jolley Opublikowano 15 Grudnia 2017 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Ok. Wybór zmieniony. Wybór padł ostatecznie na Valvoline Synpower 5w40. Powinno być ok Dzięki za opinie Panowie
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Co do napinacza bez wtyczki to jest wszystko opisane w odpowiednim temacie. Kilka osób zrobilo taką zamianę i nie narzekają. Co do oleju to od kilku miesięcy jeżdżę na ravenolu 5w40 i jest elegancko i tanio jak na taką jakość. Napinacz jeszcze rzadziej się odzywa niż na wcześniejszym liqui moly sht.
Damianq Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Kupiłem auto i zamierzam zrobić serwis. Wleje najprawdopodobniej LM Synthiol High Tech lub Motula X-Cess 5W40. Z tego co widziałem zawieszki to lane było 5W30 ale nie wiem co. Zamierzam zlecić mechanikowi żeby zrzucił miskę i wyczyścił smok wraz z miską. Czy zastosować płukankę? Boje się żeby rozpuszczony syf nie pozatykał kanałów olejowych. A4 B7 Silnik 1.8T BFB Quattro. Przebieg 127 tysi.
Dev Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Damianq napisał: Kupiłem auto i zamierzam zrobić serwis. Wleje najprawdopodobniej LM Synthiol High Tech lub Motula X-Cess 5W40. Z tego co widziałem zawieszki to lane było 5W30 ale nie wiem co. Zamierzam zlecić mechanikowi żeby zrzucił miskę i wyczyścił smok wraz z miską. Czy zastosować płukankę? Boje się żeby rozpuszczony syf nie pozatykał kanałów olejowych. A4 B7 Silnik 1.8T BFB Quattro. Przebieg 127 tysi. najpierw plukanka a potem micha w dół
jolley Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 A nie lepiej na nowym oleju najpierw sprawdzić ciśnienie? Może nie ma sensu tego narazie robić?
przem8 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Czyszczenie smoka w 1.8t po zakupie powinno być uwzględnione w pakiecie startowym razem z wymianą oleju. Ciśnienie może być jeszcze w normie, co nie znaczy, że smok będzie zupełnie czysty.
Mariox37 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 W dniu 21.12.2017 o 19:39, Damianq napisał: Kupiłem auto i zamierzam zrobić serwis. Wleje najprawdopodobniej LM Synthiol High Tech lub Motula X-Cess 5W40. Z tego co widziałem zawieszki to lane było 5W30 ale nie wiem co. Zamierzam zlecić mechanikowi żeby zrzucił miskę i wyczyścił smok wraz z miską. Czy zastosować płukankę? Boje się żeby rozpuszczony syf nie pozatykał kanałów olejowych. A4 B7 Silnik 1.8T BFB Quattro. Przebieg 127 tysi. Ja robiłem tak : Olej wymieniony oczywiscie na Motul X-clean 5W40 do tego przed wymianą płukanka Liquy Moly Pro-Line Engine Flush 0,5L i na koniec po wymianie CERATEC LIQUI MOLY Jutro zobaczę ile już po wymianie km narobiłem choć to drugie auto w domu i raczej w długie podróże rodzinne nim nie jeżdżę
Damianq Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) Dlaczego lałeś X-Clean a nie X-Cess? Jaka jest różnica pomiędzy tymi olejami? Edytowane 28 Grudnia 2017 przez Damianq
Mariox37 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 To bardzo podobne oleje Tam gdzie zawsze kupuje olej czyli Gliwice Ul. Pszczyńska taki mi gość polecił akurat do 1.8T A motula lałem zawsze czy to do moto czy auto. Oczywiście trzeba mieć sprawdzony sklep bo dużo podróbek . Do moto można łatwo rozpoznać org. Motul bo ma taki cukierkowy zapach Motul 8100 X-Clean, X-Cess Oleje Syntetyczne Motul 8100 to oleje syntetyczne X-Clean 5W-40 i X-Cess 5W40 stworzone do silnikow benzynowych i wysokoprężnych. Olej X Clean jest olejem typu MidSaps z obniżoną zawartością popiołów i fosforu i przystosowany do długich okresów między wymianami. Spełnia wymagania producentów : BMW LL-04, MB 229.51, VW 502.00, 505.00 i 505.01 oraz GM Opel Dexos2. Opracowany dla nowych silników spełniających normy emisji spalin Euro IV w Renault, Nissanie i Fiacie wyposażonych w DPF. Motul 8100 X Cess 5W40 jest olejem, który zastępuje 8100 X-Max 5w30 i 5W40. Zalecany do silników OPLA 2.0 i 2.2 DTI. Spełnia normy BMW LL-01, Porsche A40, MB 229.5, VW 502.00, 505.00 oraz Renault RN0700 i 0710. Redukuje zużycie oleju oraz wydłuża okres użytkowania.
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 8 godzin temu, Tepeeno napisał: Valvoline Maxlife Raczej SynPower
Tamek141 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witam, co polecacie do AVJ zrobiony na 240ps, do tej pory zalany był valvo ale nw konkretnie jaki, planuje zrobić płukanke z racji że moc świeżo podniesiona i zalać valvoline synpower 5w40, coś lepszego w podobnej cenie? Sprzedawca wciska mi w dobrej cenie castrola. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 2 minuty temu, Tamek141 napisał: Witam, co polecacie do AVJ zrobiony na 240ps, do tej pory zalany był valvo ale nw konkretnie jaki, planuje zrobić płukanke z racji że moc świeżo podniesiona i zalać valvoline synpower 5w40, coś lepszego w podobnej cenie? Sprzedawca wciska mi w dobrej cenie castrola. Pozdrawiam Lej valvo
przem8 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 1 minutę temu, Tamek141 napisał: Witam, co polecacie do AVJ zrobiony na 240ps, do tej pory zalany był valvo ale nw konkretnie jaki, planuje zrobić płukanke z racji że moc świeżo podniesiona i zalać valvoline synpower 5w40, coś lepszego w podobnej cenie? Sprzedawca wciska mi w dobrej cenie castrola. Pozdrawiam Tyle stron i jeszcze takie dylematy
Tamek141 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 1 minutę temu, przem8 napisał: Tyle stron i jeszcze takie dylematy Dylematy będą zawsze bo konkretna odpowiedź na konkretne pytanie to najpszyjemniejsza odpowiedź 1
przem8 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Teraz, Tamek141 napisał: Dylematy będą zawsze bo konkretna odpowiedź na konkretne pytanie to najpszyjemniejsza odpowiedź Ale czasem warto zadać sobie trochę trudu, a nie od razu na gotowe czekać Od siebie polecam ravenol turbo vst
Dydki Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Panowie trochę ucichlo o motulu, na początku tematu raczej królował teraz jakby mniej przesciga go LM. Czy LM stał się o wiele lepszy A motul gorszy czy co może być tego powodem?
HatefulEvil Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 8 godzin temu, Dydki napisał: Panowie trochę ucichlo o motulu, na początku tematu raczej królował teraz jakby mniej przesciga go LM. Czy LM stał się o wiele lepszy A motul gorszy czy co może być tego powodem? Pensje rosną, więc droższy Lm nie wydaje się już taki droższy
KINIAM Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 11 godzin temu, Tamek141 napisał: Dylematy będą zawsze bo konkretna odpowiedź na konkretne pytanie to najpszyjemniejsza odpowiedź Aby było ekologicznie to 5W30 ale to niekoniecznie dobrze dla silnika więc 5W40 ale mamy gaz więc z wysokim TBN. Sporo zagazowanych silników ma zalewany 10W40, mój znajomy zalewa SPECOL 5W40 GOLD. Zmienia olej co 10-12 tys. km w tym czasie dolewa ok. 1-1,2 litra, więc kupuje 5 litrów oleju za ok. 70 zł.
KINIAM Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 39 minut temu, HatefulEvil napisał: Pensje rosną, więc droższy Lm nie wydaje się już taki droższy Ostatnio LM 5W40 Synthoil kupowałem 5 litrów za 130 -140 zł a Millersa 5W40 CFS za 150 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się