Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Eibach ProKit z nakładkami na sprężyny z zawieszenia 1BR (+13mm). Przejechane ok 50km.

y3gnynrm.jpg

Edytowane przez michalm320
Opublikowano

Dobry dzień koledzy !

Mam pewien problem z zawiasem w swoim b6.
Jakieś 20 tyś, km temu wymieniłem springi z 1BA na Eibach pro kit -30.
Z początku było ok nic nie dobijało i było sztywno, jedyny minus po dziurach jakby ciut bardziej auto pływało.
Jednak teraz nie jest kolorowo.... przez ten okres dwa razy wymieniałem łączniki stabilizatora przód, do tego po dziurach słychać jak by coś dobijało po dziurach.
Przypuszczam, że to wina seryjnych amorów, lub były już zmęczone, a springi je dobiły.

Koledzy ktoś z Was lata na tych springach?
Jak Wasze wrażenia?
Jakie amorki ewentualnie polecacie do tych sprężyn, lub czy jest inne wyjście z tej sytuacji?

Generalnie cała sytuacja trochę mnie poddenerwowała i zastanawiam się nad powrotem do serii ale na 18" to auto stoi jak koza.

Z góry dziękuję za pomoc!!!

Opublikowano

Wina jest po stronie amortyzatorów, po prostu nie wyrabiają a jak się bardziej zużyją to efekty mogłeś odczuć. Wsadź dobre amorki o skróconym skoku to zaś uśmiech wróci Ci na twarz :wink:

PS: Możesz spróbować kupić dobre ori używki od 1BE albo 1BV, czasami się zdarzają :decayed: , kolor czerwony :wink:

Wszystko zależy od funduszy jakimi dysponujesz.

Opublikowano

Amorki 1BA nie wyrabiają przy -30. Wkładaj coś pokroju Bilstein B6 lub inne o skróconym skoku i będzie malina.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź... tak też myślałem jak piszecie koledzy :) z tym, że jak na razie ma z tysiaka na to....czyli w przypadku bilstein b6 to jest fundusz na jedną oś :D Jakie Wasze zdanie ? Szukać czegoś z MTS lub TA, czy skrobać kasę na bilstein lub koni ?

Opublikowano

Kup od ręki coś dobrego, polecam B8 a jak nie masz na razie kasy to kup 1BE, za dobre pieniądze idzie to wyrwać byle z pewnego źródła.

Opublikowano

ja w poprzednim aucie, do sprężyn eibacha -30 dołożyłem amortyzatory kayaby ultra sr (złoty kolor).

auto zachowywało się elegancko, trzymało się drogi, nie pływało, nie skakało jak ping pong... Z czystym sumieniem polecam.

Nie wiem jak tutaj, w audi, bo tam miałem jeden wahacz (seat leon), a tu mammy wielowahacz.

Więc podsumuje: jeśli budżet skromny, bo na bilsteina trzeba mieć grubszy portfel, to montuj kayaby, lub jak poprzednicy piszą, czerwone z 1BV. Powinny wytrzymać.

Z ciekawości zmierzyłbyś ile cm masz na tych eibachach od ziemi do nadkola? z przodu i z tyłu... Bo kiedyś też miałem w planach przejść na eibachy, ale chyba nie ma sensu przechodzić na nie z 1BV.

Opublikowano (edytowane)

ja mam bilsteina b4 sport, jak narazie wszystko ok a zrobilem ponad 10 tysi, mysle czy nie włożyć koni strt, zastanawia mnie czy ktos ma taki komplet u siebie

Edytowane przez Ans
Opublikowano

ja w poprzednim aucie, do sprężyn eibacha -30 dołożyłem amortyzatory kayaby ultra sr (złoty kolor).

auto zachowywało się elegancko, trzymało się drogi, nie pływało, nie skakało jak ping pong... Z czystym sumieniem polecam.

Nie wiem jak tutaj, w audi, bo tam miałem jeden wahacz (seat leon), a tu mammy wielowahacz.

Więc podsumuje: jeśli budżet skromny, bo na bilsteina trzeba mieć grubszy portfel, to montuj kayaby, lub jak poprzednicy piszą, czerwone z 1BV. Powinny wytrzymać.

Z ciekawości zmierzyłbyś ile cm masz na tych eibachach od ziemi do nadkola? z przodu i z tyłu... Bo kiedyś też miałem w planach przejść na eibachy, ale chyba nie ma sensu przechodzić na nie z 1BV.

Jak masz ori amorki 1BV to jak najbardziej jest sens, opadnie jeszcze o 1-1,5 cm.

ja mam bilsteina b4 sport, jak narazie wszystko ok a zrobilem ponad 10 tysi, mysle czy nie włożyć koni strt, zastanawia mnie czy ktos ma taki komplet u siebie

Ja właśnie jeździłem na B4 do zawiasu sportowego i Eibachy do tego. Powiem tak, jeździło się dość fajnie ale przy większych prędkościach, w zakrętach i nierównej drodze widać a właściwie było czuć że amorki już nie wyrabiały. Zdecydowanie na ori amorkach 1BE lub tym bardziej 1BV autem jeździ się stabilniej i jeśli komuś też zależy na większym obniżeniu to od ręki powiem że autko zdecydowanie niżej siedzi niż na bilstein B4 sport

Opublikowano (edytowane)

Z ciekawości zmierzyłbyś ile cm masz na tych eibachach od ziemi do nadkola? z przodu i z tyłu... Bo kiedyś też miałem w planach przejść na eibachy, ale chyba nie ma sensu przechodzić na nie z 1BV.

Z tyłu i z przodu jest tak, że ledwo dwa palce wciśniesz. Dokładnych wymiarów na chwilę obecną nie podam bym musiał zmierzyć.

Edytowane przez KamisG
Opublikowano (edytowane)

U mnie to samo, mam serię 1 BA -30 na springach eibach i też z 20 tys zrobiłem na takim zestawie, przód się poddał. Na początku nie powiem fajnie się prowadziło itd. ale teraz czuję że wozidełko zrobiło się mocno niestabilne. Raczej też nie włożę do siebie czegoś super drogiego bo na wiosnę przyszłego roku pewnie będę chciał pogonić furacza. Nie wiecie może gdzie można tanio dorwać takie amory żeby pasowały - tylko naturalnie bez jakichś cudów po taniości bo chcę jeszcze pojeździć, czyli nie na sztukę ale dobre i bez szaleństw cenowych ;)

Edytowane przez Awra
Opublikowano (edytowane)

eibach -30 + b4 sport bilstein z przodu, siadlo (68cm -> 63.5cm)

tylne stare amorki (wlasnie planuje zmienic)

tyl delikatnie obciazony przez fanty w bagazniku:

http://s10.postimg.org/uk8dthpux/20140919805.jpg

ktoś wie czy robią zamienniki odbojów pod 1be/bv? 8E0512131P

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Eibach ProKit z nakładkami na sprężyny z zawieszenia 1BR (+13mm). Przejechane ok 50km.

y3gnynrm.jpg

Ale wysoko stoi :)

Opublikowano

panowie jeśli na springach s line tył od strony zbiornika paliwa siedzi 7mm niżej niż po drugiej stronie to wina leży w wygniecionych podkładkach pod springami?

Opublikowano

A amorki? Sprawdzałeś, może ten co siedzi niżej jest wylany?

Opublikowano (edytowane)

też ok,obstawiam zuzycie podkładek 8E0 512 145 a może nawet 8e0 512 149P jutro się okaże

Edytowane przez daniels
Opublikowano

panowie jeśli na springach s line tył od strony zbiornika paliwa siedzi 7mm niżej niż po drugiej stronie to wina leży w wygniecionych podkładkach pod springami?

Miałem podobnie. Sprężyny jak podniosłem auto niby całe. Okazało się że pęknięta była w tym kielichu i dopiero jak ją mechanik wyjłą to wyszło co i jak.

Opublikowano

Też mi się tak wydaje, 7 mm to dość dużo jak na zużycie gumy, raczej musiałoby jej tam nie być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...