sebul Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Tarcze i klocki z tylu wymienilem, ale uwazam ze reczny nie dziala tak jakbym chcial. Gdzie sa linki i jak je podciagnac ? Edytowane 5 Września 2014 przez sebul 1
pakotomasz Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Poprawcie jeśli się mylę, ale ręczny w B6 ma chyba samoregulację
elmer80 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Nie chcę zakładać nowego tematu to się podpinam. Mam problem z zacinającym się tylnym zaciskiem. Ręczny nie odbija. Trzeba rozbierać zacisk? Wystarczy czyszczenie/smarowanie czy coś wymienić trzeba? Na co zwrócić uwagę przy rozbieraniu? wysłane z Commodore 64
Dev Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Jest prostsza metoda, wystarczy wysłać je do mnie a ja juz zrobie resztę. Sam sobie nie poradzisz a jeszcze narobisz sobie gnoju.
elmer80 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Masz taki zrewitalizowany zacisk żeby mi wysłać a ja odeślę swój? Tak przy okazji... wysłałeś mi przewody do skodziny? wysłane z Commodore 64
krokodyl1 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 A co Wy na to? Regulacja hamulca ręcznego* Dzięki automatycznej regulacji hamulca tylnego koła, nie jest już konieczna dalsza regulacja hamulca ręcznego. Ponowna regulacja jest wymagana tylko w przypadku wymiany cięgien hamulca ręcznego, zacisków hamulcowych, klocków hamulcowych lub tarcz hamulcowych.* Nożny układ hamulcowy musi być odpowietrzony i działać prawidłowo.* Dźwignia hamulca ręcznego, cięgna hamulca ręcznego i uchwyt muszą być całkowicie zamontowane– Ustawić pozycję dźwigni przy zaciskach hamulcowych A = 1,5 mm za pomocą szczelinomierza– Nacisnąć silnie pedał hamulca co najmniej 3 razy.Dla lepszej przejrzystości dźwignia hamulca ręcznego jest przedstawiona w stanie wymontowanym.– Nacisnąć przycisk odblokowujący poz. -2-. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego)– Puścić przycisk odblokowujący– Przynajmniej 3 razy mocno pociągnąć dźwignię ręcznego hamulca– Dźwignia ręcznego hamulca w położeniu spoczynkowym.– Nacisnąć przycisk odblokowujący. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego)– Puścić przycisk odblokowujący– Wyjąć szczelinomierz z zacisków hamulcowych– Skontrolować ustawienie dźwigni na zaciskach hamulcowych.– Odstęp A między dźwignią a ogranicznikiem powyżej 0 i poniżej 1,5 mm
gonzalez09 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 podepne sie pod temat ; wymienilem linke hamulcowa myslalem ze sama sie wyreguluje ale niestety recznego prawie nie ma , czy musze wymienic tez 2 linke czy szukac innej przyczyny??? zaciski odbijaja takze nie wiem o co chodzi.jesli ktos moze to rosze o pomoc
ShatyMK Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Siema, Ja miałem strasznie poryrane tarcze, więc w ubiegłym roku wymieniłem na nowe, do tego polecono mi klocki TRW (wcześniej były ori bosh z logo audi). Zanim się dotarły wydawało mi się zę w ogóle nie hamują ale to normalne, minęło już dużo czasu i cały czas ręczny łapie lepiej prawą stronę, lewa kuleje, hamuje ale słabiej, z resztą wydaje mi się że te TRW w ogóle są jakieś do d*u*p*y. Na przeglądzie wychodzi ok bo jest w normie, ale nie jest to żyleta. W A4 B5 jak zaciągnąłem ręczny to na suchym asfalcie mogłem zawracać. Wcześniej było tak samo i sądziłem że jest to kwestia tarcz, teraz już sam nie wiem, może kiedyś ktoś wymienił jedną linkę i jest jakaś bardziej rozciągliwa, inna stal, hmm? Lub może faktycznie tłoczki lub coś z zaciskami? Miał ktoś taki problem? Nie wiem czy jest sens się za to zabierać, czy poprostu wymienić klocki na lepsze?
dawid318 Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Dnia 1.09.2016 o 08:41, karaluch8 napisał: https://zapodaj.net/0114ab3c5a130.jpg.html https://zapodaj.net/59ea12395286c.jpg.html Regulacja jest pod osłoną termiczną tłumika. Trzeba ją odkręcić (4 sruby) i cofnąć do przodu. Reszta w zdjęciach.
słoniu Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Czołem, Ludzie dajcie jakieś wkazówki bo już witki opadają same, linki pokazują całkiem inny mechanizm ręcznego jak i regulacji. Dnia 13/03/2017 o 16:28, dawid318 napisał: https://zapodaj.net/0114ab3c5a130.jpg.html https://zapodaj.net/59ea12395286c.jpg.html Nie posiadam u siebie (a4b6 1.9Q ) żadnej regulacji linki ręcznego z dołu auta, od strony tunelu mam całkiem co innego jak na zdjęciach :/ A potrzebuje zrobić regulacje linki (głównie lewe koło) bo po wymianie klocków na nowe, jest efekt zaciągniętego ręcznego po wymianie na stare klocki jest dobrze. :/
aiwer Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 To mnie zaskoczyliście tą regulacją. Myślałem, że jest automatyczna. Jestem po wymianie linek, tarcz i klocków z tyłu i ten ręczny jest bo jest ale w 5 osób na wzniesieniu mi nie trzyma samochodu. Nawet jak jadę na traiwe i chce na zakręcie zaciągnąc ręczny to sie nic nie dzieje Dźwignia chodzi dosyć ciężko i łapie na 4 ząbki.
error32856 Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Jest samoregulacja , przerabiałem to u siebie jedno koło nie bierze, można linkę lekko napiąć pod dźwignia ręcznego dostęp od popielniczki za ręcznym lecz to i tak nic nie da bo wina lezy w zacisku.
słoniu Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Dnia 02/07/2017 o 10:43, error32856 napisał: wina lezy w zacisku. Co masz na myśli kolego odnośnie zacisku? Kłania się regeneracja ?
error32856 Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 tak dokładnie regeneracja napisz do użytkownika DEV ponoć zajmuje się tym
BartoszBB Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Pany mam problem moja stara linka pękła po czym się zacięła wymieniłem na nową wraz z tarczami i klockami ręczny w prawym kole jest ok natomiast w lewym kole po wymianie linki ręczny jest na 50% tarcza po jezdzie czyt.hamowaniu tez wyraznie zimnejsza lewa od prawej. Po zdemontowaniu klocków i zaciągnieciu ręcznego widać że tłoczek chodzi i wysuwa się te 1-1,5mm zaciągając dzwignię ręcznego po czym wraca na swoje miejsce - dzwignia na wieloklinie wraca do ogranicznika i odbija tak jak ma być. Czy ten zacisk jest jakoś nieodpowiednio ustawiony czyt. może być za mało wykręcony / wysunięty tłoczek po wymianie? Myślałem że sam się odpowiednio ustawi po czasie a tu ni hu hu....
a4audiiii Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Bez obrazy z ta regeneracja, ale sam to przerabiałem i tylne zaciski lepiej kupić nowe lub np z exeo bo świeży dosyc:). Po regeneracji lubią ,,lać,,
Dev Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 29 minut temu, a4audiiii napisał: Po regeneracji lubią ,,lać,, Widzę eksperta w tej materii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się