bo czytałem że też ludzie zakładają żeby tył zbyt nisko nie siedział Chodzi mi żeby uzyskać efekt prześwitu między nadkolem a oponą na jeden palec Bo zbyt nisko też być nie może Co mam robić ?
Langista Opublikowano 1 Czerwca 2022 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Nowy amortyzator nie podniesie auta, on tylko pomaga wytłumić drgania, aby auto nie skakało jak na trampolinie. Tylko sprężynami obniżysz/podwyższysz auto. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się