aris181 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Witam odsmażam kotleta...u mnie ten sam problem występuje w audi B7 ..coś stuka lata jak by było odkręcone takie ala pływanie metalu... niby z prawej strony niby w okolicach skrzyni biegów .. wymieniłem poduszkę od skrzyni biegów bo stara była już zmęczona z kolegą mechanikiem myśleliśmy że to na bank to lecz niestety nie .. sprawdziliśmy każdą jedna śrubkę we zawieszeniu luzy i nic ...a stuki nadal są najbardziej przy małej jeździe przy dziurach plus zauważyłem jak hamuje przód tył to tak jak by coś przeskakiwało..zostało nam zobaczyć kolumne macphersona i całe amorki .. jedynie jeszcze klocki jakiś czas temu były wymienione
aris181 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Opublikowano 14 Stycznia 2022 6 godzin temu, Langista napisał: A przeguby? 3 wymienione nówki z meyle ..strona pasażera od skrzyni jest stary przegub .. myślisz że takie wrażenie że jest coś odkręcone przy dziurach mógł by dawać przegub?
Langista Opublikowano 14 Stycznia 2022 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Oczywiście. Sprawdź jeszcze raz te przeguby, potem magiel, zawieszenie i amortyzatory.
aris181 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Opublikowano 14 Stycznia 2022 33 minuty temu, Langista napisał: Oczywiście. Sprawdź jeszcze raz te przeguby, potem magiel, zawieszenie i amortyzatory. Okej dziękuję za podpowiedź sprawdzę na pewno pozdrawiam
ernix Opublikowano 29 Lipca 2022 Opublikowano 29 Lipca 2022 Siema , Ja mam taki problem że wszystko wymieniłem z przodu przeguby wszystkie poduszki amora wachacze całość piasty typowo wszystko i mi ciągle stuka do przodu mniej do tyłu mocniej w sumie już chyba nie mam co kupowan nowego z zawiech ktoś coś jakiś pomysł ?
Langista Opublikowano 29 Lipca 2022 Opublikowano 29 Lipca 2022 (edytowane) Tulei nie zerwało przy montażu? Jakiej firmy zawias? Edytowane 29 Lipca 2022 przez Langista
ernix Opublikowano 30 Lipca 2022 Opublikowano 30 Lipca 2022 (edytowane) LEMFÖRDER zapomniałem dodać że przy małych prędkościach czyli parkowaniu najgorzej przy cofaniu Podczas normalnej jazdy i szybkiej cicho zawias kyb tarcze ATE klocki ATE przeguby SKF innych raczej nie ma (szukałem) wew i zew poduchy też lemf także worek hajsu na wszystko i brak efektu ? Edytowane 31 Lipca 2022 przez ernix
Dbaluch Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Ogólnie to jedna wielka porażka z wykrywaniem luzów przy naszych a4 b6 , ja już wymieniłem wszystkie górne wachacze prawa + lewa strona , tuleje dolnych tylnych wahaczy strona prawa + lewa , końcówki drążków prawa + lewa strona i nadal coś puka , puka np przy zjeżdżaniu z krawężnika i po nierównośćiach., mam już kuźwa tego auta dość , byłem u 3 mechaników na 3 stacjach diagnostycznych i lipa , już kuźwa nigdy więcej pier**lonego wielowachaczu
greg2505 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Godzinę temu, Dbaluch napisał: Ogólnie to jedna wielka porażka z wykrywaniem luzów przy naszych a4 b6 , ja już wymieniłem wszystkie górne wachacze prawa + lewa strona , tuleje dolnych tylnych wahaczy strona prawa + lewa , końcówki drążków prawa + lewa strona i nadal coś puka , puka np przy zjeżdżaniu z krawężnika i po nierównośćiach., mam już kuźwa tego auta dość , byłem u 3 mechaników na 3 stacjach diagnostycznych i lipa , już kuźwa nigdy więcej pier**lonego wielowachaczu Drążki też wymieniałeś,u mnie pukał drążek ,a luz był praktycznie nie wyczuwalny,najbardziej jak zjeżdżałem z krawężnika,może pukać magiel lub kolumna kierownicza
pelonek1 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 10 minut temu, greg2505 napisał: Drążki też wymieniałeś,u mnie pukał drążek ,a luz był praktycznie nie wyczuwalny,najbardziej jak zjeżdżałem z krawężnika,może pukać magiel lub kolumna kierownicza Dokładnie, ja też szukałem przez 80 k km co mi stuka, dopiero jak rozpiąłem końcówkę drążka ze zwrotnicy to luz na drążku można było wyczuć. Tylko, że jak kolega @Dbaluch już tyle wymienił to drążki też miał luźne i raczej ktoś je powinien sprawdzić pod kątem luzów.
Dbaluch Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 3 godziny temu, greg2505 napisał: Drążki też wymieniałeś,u mnie pukał drążek ,a luz był praktycznie nie wyczuwalny,najbardziej jak zjeżdżałem z krawężnika,może pukać magiel lub kolumna kierownicza Miałem je nawet kupione lecz ich nie założyłem , szarpałem za nie i nic nie mogłem wyczuć żadnego luzu , nie wiem może to wina tego że mam ręce jak kowal , u mnie najbardziej słychać jak zjade np z krawężnika i na dziurawe drodze też to słychać
Dbaluch Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 3 godziny temu, greg2505 napisał: ... najbardziej jak zjeżdżałem z krawężnika,może pukać magiel lub kolumna kierownicza No tak ale zjeżdżając z krawężnika amortyzator jest poddany rozciąganiu i on w tym dolnym położeniu może mieć wyrobiony luz i może pukać , jeśli gadam głupoty to proszę mnie poprawic
greg2505 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 11 minut temu, Dbaluch napisał: Miałem je nawet kupione lecz ich nie założyłem , szarpałem za nie i nic nie mogłem wyczuć żadnego luzu , nie wiem może to wina tego że mam ręce jak kowal , u mnie najbardziej słychać jak zjade np z krawężnika i na dziurawe drodze też to słychać Ja energicznie pociągałem za końcówkę i raz na jakiś czas było bardzo ciche stuknięcie na drążku,a podczas zjeżdżalnia z krawężnika głośne stuknięcie jakby nie wiadomo jaki luz był,co do amorów miałem naprawdę słabe i nic nie pukało,jedynie przód się bujał
Dbaluch Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 5 minut temu, greg2505 napisał: Ja energicznie pociągałem za końcówkę i raz na jakiś czas było bardzo ciche stuknięcie na drążku,a podczas zjeżdżalnia z krawężnika głośne stuknięcie jakby nie wiadomo jaki luz był,co do amorów miałem naprawdę słabe i nic nie pukało,jedynie przód się bujał Końcówki drążków wymieniłem w ciemno , były pierwsze od nowości i niczym nie odbiegały od tych Lemforderów które wyciągłem z kartonika jako nowe więc czy jest możliwość że końcówki po tylu latach bez najmniejszych luzów a drążki wyrobione ? Czy jak już czy nie powinno być to odwrotnie że jako pierwsze padają końcówki a później drążki ?
greg2505 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Jeszcze na kolumnie sprawdź luz ,u mnie był taki (film poniżej),po wymianie kolumny cisza 20210630_184943.mp4
pelonek1 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 22 minuty temu, Dbaluch napisał: czy jest możliwość że końcówki po tylu latach bez najmniejszych luzów a drążki wyrobione ? Jest taka możliwość. W moim poprzednim golfie IV prawa końcówka drążka jest ORI (450k km przebiegu, auto dalej w rodzinie) a prawy drążek był dwa razy zmieniany.
Dbaluch Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Dodam że po odkreceniu końcówki drążka sam drążek pod swoim ciężarem się utrzymywał w powietrzu co według mnie świadczy o tym iż drążek nie jest nadmiernie wyeksplatowany
Dbaluch Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 3 minuty temu, pelonek1 napisał: Jest taka możliwość. W moim poprzednim golfie IV prawa końcówka drążka jest ORI (450k km przebiegu, auto dalej w rodzinie) a prawy drążek był dwa razy zmieniany. Czyli jednak nie ma na to reguły
Dbaluch Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 36 minut temu, greg2505 napisał: Jeszcze na kolumnie sprawdź luz ,u mnie był taki (film poniżej),po wymianie kolumny cisza 20210630_184943.mp4 Kręcąc kierownicą krótki energicznymi ruchami na postoju to czy Na kierownicy nie było tego luzu czuc ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się