SMS Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Kolega ma całkowitą racje, jak klucz dobrze nie siądzie to zjedziesz sruby, a wiem że te na imbus 8 z tyłu trzymaja bardzo mocno. przerabiałem temat wymiany tarcz z tyłu. słyszalem ze aby zlikwidowac napręzenia śrub to trzeba młotkiem w łeb śruby uderzyć. wiem to od kuzyna mechanika.
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) W te sruby to trzeba porzadnie przyebac przed odkreceniem Potem wymiana srub z 6katnym łbem Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez Dev
SMS Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 może za mało dobitnie się wyraziłem ale dzięki za uzupełnienie.
irzyk Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 A jak jest z tylnymi przy przednim napędzie? Robił ktoś z Was? Czy kłaść nowe łożyska mimo, że nie ma z nimi problemu? Czy ciężko przekłada się pierścień ABS'u? Czy do niego również potrzebna jest prasa?Jeszcze jedno pytanko - o co konkretnie chodzi z wkręcaniem tłoczka w tylnym zacisku? Przód wymieniłem sam bezproblemowo także lewych rąk do tej roboty nie mam ale chciałbym znać jak najwięcej szczegółów? Czy po całej operacji trzeba regulować "ręczny"?Będę bardzo wdzięczny za wyczerpujące podpowiedzi.
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Tarcze masz razem z piastami plus lozyska Pierscienie ABS daje sie nowe i prasa sie przydaje Tloczki w tylnych zaciskach wkreca sie i wciska jednoczesnie
irzyk Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Pierscienie ABS daje sie nowe i prasa sie przydaje Na prawdę nie da się ich wybić ze starych tarcz, ładnie wyczyścić i wprasować na nowe?Łożyska to rozumiem, bo przenoszą obciążenie i się zużywają a pierścienie służą tylko do dawania impulsów na czujnik.
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 przy zdejmowaniu wystarczy że pokrzywisz go o 0.2 mm a już bedzie lipa w działaniu ukłądu ABS
irzyk Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 To biorę nowe, bo nie chcę się później wkurzać.Ostatnie pytanko mam - czy przy wkręcaniu tłoczka płyn cofa się do zbiorniczka tak jak w przednich, czy trzeba luzować odpowietrznik?
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Płyn się cofa do zbiorniczka. oczywiscie że sie cofa, tylko po co ? płyn powinien ujsc odpowietrznikiem
sebul Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Oj, kolega zapomnial mi zabrac wciskacza wiec...czy jest jakis patent na wcisniete tych tloczkow z tylu ? Mam wciskac do tloczkow ale prosty ktory tylko wciska a nie jeszcze wkreca...bo jesli nie to poczekam i w nastepnym tygodniu to zrobie
sebul Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) To super, w takim razie się wezmę za tył jutro, a przód zrobię w inny dzień. Dzięki za info ! Jak nie zapomnę , zrobię foty na poradnik. btw. jak wyciągnąć ten koszyczek co jest w zbiorniczku płynu hamulcowego ? Nie jest on w żaden sposób przymocowany ? Bo próbowałem go podciągnąc do góry i stawiał opór Tarcze na tyle wymienone, oczywiscie byly problemy bo nie moglem ich wyjac z jarzma, z jednej strony juz jednego klocka nie bylo i byla tarta blacha, z drugiej strony tylko kawalek klocka byl i przez rowki tarcza zejsc nie chciala, musielismy ja zbijac ...masakra...tak to reszta poszla juz gladko, tloczek wcisnalem kluczem i zrobionym wciskaczem do tloczkow, bo samo krecenie nic nie dawalo, a tutaj dociskalismy wciskaczem i krecilismy kluczem. Dzieki temu zaoszczedzilem 80 zl Tylko pytanie mam co do recznego...po jakim czasie on sie sam wyreguluje ? Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez sebul
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Zestaw sie dotrze i ręczny wroci tak jak był
sebul Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 A co do plynu...bo wczesniej mi wywalalo czasem komunikat na czerwono, dolalem wiec troche plynu hamulcowego...i teraz myslalem ze po wcisnieciu tloczkow sie plyn uleje wiec otwrozylem korek od zbiorniczka, ale nic sie nie stalo. Czy tak mialo byc ?
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Miales niski poziom albo odkreciles odpowietrznik podczas wciskania tloczka
sebul Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Nic nie ruszalem, a poziom mialem nawet za duzy, bo jak dolewalem to nalalo mi sie ze az w koszyczku byl plyn i usunalem tyle ze siegalo do koszyczka . Odpowietrznik to jak rozumiem jest na gorze taki zolty zeby go dokrecic i odkrecic plaskim srubokretem ?
COXymoX Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Zaciągnij ręczny z 5 razy i jest ułożony tzn. jest brak luzu na dźwigni ręcznego Odpowietrznik masz w zacisku na klucz 11
swiro222 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 WYMIENILEM TARCZE I KLOCKI Z PRZODU.TRZY DNI JUZ JEZDZE I WIDZE ZE NA OBU UKLADACH KLOCKI TRA TYLKO NA GORNEJ POWIERZCHNI TARCZY.POLOWE POWIERZCHNI ZBIERAJA KLOCKI.ZNA KTOS PRZYCZYNE?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się