Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t 230 kucy pociagnie ac czerwony?


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

może tak....może nie...ciężko powiedzieć...teoretycznie powinien.

Ja bym jednak włożył kme twina...albo...prinsa używanego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie mam czerwonego i bede zwiększał moc jak tylko fmic zawita :) . Dam znać co się będzie działo dla potomnych ;) . Wtryski jakie? Bo niebieskie hanki słyszałem że lubią d...... dać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone że ogarnia? Bo że tak napisał producent to wiem :) . A zamiast hanek barakudy? Napoleony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 na 20sztuk obrabia moje 250km, a jak przyjdą mrozy to już nie wydala totalnie.

250km nie równe 250km z innej hamowni. Z tym że moje auta wychodzą tak 10-15km mocniej na innych hamowniach więc to pewnie ma z tym związek :D


Apropo co bym nie był gołosłowny - ac czerwony r01 250km - nie poradził sobie z mocą 236km , powyżej 6000rpm musiałem zjechać z mocą bo lpg nie wyrabiało a szkoda bo silnik zdrowiutki :D

http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-quattro-bex-190km-236km-330nm/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę celował w 220 -230 zobaczymy co będzie :) narazie itak coś już mało stabilny jest acek :/ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


250km nie równe 250km z innej hamowni. Z tym że moje auta wychodzą tak 10-15km mocniej na innych hamowniach więc to pewnie ma z tym związek :D

Wrzuć jakieś porównania wykresów z innych hamowni bo jestem ciekaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktory AC-R01 to nadal loteria... Pływanie ciśnienia to norma, a i zacinać się lubią.. Zresztą Roboform550 miałeś u siebie w AVJ czerwonego... Dlaczego go zmieniłeś mając 200KM. Pochwal się zwłaszcza, że montujesz LPG. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dlaczego go zmieniłeś mając 200KM. Pochwal się zwłaszcza, że montujesz LPG. ;)

Bo się zacinał...pływało ciśnienie i średnio co 2 tyg. musiałem je regulować...albo spadało za nisko albo ustawiało się za wysoko....teraz mam KME tur Twin i problemów brak...

Ogólnie to z 5 sztuk wywaliłem do kosza nawet na reklamację nie wysłałem...może kiedyś je zacznę montować. Teraz tylko kme albo zavoli ale 90% to kme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tylko wyegzekfowac zwrot kasy . Chyba dopiero po 3 reklamacji zgadza się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy okazji, gazownik będzie w stanie bez problemu sprawdzić wcześniej na podstawie diagnostyki w jakiej kondycji jest reduktor?

Co by przy strojeniu nie okazało się że ledwo zipi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KME sprawdzone i jak na razie bezawaryjne, u mnie w BFB bez modów jest silver i nigdy nie było problemów u znajomych w bex lub modzonych siedzą goldy i również nigdy nic nie nawaliło, chodzą jak pszczółki, zavoli były naprawdę dobre w turbo ale ulepszyli i coś tam się teraz przytyka, mój gazownik to rozkminiał i rozbierał stary i nowy zavoli, doszła jakaś spiralka do oczyszczania gazu i już ich nie montuje, nie znam się na tym ale mniej więcej tak to brzmiało jak z nim rozmawiałem.

Edytowane przez sciemamcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...