radko123 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 nie mecz mie takimi pytaniami bo nie o to biega padl zarzut ze olej Xw30 jest za slaby do 1.8T Ja mowie ze to bzdura i tyle w tym temacie nie miałem takiego zamiaru chodziło mi o dyskusję w temacie. Ja swoją opinie poparłem artykułem i instrukcją i chciałem abyś też podał dlaczego uważasz że warto zostać przy 5w30.
vp-tdi Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 wlejta lotosa 5w40 i tez bedzie na tym jezdził i nic mu niebedzie .znajomy z belgii przyprowadził a6 AEB na blacie 400tys a na wlepkach jakiś serwisów olej (dziwna nazwa nie pamietam) 10w40
januaryy Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Podejrzewam ze czy wleje 5W30 czy 5W40 to całe G to odczuje 1
jacek70 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Ale się rozpętało. Chodziło mi dokładnie o to co pisał w swoim poście kol. Ploteros. A decyzja i tak należy do każdego z osobna.
januaryy Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Ale się rozpętało. Chodziło mi dokładnie o to co pisał w swoim poście kol. Ploteros. A decyzja i tak należy do każdego z osobna. Dobrze ze sie rozpetalo bo chodzi oto zeby wymienic poglady,podpowiedziec, doradzic a i tak kazdy zdecyduje sam. Ciagniemy dalej temat za i przeciw, moze jeszcze jakies ciekawe propozycje padna
pioteros Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Skoro tak się trzymasz instrukcji to czemu nie serwisujesz go w longlifie? Filtr paliwa wymieniales? Po co skoro instrukcja auta nie nakazuje Czasy są takie ze producenci maja gdzieś ze można zrobić cos lepiej. Po co zalewać lepszy olej jak i tak na każdym nawet mineralnym auto przejedzie ten okres gwarancji. Tylko pytanie brzmi co będzie po 10 latach czy silnik przejedzie kolejnych dziesięć czy pójdzie na złom Rski tez. Kogoś stać na rse to i pójdzie kupi druga nową z salonu jak stara zacznie przy stwarzać problemów a martwić się będą ci co kupują używane auta bo ich nie stać na nowe Jak dla mnie to i lejcie kujawski olej Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez pioteros
radko123 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Skoro tak się trzymasz instrukcji to czemu nie serwisujesz go w longlifie? Filtr paliwa wymieniales? Po co skoro instrukcja auta nie nakazuje Czasy są takie ze producenci maja gdzieś ze można zrobić cos lepiej. Po co zalewać lepszy olej jak i tak na każdym nawet mineralnym auto przejedzie ten okres gwarancji. Tylko pytanie brzmi co będzie po 10 latach czy silnik przejedzie kolejnych dziesięć czy pójdzie na złom Rski tez. Kogoś stać na rse to i pójdzie kupi druga nową z salonu jak stara zacznie przy stwarzać problemów a martwić się będą ci co kupują używane auta bo ich nie stać na nowe Jak dla mnie to i lejcie kujawski olej instrukcja nie podaje lepkości tylko normy, nie informuje również co ile wymieniać tylko w jakim trybie to ja sam zdecydowałem że przejdę na w40 mimo że serwis zaleca 5w30 ale raczej ze względu na ekologie i normy emisji a nie ochronę silnika.
pioteros Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Tylko nikt mi nie powie ze 5w30 jest w jakiś sposób lepszy niż 5w50 czy nawet 40. Bo sam różnice widzę w trasie na wskaźniku temperatury oleju miedzy 5w50 a 5w40 to co by dopiero było porównując do 5w30 No właśnie ekologia. Tylko ze dzisiaj przedkłada się cala ta śmieszna ekologia ponad żywotność aut i jednostek napędowych. Silniki są zgodne z jakimiś normami ale robią niższe przebiegi niż te poprzednich generacji. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez pioteros
januaryy Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Dzisiaj przetrzepalem troche interenet w poszukiwaniu artykułów i informacji odnosnie wyoboru oleju 5w30 czy 5w40 i faktycznie wiekszosc art. sklania sie ku 5w40 co mnie chyba przekonalo...
elmo814 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 5w40 5w50 10w60 LM, MOTUL MILERS, VALVOLINE, FUSCH,GULF 1
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 tylko i wyłacznie 5W40 mozna teźż dac 0W40
peem Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Myślę że należy wystrzegać się oleju rozlewanego z beczki. Okres przechowywania oleju jest długi więc nawet produkt z "ubiegłego" roku spokojnie nożna używać. 1
gsekulski Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Osobiscie polecam Valvoline Max Life 5w40. Rok czasu, 14 tys km zrobione na nim. Olej tylko delikatnie ciemniejszy się zrobił z max na bagnecie zeszło do poziomu 3/4. Poza tym silnik zauważalnie duzo ciszej pracuje niż na poprzednim oleju.
januaryy Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zalalem Motula 5w40 zobaczymy co z tego wyniknie. Pozdrawiam
0laczek Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Poprzedni właściciel lał Motula 5w40 300V, aktualnie latam na Motulu 5w40 X-clean i mam wrażenie, że zdecydowanie mniej go bierze.
DarePB Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Też chce wymienić olej w moim AVJ i również zastanawiam się nad 5/40 tylko waham się pomiędzy x-cess motula a LM synthoil high tech 5/40.. Jak myślicie? Edytowane 2 Września 2014 przez DarePB
pioteros Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 lm, lepsze oleje to juz tylko te do rajdowek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się