qlimazz Opublikowano 4 Czerwca 2018 Opublikowano 4 Czerwca 2018 W dniu 9.01.2018 o 00:19, Pucek napisał: Koledzy, są różne wysokości, przechodziłem z 1ba i moje gumy mają 20mm, jak widzicie na załączonym obrazku są też 13 i 10mm Swoją drogą, muszę porównać jeszcze gumy w b7 bo wydaje mi się że są takie same wyglądowo a może będą niższe. W dniu 1.04.2018 o 14:08, DanielM napisał: 8k0512141C gumowa podkładka występuje u każdego, dodatkowo są montowane "plastikowe nakładki" o nr np 8k0512141 E i G, mocując je na gumę możesz zwiększyć prześwit tak wygląda 8k0512141 E tylnej osi.
KoJ@K Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) Jestem tydzień po wymianie sprężyn na Eibach pro kit. Założyłem sprężyny na ori zawias 1BA i nie zgodze się z nie którymi wypowiedziami, że jest do d*py, że coś źle wybiera, że autem buja itd - wręcz przeciwnie, auto dużo zyskało i dużo szybciej reaguje na szybkie ruchy kierownicą, autem nie buja, nadal przyjemnie wybiera, nic nie dobija, siadło książkowo i w połączeniu z 19' felgami i kapciem 245/35 na szybszych łukach jedzie jak przyklejona. Jeździłem autami z BE, BV, gwinty i tutaj w zestawieniu BA + Pro Kit nie zauważyłem żadnych nie pokojących zachowań samochodu, obecny komfort dla mnie to bajka, no i zyskało na wyglądzie, bo fajnie dla oka usiadła, a nadal jest praktyczna. Ze swojej strony mogę śmiało bardzo polecić taki zestaw, czyli 1BA + Eibach Pro Kit Tak to mniej więcej wyszło: Edytowane 15 Lipca 2018 przez KoJ@K 1
qlimazz Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Wydaje mi się, że to kwestia kondycji całego zawiasu i amorów. Zakres pracy amora 1ba ogarnia to obniżenie tyle że zużycie jest szybsze, bo są ściśnięte i nie pracują w pełnym zakresie. Póki są dobre to tłumią i trzymają, więc nie ma mowy o bujaniu i dobijaniu. Takie opinie piszą Ci którzy powinni w pierwszej kolejności wymienić zajechane amory a zamiast tego obniżają auto. Też jestem zadowolony z takiego setu w trójce, ale jak padną amory napewno wsadzę dedykowane o skróconym skoku, chociażby po to by mieć porównanie. Edytowane 16 Lipca 2018 przez qlimazz
KoJ@K Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 Zgadzam się z tym co napisałeś i mam podobne zdanie, a jak te padną to wtedy się kupi amorki pod 1BE. Ale nie jest to koniecznością i MUSem tak jak to nie którzy piszą i wyolbrzymiają
Konrad20vt Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 Panowie, amorki S-line 1BE + spreżyny H&R 40/40 mm koła 18nastki czy to nie będzie beton i będzie na takim zestawie można normalnie jezdzic? Ma ktoś może, podzieli sie opinią? Pozdro
Kodzak33 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 W dniu 16.07.2018 o 18:28, qlimazz napisał: Wydaje mi się, że to kwestia kondycji całego zawiasu i amorów. Zakres pracy amora 1ba ogarnia to obniżenie tyle że zużycie jest szybsze, bo są ściśnięte i nie pracują w pełnym zakresie. Póki są dobre to tłumią i trzymają, więc nie ma mowy o bujaniu i dobijaniu. Takie opinie piszą Ci którzy powinni w pierwszej kolejności wymienić zajechane amory a zamiast tego obniżają auto. Też jestem zadowolony z takiego setu w trójce, ale jak padną amory napewno wsadzę dedykowane o skróconym skoku, chociażby po to by mieć porównanie. Według mnie jak do 1ba wstawia się niższe sprężyny to powinno się zmienić gumę podbój amora na ten z 1be. Wtedy nie będzie efektu dobijania itp bo się nie będzie na tej gumie opierać która jest sporo dłuższa
marda16 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 Mam już w drugim Audi taki zestaw sprężyny Eibacha + amorki 1ba w sumie 6 lat jazdy i żadnych skutków ubocznych nie miałem ,także podzielam pogląd kolegi Glimazz w pełni ...
masainai Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 Witam wszystkich. Jestem z Białorusi. Od dawna chciałem spróbować na sowie samochodem zainstalować zestaw Eibach E10-15-011-01-22. Audi a4 s8 2008 rok -30/35. Jeśli nagle ktoś sprzedaje używane lub nowe ale w dobrej cenie. Proszę napisać mi na e-mail [email protected].?
Konrad20vt Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 Panowie, założyłem spreżyny H&R -4cm na amorki 1BE sliny i auto siadło dosyć mocno ? na tyle ze ciągle zawadzam osłonami o wszystko co leży, auto aktualnie stoi na 245/40/18 ale bede zakładał 255/35/19 rozumiem że auto powinno delikatnie stać wyżej? Ewentualnie, mysle jak to troche podnieść, znalazłem spreżyny od audi S4 3.0 TFSI czy po założeniu tych spreżyn auto powinno stać tak jak na sprezynach z sliny? Czy może coś niżej? Czy może jednak 19nastki podniosą auto na tyle że przestane zawadzać hehe
qlimazz Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 2 godziny temu, Konrad20vt napisał: Panowie, założyłem spreżyny H&R -4cm na amorki 1BE sliny i auto siadło dosyć mocno ? na tyle ze ciągle zawadzam osłonami o wszystko co leży, auto aktualnie stoi na 245/40/18 ale bede zakładał 255/35/19 rozumiem że auto powinno delikatnie stać wyżej? Ewentualnie, mysle jak to troche podnieść, znalazłem spreżyny od audi S4 3.0 TFSI czy po założeniu tych spreżyn auto powinno stać tak jak na sprezynach z sliny? Czy może coś niżej? Czy może jednak 19nastki podniosą auto na tyle że przestane zawadzać hehe Najlepsze są najprostsze rozwiązania spróbuj podnieść auto na średnicy koła zyskasz ok 0,5 cm jak to nie wystarczy zmień sprężyny jak kolega wyżej pisał eibach pro kit jest optymalny (0,5-1cm w górę względem H&R). Montaż używanych to loteria z doborem odpowiedniej kategorii wagowej żeby równo stało.
Konrad20vt Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 Spróboje załozyć własnie 19nastki bo i tak chciałem. Ja nie zawadzam zderzakiem itp tylko tymi osłonami pod autem...to jest najgorsze Troche mi szkoda teraz zmieniac tych HR bo kupe kasy na to poszło i myslałem że nie będzie tragedii..
davis693 Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 (edytowane) Witam, planuje w tym roku na lato dać jakieś 245/40/18 i do tego eibach pro kit, ale mam 1BA( a obecnie ori 225/55/16) i chciałbym zobaczyć jak to wygląda przed i po na 18". Widzę foty na nowych springach i wygląda zacnie, ale chciałbym zobaczyć porównanie . No i co najważniejsze róznice w komforcie Edytowane 26 Marca 2019 przez davis693
Venovsky Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) Napisałem post i po dwóch godzinach musiałem wyedytować bo nie w tym dziale napisałem. Jeśli można prosić moderację o usunięcie mojego posta Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez Venovsky Zła generacja, nie spojrzałem po wyszukiwaniu :(
Sobieszowska Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 W dniu 15.07.2018 o 23:54, KoJ@K napisał: Jestem tydzień po wymianie sprężyn na Eibach pro kit. Założyłem sprężyny na ori zawias 1BA i nie zgodze się z nie którymi wypowiedziami, że jest do d*py, że coś źle wybiera, że autem buja itd - wręcz przeciwnie, auto dużo zyskało i dużo szybciej reaguje na szybkie ruchy kierownicą, autem nie buja, nadal przyjemnie wybiera, nic nie dobija, siadło książkowo i w połączeniu z 19' felgami i kapciem 245/35 na szybszych łukach jedzie jak przyklejona. Jeździłem autami z BE, BV, gwinty i tutaj w zestawieniu BA + Pro Kit nie zauważyłem żadnych nie pokojących zachowań samochodu, obecny komfort dla mnie to bajka, no i zyskało na wyglądzie, bo fajnie dla oka usiadła, a nadal jest praktyczna. Ze swojej strony mogę śmiało bardzo polecić taki zestaw, czyli 1BA + Eibach Pro Kit Tak to mniej więcej wyszło: Kolego ktore wsadziles u siebie? E10-15-011-01-22?
KoJ@K Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 Teraz całość tak wygląda, felga z A8 D4 19' 9j et33
Sobieszowska Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 Godzinę temu, KoJ@K napisał: Teraz całość tak wygląda, felga z A8 D4 19' 9j et33 Wyglada pieknie pozazdroscic! Tu sa same sprezyny eibacha ze zdjecia o numerze 111501101HA?? I amorki z zawieszenia komfort 1BA zostawione tak? Mam avanta z 2012 2.0TDI 143km CJCA zawieszenie 1BA myslisz ze śmiało moge zakladac do siebie ten sam zestaw sprezyn i zostawic amorki z 1BA? Dla mojego modelu podają nr katalogowy E10150110122 orientujesz sie czy to te same sprezyny ?? Dzieki
KoJ@K Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 (edytowane) Tak, u mnie na amorki BA zalozylem te sprężyny co pokazałem wyżej. Sprawdź sobie pod maską kategorie wagowe, wejdź na strone eibacha, zadzwoń do nich, dopytaj o swoje parametry i podaj ten nr sprężyn, które wstawiłeś. Napewno podpowiedzą ale z tego co piszesz to będą te same sprężyny. Edytowane 22 Maja 2019 przez KoJ@K
Sobieszowska Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 (edytowane) W dniu 22.05.2019 o 18:08, KoJ@K napisał: Tak, u mnie na amorki BA zalozylem te sprężyny co pokazałem wyżej. Sprawdź sobie pod maską kategorie wagowe, wejdź na strone eibacha, zadzwoń do nich, dopytaj o swoje parametry i podaj ten nr sprężyn, które wstawiłeś. Napewno podpowiedzą ale z tego co piszesz to będą te same sprężyny. Juz po zmianie wyglada mega dobrze Edytowane 1 Czerwca 2019 przez Sobieszowska
Cainbro Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Panowie! Jak by to wyglądało gdybym do seryjnego 1ba założył właśnie tego eibach pro kit -30mm przy 5 osobach na pokładzie i zawalony bagażnik? Czy to wgl ruszy z miejsca? I czy pomogli byście dobrać na alledrogo zestaw który by pasował? Avant 2.0 tdi 177km polift quattro, dzięki??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się