Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Usunięcie katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miał ktoś u siebie w AVF dwa katalizatory?

Jeden wyrabalem i zastapilem gruchotem a drugi narazie jest i wyglada tak:

383e1f0ab675859f.jpg

Opublikowano

To pewnie dolozony dpf zeby auto spełniało euro4. Moim zdaniem niepotrzebnie sie pozbywasz tych elementów.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zabite katy byly. Ze 3 miechy temu auto kupilem i zauwazylem juz wtedy ze auto wogole nawet dymka nie puszcza. Jak go przegonilem to az wypalilo uszczelke pod kolektorem wydechowym i tamtedy teraz leca spaliny, drugi tez musze usunac bo chce wirusa robic.

Opublikowano

Odgrzewam temat :) chcę zamówić DP-ka i osoba zapytałą się czy mam 1 czy 2 sondy lambda.

Otóż szukam tematu z usunięciem programowym sondy i zastanawiam się po co brać dp z 2-ma otworami jak chcę i tak usunąć tą sondę :) można tak? wziąć DP z 1-szą sondą, kabel i sondę nr 2. zwinąć i ładnie schować przy silniku?

I pytanie takie bo B6 i B7 właśnie różnią się ilością sond ale kształt katalizatora i DP-a będzie ten sam?

Możesz nawet sondę całkiem wypiąć i położyć w garażu, tylko wtedy masz check od razu na blacie. Ale to nie problem jeśli i tak ktoś ma Ci wyłączyć sondę. I tutaj warto znaleźć kogoś na forum. Od siebie polecam w lubelskim usera Galetto :-)

B6 i B7 mają po dwie sondy. Bierz z jednym gniazdem i nie patrz na drugą sondę :-)

Opublikowano

Zabite katy byly. Ze 3 miechy temu auto kupilem i zauwazylem juz wtedy ze auto wogole nawet dymka nie puszcza. Jak go przegonilem to az wypalilo uszczelke pod kolektorem wydechowym i tamtedy teraz leca spaliny, drugi tez musze usunac bo chce wirusa robic.

Zamiast drugiego daj rurę bo normalnie tego nie ma w ukladzie wydechowym

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Witam , ostatnio wydłubałem kata w A4 B6 + tradycyjnie wymiana plecionki na nową lecz nie otrzymałem charakterystycznego dźwięku już zauważalnego przy odpalaniu samochodu. Wydłubałem to cholerstwo ze środka puchy, a pustą puszkę wstawiłem spowrotem.

Wie ktoś dlaczego ? Jest jakaś różnica między pustą puszką, a zaspawaną odpowiednią rurą ?

Wiem że to a4 b5 ale Chodzi mi o ten dźwięk:

https://www.youtube.com/watch?v=keB_MXaKFgc#t=0m18s

Pozdrawiam

Edytowane przez Plusa1338
Opublikowano

Witam, czy ktos z wroclawia lub okolic jest w stanie mi zamontowac downpipe? A4 b6 1.8t. Po pierwsze nigdy tego nie robilem po drugie bede mial dostepny kanal dopiero w okolicach świąt może. I jaka cena za tą usluge? Poprosze na PW info

Pozdrawiam!

Opublikowano

Witam , ostatnio wydłubałem kata w A4 B6 + tradycyjnie wymiana plecionki na nową lecz nie otrzymałem charakterystycznego dźwięku już zauważalnego przy odpalaniu samochodu. Wydłubałem to cholerstwo ze środka puchy, a pustą puszkę wstawiłem spowrotem.

Wie ktoś dlaczego ? Jest jakaś różnica między pustą puszką, a zaspawaną odpowiednią rurą ?

Wiem że to a4 b5 ale Chodzi mi o ten dźwięk:

https://www.youtube.com/watch?v=keB_MXaKFgc#t=0m18s

Pozdrawiam

A plecionkę jaką kupiłeś?

Opublikowano

Witam , ostatnio wydłubałem kata w A4 B6 + tradycyjnie wymiana plecionki na nową lecz nie otrzymałem charakterystycznego dźwięku już zauważalnego przy odpalaniu samochodu. Wydłubałem to cholerstwo ze środka puchy, a pustą puszkę wstawiłem spowrotem.

Wie ktoś dlaczego ? Jest jakaś różnica między pustą puszką, a zaspawaną odpowiednią rurą ?

Wiem że to a4 b5 ale Chodzi mi o ten dźwięk:

https://www.youtube.com/watch?v=keB_MXaKFgc#t=0m18s

Pozdrawiam

A plecionkę jaką kupiłeś?

taką

b8222464435c9a10med.png

Opublikowano

Witam

AWX przebieg ori 306 tyś - w moich rekach od 120 tyś. Kat oryginalny , plecionka nie wygląda za fajnie, smierdzi troche spalinami wszędzie. Chce wymienic plecionke i wywalić kata przy okazji.

Czy moge zastosować taki tłumik od gruchota:

http://allegro.pl/show_item.php?item=6670763087

Czy ktoś to stosował u siebie?

I jeszcze jedno pytanie:

Czy diesel ma jakiś sondy za katem? Bedę musiał coś wyłączać programowo? Dodam że auto jest po programie w dynosofcie który był robiony przy przebiegu 200tyś  

Opublikowano (edytowane)

Nie ma żadnych sond. Wywal kata i wstaw DP. Jest tu temat na forum. Kolega Bartez robi takie, sam od niego kupiłem i siedzi już w aucie. Napisz do niego i będzie po sprawie. Auto jeździ dużo lepiej. Dziwne, że jak robili program, to nie wywalili katalizatora i nie wstawili DP, bo to chyba podstawa.

Edytowane przez zolti2
Opublikowano
Witam
AWX przebieg ori 306 tyś - w moich rekach od 120 tyś. Kat oryginalny , plecionka nie wygląda za fajnie, smierdzi troche spalinami wszędzie. Chce wymienic plecionke i wywalić kata przy okazji.
Czy moge zastosować taki tłumik od gruchota:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6670763087
Czy ktoś to stosował u siebie?
I jeszcze jedno pytanie:
Czy diesel ma jakiś sondy za katem? Bedę musiał coś wyłączać programowo? Dodam że auto jest po programie w dynosofcie który był robiony przy przebiegu 200tyś  

Wywal kata to sie przekonasz ze będzie smierdziec spalinami znacznie mocniej. Jesli parkujesz w zamknietej strefie to gwarantuje że jak sie przejdziesz za autem wlosy plus ubranie bedziesz mial w spalinowym zapaszku [emoji106]
Opublikowano

Poczekajmy, aż lada moment będą na przeglądach katalizatory sprawdzać, to jeszcze wszyscy za nimi zatęsknicie :-)

Opublikowano

A ten twój katalizator , to normy jakieś trzyma? Przy takich przebiegach jak mają nasze auta, katalizator jest dawno zapchany i nie spełnia swojej roli. A na przeglądzie zawsze przejdzie, chyba, że będzie kopcił (rozwalone pompki i turbo).

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie polska to nie niemcy i nigdy nimi nie bedzie ,minie z 10 tak zanim dojdziemy do tego poziomu dbania o ekologie ,jak kraje zachodnie .

 

Nasze zarobki poprostu na to nie pozwalaja i skonczy sie tak samo jak niby wyższa akcyza za używane auta ......

Edytowane przez bartez80
Opublikowano

Kilka dni temu wziąłem się za łącznik elastyczny bo był w stanie agonalnym.Wyjąłem również kata.Moim oczom ukazał sie ciekawy widok.Tylny wkład się rozleciał niszcząc przedni, żadnych stuków nie było . Po zakupie auta czułem że auto jest trochę zamulone.Standardowo opróżniłem puszkę a do środka wstawiłem rurę nierdzewną. Błąd drugiej sondy zapisuje się choć po 500 km check sie jeszcze nie zaświecił, a silnik ożył.

20170112_134956.jpg

Opublikowano
Dnia 18.01.2017 o 23:03, roger18sx napisał:

Kilka dni temu wziąłem się za łącznik elastyczny bo był w stanie agonalnym.Wyjąłem również kata.Moim oczom ukazał sie ciekawy widok.Tylny wkład się rozleciał niszcząc przedni, żadnych stuków nie było . Po zakupie auta czułem że auto jest trochę zamulone.Standardowo opróżniłem puszkę a do środka wstawiłem rurę nierdzewną. Błąd drugiej sondy zapisuje się choć po 500 km check sie jeszcze nie zaświecił, a silnik ożył.

20170112_134956.jpg

brawo ty

Opublikowano

Wyciąłem kata i wstawiłem DP. Efekty dźwiękowe i dynamika na plus tylko takie pytanie do tych co wycieli katy w swoich 1.8T. Czy u Was też tak śmierdzi spalinami?? Na zimnym jest strasznie, na ciepłym też dalej czuć. Mam Bexa po chipie może dlatego tak śmierdzi bo jest za bardzo podlany tzn za duża dawka paliwa??

Opublikowano

mi tez smierdzi

Opublikowano

Jeżeli nie ma błędów sondy lanbda, jedyną alternatywą jest kat sportowy. Znam ten smród, inny silnik ale [emoji13]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...