frog125 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Auto: A4 B8 2009 Nadwozie: sedan Silnik : CAGA Skrzynia: -Manual Kategoria wagowa osi przedniej: 0JG Kategoria wagowa osi tylnej: 0YF Zawieszenie: 1BE Masy z kielicha: dopisze LP (lewy-przód): dopisze PP (prawy-przód): dopisze LT (lewy-tył): dopisze PT (prawy tył): Ilość paliwa:dopisze Felga 18 profil 45 Edytowane 18 Września 2014 przez frog125
Patrox Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Z moich obserwacji wynika co innego. Montowałem do B8 dziesiatki zawieszeń, zwykłych i tuningowych. Z tego co zauważyłem auta z pierwszych lat produkcji 2008 i początek 2009 miały całkowicie inaczej zestrojone zawieszenie( amory i spręzyny) Autem w serii 1Be czy 1 BV jeżdziło się jak taczką. Mielismy takie same auta z Orzełkiem i takie same setupy zawieszen z tym ze ja miałem 2008 rok a orzełek koniec 2009 i jego auto było dużo bardziej komfortowe. To samo tyczy sie teraz dwóch moich A4 które posiadam, jedno srebrne które widzieliscie na zlocie jest twarde i w serii na zawieszeniu 1BV nisko siedziało z przodu i z tyłu a drugi obecny A4 czerwone stoi jak wóz drabiniasty wysoko i jest miekko. ( oba auta 3,0tdi avant) Nie bieżemy też pod uwagę że górne mocowanie sprężyny z czasem sie wyciera i auto siada oraz poduszką górna amortyzatora się wyklepuje( to wszystko oczywiście wpływa na obniżenie auta). Mnie osobiscie się wydaje że Audi zmianiało dostawców spężyn i w zależnosci w jakich latach były produkowane to były ciut twardsze lub nie ( a wiadomo ze spręzyna z czasem siądzie pod cięzarem) Edytowane 18 Września 2014 przez Patrox
dobry1 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 A4 8K 2009 Nadwozie sedan Silnik CAGA Skrzynia manual Zawieszenie 1BV (obecnie ) było 1BA Felgi 18 245 /40/18 Przód 66 cm Tył 67 cm
andynl Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) A u mnie tak dali Auto: A4 B8 2012 Nadwozie: avant Silnik : CDNB Skrzynia: -Manual Kategoria wagowa osi przedniej: 0JD Kategoria wagowa osi tylnej: 0YG Zawieszenie: 1BV wysokość przód - 67cm wysokość tył - 67cm Ilość paliwa:1/2 zbiornika Felga 18 profil 47 opony 245/40/18 Edytowane 16 Listopada 2014 przez andynl
sadowiak Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Auto: A4 B8 2011 Nadwozie: sedan Silnik : CAHA Skrzynia: -Manual Kategoria wagowa osi przedniej: 0JE Kategoria wagowa osi tylnej: 0YG Zawieszenie: 1BV wysokość przód - 66cm wysokość tył - 67cm Ilość paliwa: 3/4 zbiornika opony 225/50/17
Cuber Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Auto: A4 B8 2009Nadwozie: AvantSilnik : CAGASkrzynia: Manual Napęd: QuattroKategoria wagowa osi przedniej: 0JEKategoria wagowa osi tylnej: 0YHZawieszenie: 1BEwysokość przód - 67cmwysokość tył - 67,3 cmIlość paliwa: 1/2 zbiornikaKoło 255/35/19 Średnica koła 661,10 mm
ppa4 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Panowie, powiedzcie laikowi, czy jestem w stanie w 1BA z 2009 wymienic tylko amory na 1BE zeby nieco obnizyc i usztywnic zawieszenie ?? Czy tez trzeba wymieniac sprezyne i amor ? Jesli zmieniac zawieszenie to mozna tylko jedna oske czy tylko kompleksowo 4kola ?
_Gabriel_ Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 czesc,niestety to tak nie dziala, same amortyzatory nie obniza auta - jesli chcesz obnizyc to trzeba sprezyny(albo ori 1be albo np eibach)...i zmienia sie wszystkie 4
ppa4 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Ok, czyli nie obniza (na tym to w sumie mi nawet nie zalezy) ale czy zastosowanie 1BE amorow to sprezyn 1BA usztywni auto i bedzie ten zestaw dzialac poprawnie ?
_Gabriel_ Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 czy to bedzie dzialac tego Ci nie powiem, nie wiem czy ktokolwiek probowal takiego rozwiazania jesli chcesz zmieniac zawieszenie, to tylko cale. takie jest moje zdaniesprezyna ma jednak wplyw na prace amortyzatora(zakres jego pracy) wiec nie kombinowalbym
ppa4 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Kumam! Jeszcze dla pewnosci 1BA -> 1BE -> 1BV jesli chodzi o obnizenie i sztywnosc ?
lukas309 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Mi zawieszenie z s-line-a tzn. amorki + sprezyny HR ulozylo sie po miesiacu jeszcze siadlo 1 cm w dol co wyszlo przy wjezdzie do garazu Edytowane 15 Października 2014 przez lukas309
sushi123 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Audi A4 B8 2008 Nadwozie sedan Silnik CAHA Skrzynia manual Napęd przedni Kategoria wagowa osi przedniej OJD Kategoria wagowa osi tylnej OYE Zawieszenie 1BV wysokość przód 66.5cm. wysokość tył 67.5cm. zbiornik paliwa 1/2 opony 225/50R17 a wiecie że różnica w szerokości felgi może również wpłynąć na wysokość nieznacznie ale może , tak samo jak ciśnienie w oponach Wiem że to nie poprawne politycznie ale chętnie zamienię na coś bardziej komfortowego
livenet Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 A czy mogę do zawieszenia 1BE dać tylne amory z 1BA?
Gibons Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 A czy mogę do zawieszenia 1BE dać tylne amory z 1BA?
andynl Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 A czy mogę do zawieszenia 1BE dać tylne amory z 1BA? Oczywiście ......... Możesz także dodać siana do paliwa żeby się konie nie rozbiegły po okolicy
livenet Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 A czy mogę do zawieszenia 1BE dać tylne amory z 1BA? Oczywiście ......... Możesz także dodać siana do paliwa żeby się konie nie rozbiegły po okolicy Tak tylko się upewniam
l.e.s.t.e.r Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Panowie potrzebuję szybko porady, zakupiłem zawieszenie 1BV, czy to zawieszenie będzie pasować w miejsce oryginalnego zwykłego zawieszenia? Czytałem gdzieś że wahacze są inne.
C4NC3R Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie tyle że są inne ale w 1BV wahacze(nie wszystkie) są wzmacniane(czy tam grubsze). Kupiłeś amorki i springi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się