bulk_1986 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Może ktoś pierwsze co zrób zanim kupisz PD to po doginaj blaszki i wsuwki od pompowtrysków ja tak miałem szarpało przy 2000obr. i powyżej 3000obr. a teraz spokój wszystko śmiga jak należy Możesz to szerzej opisać co zrobić - nie jestem profi ale jak dobrze wytłumaczysz/ lub ktoś inny to sprawdzę to u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 zdejmujesz pokrywę zaworów, odpinasz z każdego pompowtryskiwacza przewody i doginasz wsuwki żeby mocniej siedziały. Tyle mogę pomóc szkoda, że nie mam żadnych fotek było by łatwiej zrozumieć, jeśli wiesz jak wyglądają PD to nie będziesz miał żadnego problemu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm45 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 zdejmujesz pokrywę zaworów, odpinasz z każdego pompowtryskiwacza przewody i doginasz wsuwki żeby mocniej siedziały. Tyle mogę pomóc szkoda, że nie mam żadnych fotek było by łatwiej zrozumieć, jeśli wiesz jak wyglądają PD to nie będziesz miał żadnego problemu. pozdrawiam po zdjęciu pokrywy trzeba założyć nową uszczelkę? I czy przy zdejmowaniu pokrywy trzeba uważać na jakieś "nie przeiwdziane dla laika rzeczy" oczywiście poza tym żeby coś nie wpadło do środka :> Wystarczy zdjąć osłone silnika, odkręcić śruby (torks) i zdjąć pokrywe? czy coś jeszcze? Z góry dziękuje za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 zdejmujesz pokrywę zaworów, odpinasz z każdego pompowtryskiwacza przewody i doginasz wsuwki żeby mocniej siedziały. Tyle mogę pomóc szkoda, że nie mam żadnych fotek było by łatwiej zrozumieć, jeśli wiesz jak wyglądają PD to nie będziesz miał żadnego problemu. pozdrawiam po zdjęciu pokrywy trzeba założyć nową uszczelkę? I czy przy zdejmowaniu pokrywy trzeba uważać na jakieś "nie przeiwdziane dla laika rzeczy" oczywiście poza tym żeby coś nie wpadło do środka :> Wystarczy zdjąć osłone silnika, odkręcić śruby (torks) i zdjąć pokrywe? czy coś jeszcze? Z góry dziękuje za odpowiedz. Ja nowej uszczelki nie zakładałem i nic nie cieknie, odpinasz jeszcze takie małe przewodziki, które idą na pokrywie jak zdejmiesz osłonę silnika to je zobaczysz. Do środka nic nie wpadnie i to na tyle wszystko masz jak na dłoni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm45 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaha Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 zauważyłem dziś, że podczas tego szarpania przy przyspieszaniu słychać coraz wyraźniej dźwięk, nie wiem jak go opisać, coś pomiędzy ślizgającym się na lodzie kołem (tzw. buksowanie koła) a takim głuchawym świstem powietrza. Ten dźwięk pojawia się gdzieś po prawej stronie pod maską - teraz mi się skojarzyło - w okolicach filtra powietrza... Logi będą za jakiś czas, na razie nie mam jak ich zrobić.. Ktoś "powróży" co to może być? Dodam, że auto śmiga żwawo, spalanie w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekkk Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ja po odłączeniu i przeczyszczeniu EGR nie mogę sie pozbyć błędu "potencjometr recyklingu spalin za mała wartość".Coś czuje że czeka mnie wymiana na nowy.Jutro jeszcze raz go zdemontuje i posprawdzam co i jak.Co do odgłosów to u mnie wydaje się że to turbina.Po odpięciu EGR dalej szarpało i "popiskiwało" Tyle mogę powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ja po odłączeniu i przeczyszczeniu EGR nie mogę sie pozbyć błędu "potencjometr recyklingu spalin za mała wartość".Coś czuje że czeka mnie wymiana na nowy.Jutro jeszcze raz go zdemontuje i posprawdzam co i jak.Co do odgłosów to u mnie wydaje się że to turbina.Po odpięciu EGR dalej szarpało i "popiskiwało" Tyle mogę powiedzieć To po co go czyściłeś skoro go później odłączyłeś?! Tu sobie poczytaj http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t131578.0.html;highlight=układ+recyrkulacji+spalin W ogóle nie wiem co ludzie tak się uczepili tego EGRu... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsmok Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam. U mnie miałem ten sam objaw czyli szarpanie głównie na 2 i 3 biegu przy 2000 obr .Szarpanie występowało raz często innym razem bardzo rzadko Po przeczytaniu postów doszedłem do wniosku ,że zacznę od wymiany egr-u. Najpierw go odłączyłem i objaw całkowicie ustąpił.Następnie zakupiłem nowy egr i wszytko jest ok. Auto już nie szarpie. Pozdrawiam i powodzenia. Do użytkownika H4mm3R zawór egr może być jedna z przyczyn występowania tej usterki, a jeżeli nie jest pan w temacie to zapraszam do czytania postów od początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Do użytkownika H4mm3R zawór egr może być jedna z przyczyn występowania tej usterki, a jeżeli nie jest pan w temacie to zapraszam do czytania postów od początku. Ja nie powiedziałem, że to nie jest wina egru. Może to być również nie równe rozpylanie paliwa przez PD, wałki wyrównoważające itd... Dlatego dobrze że przeczytałeś temat od początku i miałeś farta że akurat w Twoim przypadku był to egr. Może i masz rację że nie jestem w temacie, bo temat został założony 1,5roku temu i pewnych rzeczy mogę już nie pamiętać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Hammer znał ten problem dość dobrze bo ze zródła czyli ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsmok Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Witam. Chciałbym ponownie powrócić do tematu szarpania silnikiem diesla 2.0 Tdi .silnik BLB Otóż borykam się z problem od pewnego czasu. Szarpanie to występuje tylko na 2 i 3 biegu w okolicy 2000 obr., podczas delikatnego, bądź normalnego przyspieszania, w przypadku gwałtownego wduszeniu pedału gazu problemu tego nie zauważyłem.Szarpanie to występuje sporadycznie, czasami kilkanaście razy na dzień a czasami 1 raz na dzień Wtryski są idealne, vag nie pokazuje żadnego błedu. Po odłączeniu zaworu EGR problem ustępuje auto pracuje idealnie.Jeździłem tak 10 dni i nic zero szarpnięć Po założeniu nowego oryginalnego EGR-u problem ustąpił na 3 dni i powrócił Czy macie mi doradzić dlaczego po odłączeniu EGR-u problemu nie ma . [mod]Scalilem watki. Dlaczego nie kontynuujesz poprzedniego watku?[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Sam masz odpowiedz ze jak wywalasz EGR to nie ma problemu. To go wywal i masz spokój do końca życia silnika. Możliwe ze coś z przewodami lub z zaworem sterującym EGRem. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 wyłącz to gówno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Miałem tak samo. Wymiana EGRa pomogła. Teraz tylko słyszę jakieś brzęczenie w zakresie 1500-2000 obrotów, szczególnie na 2 i 3 biegu. Myślałem, że po wymianie EGRa ustąpi ale tak się nie stało. To już jednak chyba odrębny wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsmok Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Czy jest mozliwe ze nowy egr był niesprawny? Może spróbuje kupic jeszcze jeden, co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 sprawdzales w jakim stanie jest stary? rozbierales go? probowales wyczyscic? odnalezienie jego ew. niesptarwnosci wskazywaloby lub oddalilo podejrzenie od niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsmok Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Stary egr sprawdzałem, czyściłem.Bez rezultatu.Podjadę do elektryka może on mi coś doradzi?[br]Dopisany: 31 Październik 2010, 23:18_________________________________________________No i odwiedziłem serwis VW w Pile. Po dwóch dniach poszukiwania usterki zadzwoniono do mnie z informacją, że przyczyna poszarpywania jest koło dwu-masowe. Bardzo dziwna diagnoza ? Co wy na to koledzy? Zastanawiam się jeszcze na wykonaniem tej naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezuwrc Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Jak sam widzisz problemem jest zawór EGR! Jaki dwumas, poniosą koszty jak to będzie nie to? Albo wymień zawór na sprawny (mój przypadek) lub wywal.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm45 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 A u mnie szarpanie znikło po dokręceniu opaski na filtrze powietrza. W trakcie szukania przyczyny szarpania przy przyspieszaniu, okazało się że opaska jest zbyt luźna i silnik zabierał lewe powietrze. Po dokręceniu opaski silniczek śmiga jak ta lala.... A podejrzenia były, że wtryski, że dwumas.... A i przy okazji wymieniłem filtr paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się