Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja Wahaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panoćki, jak Wam się sprawują regenerowane wahacze?

W okolicy Rzeszowa/na Podkarpaciu ktoś się tym zajmuje? 

Edytowane przez jolley
Opublikowano

Witam

Ja swoje regenerowałem w Poznaniu. Zrobiłem 120tys. 85% autostrada i poza pękającymi gumowymi osłonami sworzni górnych wahaczy (trochę masy uszczelniającej bond &seal rozwiązało problem) wszystko jest ok

Opublikowano

Gdzięś dawniej wyczytałem w necie że w Rzeszowie regenerują. Ja już 8 lat jeżdze autkami z wielowachaczem i jedyne co kupiłem nowe do zawieszenia to końcówki drążka kierowniczego oraz łączniki stabilizatora. A tak to tylko używane wachacze oryginalne i rzadko zaglądam do zawiechy. Większość ludzi kupują zestawy tak do 500 zł lecz ciężko tym objeżdzić 2 lata .

Opublikowano

Na raz też ciężko wydać 2k na Ori zestaw, co już coraz to częściej wytrzymuje 3 lata gwarancji i pada.

Z tym nic się nie dzieje poza tulejami, które można wymienić i sworzniami (tu nic nie poradzimy, chyba że można kupić nowy sworzeń wraz z kopułką)

Opublikowano (edytowane)

Panowie, takie zapytanie, mam w swoim a4 b6 2001r jeszcze oryginalne zawieszenie które na sworzniach nie ma najmniejszych luzów jedynie dolne wahacze banan i prosty na tulejach mają spore luzy i chciałbym te tuleje wymienić na Lemfordery z tym że banan mam lepfordera a prosty jest TRW, oba ze znaczkami audi. Czy te tuleje w obu markach są takie same? Mowa w wszystkich tulejach wahaczy dolnych czyli 14541 01, 36688 01, 17659 01. Chyba odpowiednie dobrałem? Pozdrawiam

Edytowane przez Maxiiiii
Opublikowano

Wymieniaj całość bo po wymianie dolnych zaraz górne polecą. 19nasto letnia guma juz dawno straciła swoje właściwości.

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, pila24 napisał:

Wymieniaj całość bo po wymianie dolnych zaraz górne polecą. 19nasto letnia guma juz dawno straciła swoje właściwości.

Góra jest idealna nie widzę sensu wymieniać, pytanie było czy wahacze trw i lemforder mają te same wymiary tulei.

Edytowane przez Maxiiiii
Opublikowano

Panowie i jak udało się komuś wymienić sam sworzeń w wahaczu ? Dzisiaj próbowałem i ani nie drgnie. Ciekawe czy jest on wciskany czy wkręcany ? Próbując go wykręcić tylko zgniotłem blachę na którą zakłada się gumę ze sprężyną i nic więcej nie ruszyło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...