mszark Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Niech sobie syf leci. Ważne żeby opiłki nie świeciły.
Stacyjny Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Jak olej jest czarny to znaczy , że dobrze czyści. Ja z Motula jakiś czas temu zrezygnowałem. Są tańsze i lepsze oleje od niego np. Shell Helix Ultra 5W-40. Od paru wymian go stosuje i powoli sobie czyści motor. Xcess był kiedyś dobrym olejem teraz to przeciętniak. 1
imr_pl Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 3 zezony - LM 5W40 LHT - dolewka ok 1 - 1,5 l między wymianami teraz Motul x-cess 5W40 zalany koniec lipca - brak ubytku na bagnecie robię ok 10tys rocznie głównie miasto
Stacyjny Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 2 godziny temu, imr_pl napisał: 3 zezony - LM 5W40 LHT - dolewka ok 1 - 1,5 l między wymianami teraz Motul x-cess 5W40 zalany koniec lipca - brak ubytku na bagnecie robię ok 10tys rocznie głównie miasto od lipca ile km zrobiłeś? poczekaj może coś jeszcze łyknie. Ja nie twierdze, że Motul to zły olej, ale w tej cenie są lepsze. X cess to mieszanina HC i PAO wiec też nie samo PAO jak większość twierdzi. Na ubytki ma też wpływ NOACK.
Unf Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 2 godziny temu, Stacyjny napisał: Ja nie twierdze, że Motul to zły olej, ale w tej cenie są lepsze. Z czystej ciekawości - co jest w cenie Motula i jest lepsze od niego?
franc321 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 5 godzin temu, imr_pl napisał: 3 zezony - LM 5W40 LHT - dolewka ok 1 - 1,5 l między wymianami teraz Motul x-cess 5W40 zalany koniec lipca - brak ubytku na bagnecie robię ok 10tys rocznie głównie miasto Od zakupu a4 lałem LM 5W40, dwie ostatnie wymiany to motul x cess 5W40 i zdecydowanie mniej go ubywa. 90% trasy, wymiany dwa razy w roku lub co 10k. Co ludzi, to opinii a najlepiej sprawdzić samemu ;-)
Stacyjny Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Unf napisał: Z czystej ciekawości - co jest w cenie Motula i jest lepsze od niego? Shell Helix Ultra 5W-40
stalo Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Moją A4 bujam się od 6mcy, poprzedni właściciel lał totala 5w30 aż wspaniałomyślny mechanich po wymianie upg i głowicy postanowił bez konsultacji zalać 10w40 chcę wrócić znów do sysntetyków ale 5w40 stąd moje pytanie czy robić płukankę (na półsyntetyku zrobiłem 8k) i czy TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W40 czy VALVOLINE SYNPOWER 5W40 ?
cysiek18 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 7 godzin temu, stalo napisał: Moją A4 bujam się od 6mcy, poprzedni właściciel lał totala 5w30 aż wspaniałomyślny mechanich po wymianie upg i głowicy postanowił bez konsultacji zalać 10w40 chcę wrócić znów do sysntetyków ale 5w40 stąd moje pytanie czy robić płukankę (na półsyntetyku zrobiłem 8k) i czy TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W40 czy VALVOLINE SYNPOWER 5W40 ? Nie odkrywaj ameryki na nowo. Lej płukankę i zalej albo LM albo Motul
stalo Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Właśnie nie odkrywam a dodatkowo sugeruję się testami olejów (min. ten http://www.wykop.pl/ramka/2367418/bardzo-ciekawy-test-olejow-silnikowych-zdjecia-mowia-same-za-siebie/ ) gdzie to valvoline jest bardzo wysoko oceniany w linku który załączyłem widać jaki syf zostawia min motul, LM wypada super ale znów cena jest wysoka a valvoline wydaje mi się tu kompromisem
przem8 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 LM jest przereklamowany i nie warty swojej ceny, zwłaszcza jak ktoś wymienia olej częściej niż raz do roku.
stalo Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Przebiegi robię sporawe bo jest to ok 2500-2800/mc więc teoretycznie co 4 miesiące wymieniam olej z filtrem. Pytanie czy płukanka jest niezbędna po przesiadce z 10W40, przebieg ok 8k a silnik przed wlaniem był czysty (wymianiana głowica, uszczelki, rozrząd z paskiem i łańcuchem, czyszczony smok itp)
przem8 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Nie zaszkodzi ale więcej powinno splynąć starego oleju z plukanką.
k232 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Ja przeszedłem po 60k km z 10W40 na 5W40 bez żadnej płukanki. Wlej sobie Valvoline Synpower 5W40 , polecam. ?
franc321 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 2 godziny temu, przem8 napisał: LM jest przereklamowany i nie warty swojej ceny, zwłaszcza jak ktoś wymienia olej częściej niż raz do roku. Zgadzam sie, dotychczas zalewałem LM dwa razy w roku. Ostatnie dwie wymiany leje Motula i mimo, że LM niewiele dolewałem to Motula prawie wcale nie ubywa, a po emerycku nie jeżdże ? Co prawda jest niewiele tańszy od LM, ale do LM już nie wrócę.
passoro Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 W dniu 2.12.2018 o 14:46, Patryk94 napisał: Może jest ktoś kto używał 5w50 liqui moil molygen w 1.8t przy stage 2 lub jeszcze mocniejszym stage, i może tu się wypowiedzieć. ? Ja używałem w poprzednim samochodzie (A3 8L) z silnikiem 1.8T AGU (150KM) i powiem szczerze, że bardzo dobrze się sprawował, ogólnie chodzi o to, że ten olej działa lepiej w wyższych temperaturach, czyli jak dajesz mu po garach to on wtedy zachowuje filtr olejowy za to na niskich obrotach/spokojnej jeździe jest ciut większe tarcie. Moje zdanie warto wlać jak masz Stage 2 bo strzelam, że masz cięższą nogę
DivaynEays Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) W dniu 11.02.2018 o 10:39, tajesi1003 napisał: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg/htmlview Panowie a co sadzicie o takim teście?? Z tego co w nim wynika to LM i Motul wypadaja slabo ? bo to sredniaki od dawna, kiedys robily robote, ale robia konsumenta w balon. Ja latam teraz na Ravenolu Edytowane 23 Stycznia 2019 przez DivaynEays 1
DivaynEays Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 W dniu 14.01.2019 o 20:27, Unf napisał: Z czystej ciekawości - co jest w cenie Motula i jest lepsze od niego? Ravenol VST np 1
Patryk94 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Godzinę temu, passoro napisał: Ja używałem w poprzednim samochodzie (A3 8L) z silnikiem 1.8T AGU (150KM) i powiem szczerze, że bardzo dobrze się sprawował, ogólnie chodzi o to, że ten olej działa lepiej w wyższych temperaturach, czyli jak dajesz mu po garach to on wtedy zachowuje filtr olejowy za to na niskich obrotach/spokojnej jeździe jest ciut większe tarcie. Moje zdanie warto wlać jak masz Stage 2 bo strzelam, że masz cięższą nogę Dzięki za odpowiedź, od tygodnia juz zalany 5w50 ale motula.
LukiG60 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Motul 8100 X-CLEAN 5W40 brac z tym C3 ? czy ten x-cess ? Brał ktoś może od użytkownika PunktOlejowy z allegro ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się