akrak Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 wydaje mi się że okolice 1500 za komplet to normalna cena, ale zapytaj najlepiej kolegów co sprzedaja części tu na forum, np kolege Dzik'a. 1
przemek11 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Tak, 1500zl za zawias Lema to żadna okazja cena normalna
mlodziak22 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Panowie/Panie wielka prośba, Czy to może być oryginał w takiej cenie ? Czy raczej podróbka http://atmil.pl/zestaw-wahacze-lemforder-audi-a4-a6-a8-vw-passat-skoda-superb-p-65.html Zamierzam zakupić cały zestaw bo coś stuka z przodu, podpowiedzcie ) Na początek upewnij się ,że to wahacz puka a później myśl o wymianie wahacza lub kompletu. Nie jest wcale powiedziane ,że wymieniając jeden wahacz nie zrobisz jeszcze np.30tyś.
maslosky Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Panowie/Panie wielka prośba, Czy to może być oryginał w takiej cenie ? Czy raczej podróbka http://atmil.pl/zestaw-wahacze-lemforder-audi-a4-a6-a8-vw-passat-skoda-superb-p-65.html Zamierzam zakupić cały zestaw bo coś stuka z przodu, podpowiedzcie ) Na początek upewnij się ,że to wahacz puka a później myśl o wymianie wahacza lub kompletu. Nie jest wcale powiedziane ,że wymieniając jeden wahacz nie zrobisz jeszcze np.30tyś. Nie no to oczywiste że najpierw diagnoza, potem leczenie, ale po prostu wiem że jakby już to były wahacze to wymienię komplet, wymieniałem pojedyncze górne 10tys. temu i jeśli to znowu to, to bez sensu płacić 5 razy za robociznę, lepiej raz dobry komplet i mieć z bani.
2shrek Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Mam pytanie może nie do końca w tym temacie ale chciałem się dowiedzieć jakiego ściągacza używacie do demontażu zawieszenia? możecie podesłać jakieś foto??? Z góry dzięki za każdą odpowiedź
Emejcz Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Ściągacza? Ściągacz to tylko do sprężyn, ale nie potrzeba go do wymiany wahaczy.
mlodziak22 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Są specjalne ściągacze, ale dużo kosztuje i nie ma sensu kupować żeby raz czy dwa wymienić wahacze. Największy jest problem z górna śruba jeśli nie była ruszania.U mnie dolne wypiłem młotem bez większego problemu . U znajomego w b5 ciężko było samym młotem wybić. Ja podwazałem przy swożniu łomem, a on kilka mocnych uderzeń młotem i wtedy poszło. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
qba_lle Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Zaczal mi sie tluc gorny wahacz od strony pasażera. Reszta jest w stanie powiedzmy 4/6 pytanie czy oplaca sie kupic same gorne na jedna strone czy lepiej juz caly komplet? Obecnie mam ori i nie chce sie wkurzyc jak sie okaze ze nowy zamienniki beda skrzypiec i trzeszczec jak wymienie całość.
nike166 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 U mnie jak wysypał się jeden górny to zrobiłem cała górę tzn 4 górne wymieniłem i nie żałuję bo reszta sworzni już była dość luźna , zaoszczedzilem straconego czasu na późniejsze wymiany w dlniedlugim terminie
qba_lle Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 I ja się szykuję na wymianę górnych, napierdziela tylko jeden ale master sport jest na tyle tani że kupie komplet górnych Na dniach przyjdzie mi paczka więc zobaczymy co i jak.
mateusztbg Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Ja już 20tys na górnych master sportach przejechałem, póki co bez problemów. Co do wymiany wszystkich wahaczy gdy wywalony jest jeden, dobry mechanik powinien Ci ocenić stan pozostałych, bo jak są ori w dobrym jeszcze stanie to bym ich nie ruszał.
Krzysiek6623 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 No jeśli dobry mechanik będzie wymieniał to można tylko ten wybity, ale jak sam byś miał się męczyć z wybijaniem śruby przy górnych wahaczach to już chyba lepiej całą górę zrobić z jednym zamachem. Bo jak za pół roku drugi Ci się odezwie to znowu będziesz się siłował z tą śrubą... A jeśli masz ori wahacze to lekko nie będziesz miał wybić tej śruby...
Emejcz Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Jak odkręci ją teraz, to za pół roku, rok czy dwa odkręci ją bez problemów więc na jedno wyjdzie.
mlodziak22 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 No jeśli dobry mechanik będzie wymieniał to można tylko ten wybity, ale jak sam byś miał się męczyć z wybijaniem śruby przy górnych wahaczach to już chyba lepiej całą górę zrobić z jednym zamachem. Bo jak za pół roku drugi Ci się odezwie to znowu będziesz się siłował z tą śrubą... A jeśli masz ori wahacze to lekko nie będziesz miał wybić tej śruby...Wystarczy śrubę posmarować smarem grafitowym. Po 2 latach śrubę wyciągalem palcami. Wysłane z mojego LG-D802
siara1899 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Cześć, miałem problem z tym, że autko telepało mi mocno po prawej stronie przy jeździe powyżej 120 km/h. Po wymianie końcówki prawego drążka kierowniczego i łączników stabilizatora, problem znikł. Gdybym jednak z tej prawej strony słyszał już tylko same puki to bardziej prawdopodobna będzie konieczność wymiany dolnego czy górnego wahacza?
doin Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Może każdy pukać, zdejmij koło i diagnozuj który wahacz ma luzy.
mateusztbg Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Diagnostyka i będzie wszystko jasne, stukać może każdy
siara1899 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 No właśnie, na diagnostyce (szarpaki) miałem sprawdzane autko pod kątem zawieszenia 2 razy i wg speców było wszystko ok. Natomiast gdy ktoś sprawdzał mi zawieszenie mniej dokładnie (pompując auto lub po prostu zerkając po odkręconym kole), zazwyczaj był pewny że zawieszenie jest do wymiany. Raz chłopaki wspomnieli o jednym z wahaczy z jednej strony i jednym z drugiej. Wspominali coś o tylnym wahaczu, a potem kolega który ma audiczke namieszał mi w głowie, że w mojej wersji mam tylko belkę z tyłu i w konsekwencji olałem rady mechaników. W drugim przypadku, pan tylko zerknął i powiedział pewnie, że całe przednie zawieszenie jest do wymiany, w co średnio chce mi się wierzyć, gdyż po stanie autka jestem w stanie uwierzyć, że licznik nie był kręcony (157tys.). Jestem już zmęczony łażeniem po mechanikach, także myślę, będę przeznaczał stopniowo fundusze wymianę przedniego zawieszenia, kupując pojedyncze wahacze TRW. Robiąc to trochę na wpół ciemno (gdyż nie wiem które mam w najgorszym stanie) górne czy dolne wymienilibyście jako pierwsze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się